Värvas det inte nu så kan Wiken avgå.
Silly Season 2025/26
-
Fragglepot
Silly Season 2025/26
Halva laget som på skadelistan, Ylönen skickad och snart Brodin.
Närå, vi sitter lugnt i båten!
Silly Season 2025/26
Nej för Wiken ser inte alls vår situation på forwardssidan, han får inte alls betalt för att jobba med. Sitt ner i båten, finns det något så kommer det…herregud!
In Wikegård we trust!
Silly Season 2025/26
Oklart
Silly Season 2025/26
Underbar vinst i Ängelholm men fan om inte JJ beskedet om eventuell operation och Krugers smäll tar fokus ikväll.
Vi måste värva är känslan, ring Mora och få loss MacEachern
Blir också lite fundersam kring poängen som gjordes i DIFnews att man gått för hårt på spelare med sargad hälsa, känns så jävla typiskt oss. Vi förlitar oss så otroligt mycket på spelare som har tillräckligt svårt att hålla sig själva friska. Men blev bekväm med att JJ överraskade så att man red den linan ut och nu står vi har och saknar kanske snart två av våra bärande centrar i ett sjukt kritiskt läge. Jag kan ha fel men tycker mig se detta mönster och det liknar mer o mer ett luftslott till strukturen att hålla på så.
Blir också lite fundersam kring poängen som gjordes i DIFnews att man gått för hårt på spelare med sargad hälsa, känns så jävla typiskt oss. Vi förlitar oss så otroligt mycket på spelare som har tillräckligt svårt att hålla sig själva friska. Men blev bekväm med att JJ överraskade så att man red den linan ut och nu står vi har och saknar kanske snart två av våra bärande centrar i ett sjukt kritiskt läge. Jag kan ha fel men tycker mig se detta mönster och det liknar mer o mer ett luftslott till strukturen att hålla på så.
Silly Season 2025/26
Krüger borta 2-3 v ? I bästa fall tillbaka efter OS uppehållet.? Då är jag nöjd. Om han fixar spel i återstående matcher efter uppehållet.
2-3 V får väl ändå anses som okej OM han nu inte spelar på Lördag. Känns inte troligt
Frondell, Viggo topp C ?
Eklund..Sniverly
Övriga 2 topp 6 fw Blomgren, Pettersen ?
Rensfeldt Stockselius Nordmark
Salsten Costmar Grewe
Krüger, Josefsson, Hudon, Palve borta. Klasen verkar inte vara i närheten av att orka tillräckligt mycket än?
Och på det sättet vi spelar så känns det inte som han platsar ändå. Vi ska ju enbart kämpa till oss poäng och hoppas på flyt.
Stockselius Costmar Grewe får alla mer minuter tydligt idag
Måste få in en spetsig fw SOM ORKAR spela 18-19 min utan att gå sönder
2-3 V får väl ändå anses som okej OM han nu inte spelar på Lördag. Känns inte troligt
Frondell, Viggo topp C ?
Eklund..Sniverly
Övriga 2 topp 6 fw Blomgren, Pettersen ?
Rensfeldt Stockselius Nordmark
Salsten Costmar Grewe
Krüger, Josefsson, Hudon, Palve borta. Klasen verkar inte vara i närheten av att orka tillräckligt mycket än?
Och på det sättet vi spelar så känns det inte som han platsar ändå. Vi ska ju enbart kämpa till oss poäng och hoppas på flyt.
Stockselius Costmar Grewe får alla mer minuter tydligt idag
Måste få in en spetsig fw SOM ORKAR spela 18-19 min utan att gå sönder
Silly Season 2025/26
Pulli in med JP på Lördag?
La Leggia in som fw ?
La Leggia in som fw ?
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
Med tanke på att JJ varit borta 4 år. Så är det över förväntan, att han höll så här länge.Difsky skrev: ↑2026-01-29 23:00:28 Underbar vinst i Ängelholm men fan om inte JJ beskedet om eventuell operation och Krugers smäll tar fokus ikväll.
Intressant att Falk tycker att det är en "bättre variant" av LaLeggia typ. Som Wiken ska värva.
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Kom ihåg grabbar, JJ var aldrig inräknad i truppen. ENDAST en bonus.
Kimby centrar väl Costmar i förstakedjan =)
Kimby centrar väl Costmar i förstakedjan =)