Femmorna 07/08

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Emil svelander skrev:Anger - Ottosson - Hörnqvist
Linkan - Falk - Dick
Äntligen någon som tycker som jag. Tror Otto och Anger kan få igång Bengan, och Dick kan slå in Linkans mackor i nät.
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Crashmash skrev:
Linkan - Falk - Dick
Äntligen någon som tycker som jag. Tror Otto och Anger kan få igång Bengan, och Dick kan slå in Linkans mackor i nät.
Tror också som Crash att Otto och Anger kan få igång Bengan.
rikkard

Inlägg av rikkard »

Crashmash skrev:
Linkan - Falk - Dick
Intressanta kedjekombinationer. Skulle dock vilja ha in Bäcker ihop med Bremberg Axelsson istället och låta Falk sköta det defensiva ansvaret i någon annan kedja. Han saknar tyvärr de offensiva kvalitéerna som krävs för spela i de två första kedjorna. Det bästa hade varit ifall vi fick in en ny center med de offensiva spetskvalité som vi söker.

Sedan måste vi se över tredje och fjärde kedjan också. Tycker att Ölvestad-Eklund fungerar ganska dåligt tillsammans. Bättre att dela på dem och ha en pådrivare i båda kedjeformationerna.

Förslag:
Fimpen - Enqvist - Danielsson
Ölvestad - Falk - Junior (här kan flera olika få gå in och prova)
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

rikkard skrev:
Crashmash skrev:
Linkan - Falk - Dick
Intressanta kedjekombinationer. Skulle dock vilja ha in Bäcker ihop med Bremberg Axelsson istället och låta Falk sköta det defensiva ansvaret i någon annan kedja. Han saknar tyvärr de offensiva kvalitéerna som krävs för spela i de två första kedjorna. Det bästa hade varit ifall vi fick in en ny center med de offensiva spetskvalité som vi söker.

Sedan måste vi se över tredje och fjärde kedjan också. Tycker att Ölvestad-Eklund fungerar ganska dåligt tillsammans. Bättre att dela på dem och ha en pådrivare i båda kedjeformationerna.

Förslag:
Fimpen - Enqvist - Danielsson
Ölvestad - Falk - Junior (här kan flera olika få gå in och prova)
Ja det skulle ju också funka med att låta te.x Guter spela med Falk och Ölve.
Skriv svar