Ja, börjar det knipa mer än vad det har gjort i SSK så kommer tränarna få det riktigt jobbigt med dessa två...Frasse skrev:Pettersson är en riktig gnällkärring som inte kan ta en motgång.
Sämre psyke hos en hockeyspleare får man leta efter.
Undrar om SSk har tänkt sig att spela gnällkärringen tillsammans med fettot och grovjobbaren Umicevic.
Vilken drömduo för an tränare att jobba med....
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Vi behöver right-fattade spelare... Något att fundera på?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1456700.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1456700.ab
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
- Remy Lebeau
-
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
hamous skrev:Mark messier? Wayne Gretzky? Jaromir Jagr?Volker T. skrev:Ja...och kommer man inte med i Tv-pucken så blir man ingen stjärna...
Hahah du gav mig kvällens skratt

Skämt åtsido. Varför Ska vi ha in en ny högerfattad forward? Bättre att få in en stabil Högerback som kan skjuta från blå

Djurgår'n tills jag dör !
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han spräckte den gamla när Fimpen sköt på den. Pucken träffade konstigt.DIF_Soldier skrev:Lär inte bli fler värvningar denna säsong. Möjligtvis en forward i såna fall, men det är ytterst, ytterst tvektsamt.
Nån förresten som vet varför Larsson kör med vit mask? Tänker han lacka om den igen?
Och ja, den ska lackas om.
i
- Ritterwand
Borde vi inte ha en ny tråd för det? Denna tråd rör ju truppen säsongen 07/08 och tråden som helhet är dessutom väldigt lång.Östgöten skrev:Tittar framåt mot nästa år och gör följande reflektion om laget nästa säsong.
Annars så tror jag att din trupp är alldeles för dyr. Jag tror dessutom inte att vi kommer kunna behålla så många spelare till nästa år.
Nu tycker jag det är dags att släppa ner C. Gustafsson till J20 igen när vi börjar bli fullt manskap.
Femmorna borde se ut så här
Danielsson Bäcker Linkan
Axelsson Ottoson Anger
Hörnqvist Falk Ryno
Fimpen Engqvist Ölvestad
Väänänen T. Johansson
Marusak R. Petterson/ Printz
T. Petterson Frylén
Mest kjedorna som är för mycket blaj i just nu. Bengan har det tufft just nu och känner för stor press att spela med Linkan han har gjort mer mål utan han i år, Ryno kan vara den som får igång honom. 4 Femman ska vara alá NHL och bara mata sönder motståndarna
Femmorna borde se ut så här
Danielsson Bäcker Linkan
Axelsson Ottoson Anger
Hörnqvist Falk Ryno
Fimpen Engqvist Ölvestad
Väänänen T. Johansson
Marusak R. Petterson/ Printz
T. Petterson Frylén
Mest kjedorna som är för mycket blaj i just nu. Bengan har det tufft just nu och känner för stor press att spela med Linkan han har gjort mer mål utan han i år, Ryno kan vara den som får igång honom. 4 Femman ska vara alá NHL och bara mata sönder motståndarna
Det ända han bidrar med enl mig är kämpa. Som tur är räcker inte det i DIF anno 2007/2008as trupp.Höken skrev:Har varit kritisk angående Gustafsson, men han fortsätter övertyga mig varje match. Såg han live i Linköping, och jag måste säga att han var riktigt bra. Jag tycker vi ska låta Carl fortsätta i A-laget. Han behövs.