Jo de är klart du kan men den vanliga klack sektionen ska vara utsåld, dom har släppt nya billjetter till klacken på vad vet jag, kanske sektionen bredvid.
oswä0216 skrev:Jo de är klart du kan men den vanliga klack sektionen ska vara utsåld, dom har släppt nya billjetter till klacken på vad vet jag, kanske sektionen bredvid.
Du tolkar text på ett intressant sätt. Det enda som står på JK.nu är att de biljetter som fanns i JK-butiken är slutsålda och att en ny laddning har kommit. I JK-butiken finns inte samtliga biljetter till klacken (det är rätt lätt att dra just den slutsatsen i och med att klackbiljetter säljs lite överallt).
Klacksektionen är inte utsåld men det har sålts bedtydligt fler biljetter i förköp till klacken än vanligt. Mycket möjligt dock att klacksektionen/erna blir full/a.
"Över 8000 biljetter sålda till kvällens match" kan man läsa på sidan.. antar att dom räknar in biljetterna som bokats av fotbollsmedlemmar?!
dessa är ju dock gratis och inte sålda?! eller har jag fel?
Tror det rör sig om ca 2500 medlemmar från fotbollssidan som går via det erbjudande de fick, hur många av dem som brukar gå på hockey ändå är svårt att sia om.
Nu är det snart bara 2 timmar till nedsläpp! Nu jävlar ska vi visa att vi stöttar laget i med- och motvind. Ska snart åka in med polarna till Globen och köpa mig en biljett. Så nu fyller vi klack sektionen och krossar frölunda!
Djurgården förlorar inte när man har ett riktigt bra hemmastöd i ryggen. Det händer alltför sällan så därför orkar de kämpa lite extra, dessutom är Frölunda i en rejäl svacka. Det kan ju iofs betyda att dom bryter sig loss ur den svackan ikväll.