Skadetråden
Skadetråden
Berg tillbaka mot Mora enligt Wikegård.
Ge mig:
Krogdahl - Sissons
Berg - Tychonick
Blixt - Hammarlund
Ragnarsson
Ge mig:
Krogdahl - Sissons
Berg - Tychonick
Blixt - Hammarlund
Ragnarsson
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Tror att Krogdahl tyvärr inte spela om Berg är tillbaka, det har att göra med att han är här på ett korttidskontrakt för att ersätta en skadad spelare. Finns bestämmelser som klargör det.
I så fall behöver vi skriva ett kontrakt över hela säsongen med Krogdahl.
Expert.
Skadetråden
Bör skrivas minst över resterande säsong. Gärna ännu längre än så. En Tom Nilsson på allsvensk nivå!SirDIFalot skrev: ↑2024-10-20 19:48:06Tror att Krogdahl tyvärr inte spela om Berg är tillbaka, det har att göra med att han är här på ett korttidskontrakt för att ersätta en skadad spelare. Finns bestämmelser som klargör det.
Skadetråden
Sjukt att ha en bra back ej ombytt medan en väldigt medioker spelar...
- SirDIFalot
Skadetråden
Hoppas det!Manijock skrev: ↑2024-10-20 19:57:24Bör skrivas minst över resterande säsong. Gärna ännu längre än så. En Tom Nilsson på allsvensk nivå!SirDIFalot skrev: ↑2024-10-20 19:48:06Tror att Krogdahl tyvärr inte spela om Berg är tillbaka, det har att göra med att han är här på ett korttidskontrakt för att ersätta en skadad spelare. Finns bestämmelser som klargör det.
Expert.
-
Skadetråden
Jaha, delade besked som vanligt. Aldrig får man vara glad.
Skönt för Victor.
Eklund
– Jag var och röntgade i morse. Det var ingen fara. Vår läkare sa att det verkade lugnt och jag kommer troligtvis att spela imorgon. Jag står över träningen idag för att vara på den säkra sidan, säger Eklund.
Berg
Backen August Berg gjorde comeback mot Mora, men kunde inte träna på torsdagen på grund av en ”skavank”.
– Berg är också och kollar kroppen. Vi behöver inte gå in på vad. Men också en form av smäll. Jag vet inte mer än så, säger Robert Kimby.
https://hockeynews.se/nyheter/sa-blev-d ... er-rontgen
Skönt för Victor.
Eklund
– Jag var och röntgade i morse. Det var ingen fara. Vår läkare sa att det verkade lugnt och jag kommer troligtvis att spela imorgon. Jag står över träningen idag för att vara på den säkra sidan, säger Eklund.
Berg
Backen August Berg gjorde comeback mot Mora, men kunde inte träna på torsdagen på grund av en ”skavank”.
– Berg är också och kollar kroppen. Vi behöver inte gå in på vad. Men också en form av smäll. Jag vet inte mer än så, säger Robert Kimby.
Skadetråden
Är det något med den där tröjan eller? 3:an? Parodi angående Berg. Klart bästa backen ska paja hela tiden.....DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-10-24 13:47:49 Jaha, delade besked som vanligt. Aldrig får man vara glad.
Skönt för Victor.
Eklund
Berg
- Jim Morrison
Skadetråden
Är det lite skadebenägenhet på Berg? Dålig koll men en snabb blick över de senaste säsongerna har han bara spelat en full.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skadetråden
Så är det nog. Tillbaka ett steg då igen. Skulle verkligen behövt en back med klass in. Berg är säkert borta några matcher igen.Jim Morrison skrev: ↑2024-10-24 14:46:27 Är det lite skadebenägenhet på Berg? Dålig koll men en snabb blick över de senaste säsongerna har han bara spelat en full.
Skadetråden
Men för helvete, är han gjord av gips eller?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Skadetråden
Avskaffa tre mot tre.