Final 4 24/25 AIK - Djurgårdens IF 22/4
Ge dem ingen luft.
Sa inte Svartis i början av matchen att känslorna börjar svalna ju längre serien går. Nu var det visst raka motsatsen. 
Jag uppgraderar mitt inlägg. Slå Nord och den där h*ran Bellerive på käften.
Svartvadet är ju helt jävla kass? Har domarna skött det på ett jättebra sätt? Det blir bråk i varenda situation och det är ett under att vi inte åkt på en handfull skador.
Avgå Jocke.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Bra skämpat gubbar. Det är inte lätt att alltid få jobba i motvind men man gör det bra.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Sjunga för Grewe nästa match helt klart! Gidlöf gör sitt, stor, inte lika rapp som Hävelid, gide har det. Låt han snälla hålla nollan.... viktigt!
Tänkte precis samma

Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Ingen som hade vågar. Han såg ju bra hård ut med. Folk skingrade sig när det blev puttkalas

Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bättre period! Disciplin och koncentration 3 perioden.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så vad kan vi konstatera efter andra. Vi är effektiva, Gnaget spelar fel are och fulare när de inser att det rinner iväg. DOMARNA återigen tappar matchen.
Grewe vill spela sista matchen för säsongen och väljer nog inte att ta fight med den där fjollan. Vi har mer nytta av han på isen, även om jag skulle vilja se han fightas med fjollan
Grewe vill spela sista matchen för säsongen och väljer nog inte att ta fight med den där fjollan. Vi har mer nytta av han på isen, även om jag skulle vilja se han fightas med fjollan