GULD skrev: ↑2024-11-20 21:55:44
Vad hände m Dicken ?
Sportbladet
Kimby säger att det inte är nån fara m Dick en säkerhetsåtgärd och han spelar nästa Match
Litar vi på det ?
Nope. Game over. Bara lägga ner och skruva förväntningarna till att hålla oss kvar.
Skämt åsido. Dick har varit galet nyttig så här långt. Kanske mer så än man normalt sett förväntat sig från andra bärande spelare som Krüger mfl. Men årets forwardgäng/trupp är hysteriskt bred sett till kvalitéer så man blir knappt orolig.
Kelleher, Krüger, Dick, Klasen, Thore spelbara och i form framåt våren är ren bonus. Vi kan ta oss dit vi vill med ett eller ett par namn på fwd-siidan borta.
Då är jag mer orolig kring namn som Berg, Krogdahl och Sissons. Det är en skör uppställning med "toppar" även om Blixt överraskat positivt.
GULD skrev: ↑2024-11-21 08:54:44
Hockey News
Skriver om Dick & Kheller
Någon som kar +. ?
Dicken va en försiktighetsåtgärd, Kelleher däremot vet jag inte vad jag ska tro det finns ingen tidsplan för han undra om det verkligen är en skada där
Hockey News
Någon som kar +. ?
Dicken va en försiktighetsåtgärd, Kelleher däremot vet jag inte vad jag ska tro det finns ingen tidsplan för han undra om det verkligen är en skada där
Skulle vara jättemärkligt om man är så öppen med Klasens petning men inte med Kelleher, isåfall.
Armalis hade ingen tidsplan heller och det spekulerades friskt, men nu är han ju tillbaka i träning med Leksand.
Tror nog bara det är en skada ändå. Hoppas det.
Det känns som våran linje den här säsongen. Vi spelar inga halvskadade spelare och sålänge det funkar i matcherna så stressar man inte vid sidan, kanske därför det inte finns en tidsplan heller.
Då räknar jag med Dicken imorgon. Vi måste vinna dessa matcher om vi ska ha minsta chans på topp 3. De lagen ovanför oss kommer bara att förlora mot varandra den här säsongen.
Hockey News
Någon som kar +. ?
Skulle vara jättemärkligt om man är så öppen med Klasens petning men inte med Kelleher, isåfall.
Armalis hade ingen tidsplan heller och det spekulerades friskt, men nu är han ju tillbaka i träning med Leksand.
Tror nog bara det är en skada ändå. Hoppas det. Det känns som våran linje den här säsongen. Vi spelar inga halvskadade spelare och sålänge det funkar i matcherna så stressar man inte vid sidan, kanske därför det inte finns en tidsplan heller.
Wiken har ju gjort klart att så är fallet (i senaste uppdateringen), har du en skavank under grundserien så vilas du.
Vi får hoppas att Berg inte går sönder igen efter 5min, han är en av våra viktigaste backar och har knappt spelat......
Tråkigt med skada på Andren MEN det är nog det bästa som kunde hända vi behöver verkligen en ny målvakt eller att Hugo får spela samtliga matcher.
Aldrig blivit så oberörd av en Djurgårdsskada någonsin. Beklagar för människan Viktor, men det här verkar vara enda sättet som Hävelid kan få fullt förtroende.