Vilket strålande jobb Printz gör i spel 4/5....hardrocker35 skrev:Fy vad printz är långsam
HV71 - Djurgårdens IF, 29/9 2007
-
-
Något som är otroligt är 13-3 i skott och resultatet 1-2. Haha, jäklar vilken utdelning. Det håller visserligen inte i längden men men...darthchubby skrev:vi lyckas skjuta pucken över plexit helt otroligt
Har aldrig tyckt om Liv. Tycker han är fladdrig och osäker i sitt spel. HV skulle ha satsat på en annan målis om dom ville nå långt.
Senast redigerad av Rocker den 2007-09-29 18:08:12, redigerad totalt 1 gånger.
-
Det här håller ALDRIG, vi kommer upp i banan 3 gånger i chansen, då har hv legat på för mål i stora stunder och sedan tjuvar vi och gör mål.
4 Bps säger nog det mesta. Tröttheten kommer att komma, frågan är bara när. Att Otto lyckas med bragden att få pucken över båset när han står nere i djurgårns vänstra sarghörn är helt jävla galet. Nä fyfan, vi får vara nöjda om vi får över 10 skott på mål idag. HV ser sjukt heta ut, vi hänger egentligen inte med någonstans.
4 Bps säger nog det mesta. Tröttheten kommer att komma, frågan är bara när. Att Otto lyckas med bragden att få pucken över båset när han står nere i djurgårns vänstra sarghörn är helt jävla galet. Nä fyfan, vi får vara nöjda om vi får över 10 skott på mål idag. HV ser sjukt heta ut, vi hänger egentligen inte med någonstans.
Alltid Oavsett.
Djurgården har varit tillbaka pressade under i stort sett hela den första perioden. Men tillskillnad från FBK-matchen så har man nu utnyttjat sina chanser på bästa möjliga sätt och kan därmed gå till vila med en 1-2 ledning. I den andra perioden måste Djurgår'n lira en aggresivare hockey, man måste våga att ta för sig mer, även fast det är bortaplan.
Men jag ska inte klaga för att vi leder, och så länge DIF leder är jag nöjd.
Men jag ska inte klaga för att vi leder, och så länge DIF leder är jag nöjd.