Mans91 skrev:fick inte sjögren lira nånting mot fbk ?
Endast ett par byten då hans kedja splittrades i och med att Danielsson bytte formation. Förmodligen så kommer Sjögren att sakta men säkert växa in i sin roll när han väl får upp tempot ordentlig, och därmed lär även hans istid öka allteftersom.
Var det nån mening att värva Crippe? Han har fan inte ens spelat 2 minuter, slösar massa onödiga pengar bara... sälja Ericsson och Liwing, dom har inget och göra i laget om dom inte spelar...
Man undrar ju vad säcken/co har tänkt sig med "Crippe", Han gör ett byte innan det är 5-6 minuter kvar, och man förväntar sig en toppning. Men vad händer!? Joo då skickar man in Sjögren som knappt fått känna på pucken innan. Mycket konstigt enligt mig! Sjögren är en spelare som ska psyka arslet av motståndarna inte spela för att göra mål, även om det är en bonus
Stocky skrev:Man undrar ju vad säcken/co har tänkt sig med "Crippe", Han gör ett byte innan det är 5-6 minuter kvar, och man förväntar sig en toppning. Men vad händer!? Joo då skickar man in Sjögren som knappt fått känna på pucken innan. Mycket konstigt enligt mig! Sjögren är en spelare som ska psyka arslet av motståndarna inte spela för att göra mål, även om det är en bonus
Han hoppade ju in lite då och då istället för Danielsson. Antagligen tyckte man att Sjögren skött sig bättre än Nicklas, men visst, jag håller med dig i stort sett. Känns som att Danielsson är betydligt målfarligare.