Hm illa att det läcker ut i media. Lär ju förmodligen vara fler som är sugna på honom. Är väl medvetet av agenten att trissa upp priset.SirDIFalot skrev:Det verkar faktiskt kunna ligga något i det här. Råder lite speciella omständigheter. DIF leder racet men två andra klubbar är med och hugger. En utländsk och en annan svensk. (tre gissningar vilken)
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Klart det är. Agenten har gått igenom med Johan om vilka klubbar han vill till, sen har agenten kontaktat dessa och sagt att han är villig att komma. När dessa är i slutskedet av en förhandlingen "läcker" det ut i media och hoppas på ett nytt högre bud som de sen hoppas att nån av de klubbarna Johan ville till bjuder över.fidyekcoh skrev:Hm illa att det läcker ut i media. Lär ju förmodligen vara fler som är sugna på honom. Är väl medvetet av agenten att trissa upp priset.SirDIFalot skrev:Det verkar faktiskt kunna ligga något i det här. Råder lite speciella omständigheter. DIF leder racet men två andra klubbar är med och hugger. En utländsk och en annan svensk. (tre gissningar vilken)
2014-04-07, vad hände?
Vilken jävla drömvärvning det skulle vara!
Även fast det inte blir han känns det skönt att veta att det verkligen är spets som är aktuellt.
Även fast det inte blir han känns det skönt att veta att det verkligen är spets som är aktuellt.
Brynäs hej, hej, hej kom och sjung med mig. Djurgården Hockey har en förkärlek till Ex-Brynäsare, så jag kan redan nu skriva: Välkommen hit Johan Larsson! Ser fram emot att se dig spela ihop med Lauritzen. Blir nästa värvning ett lån av Widing? Så kedjan kan bli komplett 

Båda bröderna till Johan är Djurgårdare har jag fått reda på nu. Johan skall dock tydligen ha haft sympatier för Malmö (???) när han fortfarande bodde på Gotland. Han var väldigt ung då så det kan mycket möjligt ha ändrats.
Vill verkligen inte dra upp förväntningarna för mig själv så mycket men kan inte hålla mig från att luska runt..
Vill verkligen inte dra upp förväntningarna för mig själv så mycket men kan inte hålla mig från att luska runt..

Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Det står att vi jagar honom, men ingenting om intresset från hans sida. Nä, inget att lägga fokus på förrän vi fått lite mer seriösa indikationer. Jag kan ju också jaga honom som min personliga dörrman, men det betyder ju inte att han är intresserad.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Linus Norberg ?@LinusNorberg 23s23 seconds ago
#Brynäs förra guldhjälte Johan Larsson om Djurgårdens intresse: "Jag stänger inga dörrar". #twittpuck #difhockey
#Brynäs förra guldhjälte Johan Larsson om Djurgårdens intresse: "Jag stänger inga dörrar". #twittpuck #difhockey
Expert.
- SirDIFalot
Omständigheterna som jag nämnde gör att Johan gärna skulle spela i just Stockholm.SirDIFalot skrev:Det verkar faktiskt kunna ligga något i det här. Råder lite speciella omständigheter. DIF leder racet men två andra klubbar är med och hugger. En utländsk och en annan svensk. (tre gissningar vilken)
Expert.
- Jim Morrison
Han verkar vara lite vettig ändå.SirDIFalot skrev:Omständigheterna som jag nämnde gör att Johan gärna skulle spela i just Stockholm.SirDIFalot skrev:Det verkar faktiskt kunna ligga något i det här. Råder lite speciella omständigheter. DIF leder racet men två andra klubbar är med och hugger. En utländsk och en annan svensk. (tre gissningar vilken)
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Johan Larsson skulle ju vara för bra för att vara sant, en våt dröm.
Men stänger han inga dörrar är det ju bara att hålla tummarna.
Men stänger han inga dörrar är det ju bara att hålla tummarna.
Spela fult
Vad är det för speciella omständigheter?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Måste verkligen vara speciella familjeomständigheter då ifall han är aktuell.SirDIFalot skrev:Omständigheterna som jag nämnde gör att Johan gärna skulle spela i just Stockholm.SirDIFalot skrev:Det verkar faktiskt kunna ligga något i det här. Råder lite speciella omständigheter. DIF leder racet men två andra klubbar är med och hugger. En utländsk och en annan svensk. (tre gissningar vilken)
Flickvän som ska studera i huvudstaden?
Det vore för bra för att vara sant.
Eller?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
Han har tydligen en familjemedlem hemma på Gotland som är svårt sjuk. Stockholm - Visby är 35 minuter med flyg från Bromma.
Brynäs, Djurgården och en schweizisk klubb är med i bilden. Men DIF leder racet på grund av enkelheten att ta sig till ön. Brynäs ska dessutom ha dåligt med pengar.
Brynäs, Djurgården och en schweizisk klubb är med i bilden. Men DIF leder racet på grund av enkelheten att ta sig till ön. Brynäs ska dessutom ha dåligt med pengar.
Expert.
tycker ni höjer en medelmåtta till skyarna.
- DIF_Soldier
En framtida centerlinje med Larsson, Engqvist, Ljungh och Rundqvist skulle ju inte vara så tokigt, minst sagt.
Säg den glädje som varar