Äntligen någon som tycker som jag. Tror Otto och Anger kan få igång Bengan, och Dick kan slå in Linkans mackor i nät.Emil svelander skrev:Anger - Ottosson - Hörnqvist
Linkan - Falk - Dick
Femmorna 07/08
- carl-bysen
Intressanta kedjekombinationer. Skulle dock vilja ha in Bäcker ihop med Bremberg Axelsson istället och låta Falk sköta det defensiva ansvaret i någon annan kedja. Han saknar tyvärr de offensiva kvalitéerna som krävs för spela i de två första kedjorna. Det bästa hade varit ifall vi fick in en ny center med de offensiva spetskvalité som vi söker.Crashmash skrev:Äntligen någon som tycker som jag. Tror Otto och Anger kan få igång Bengan, och Dick kan slå in Linkans mackor i nät.Emil svelander skrev:Anger - Ottosson - Hörnqvist
Linkan - Falk - Dick
Sedan måste vi se över tredje och fjärde kedjan också. Tycker att Ölvestad-Eklund fungerar ganska dåligt tillsammans. Bättre att dela på dem och ha en pådrivare i båda kedjeformationerna.
Förslag:
Fimpen - Enqvist - Danielsson
Ölvestad - Falk - Junior (här kan flera olika få gå in och prova)
- carl-bysen
Ja det skulle ju också funka med att låta te.x Guter spela med Falk och Ölve.rikkard skrev:Intressanta kedjekombinationer. Skulle dock vilja ha in Bäcker ihop med Bremberg Axelsson istället och låta Falk sköta det defensiva ansvaret i någon annan kedja. Han saknar tyvärr de offensiva kvalitéerna som krävs för spela i de två första kedjorna. Det bästa hade varit ifall vi fick in en ny center med de offensiva spetskvalité som vi söker.Crashmash skrev:Äntligen någon som tycker som jag. Tror Otto och Anger kan få igång Bengan, och Dick kan slå in Linkans mackor i nät.Emil svelander skrev:Anger - Ottosson - Hörnqvist
Linkan - Falk - Dick
Sedan måste vi se över tredje och fjärde kedjan också. Tycker att Ölvestad-Eklund fungerar ganska dåligt tillsammans. Bättre att dela på dem och ha en pådrivare i båda kedjeformationerna.
Förslag:
Fimpen - Enqvist - Danielsson
Ölvestad - Falk - Junior (här kan flera olika få gå in och prova)