Film- och bildtråden
- Fiskmaesen
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Film- och bildtråden
Kan vara dagens skratt:
avd: Kommer verkligen från rätt personer..
(Notera flaggan i slutet på videon, hahaha)
Har för mig att det var en troféFiskmaesen skrev:Kan vara dagens skratt:
Känns ju som om det spelar mindre roll om det var en trofé eller inte, inget utav lagen bör ju ha en sån 2 pinnareHeaty skrev:Har för mig att det var en troféFiskmaesen skrev:Kan vara dagens skratt:

"Whatever you want"
har ni sett vad fet Dick har blivit?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Re: Re: Film- och bildtråden
Dick betyder "fet" på tyska. Classic.Bjurre skrev:har ni sett vad fet Dick har blivit?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
hahahaha...
Det kan ju vara så att det var riktat mot Luleå... därav "The finger".inloss skrev:Känns ju som om det spelar mindre roll om det var en trofé eller inte, inget utav lagen bör ju ha en sån 2 pinnareHeaty skrev:Har för mig att det var en troféFiskmaesen skrev:Kan vara dagens skratt:
- DIF_Soldier
Jag letade inte felen. De märks ganska tydligt. Men fortfarande - mycket cred.jensa85 skrev:Vill man leta fel alá Mäklaren såDIF_Soldier skrev: Den kunde ha gjorts ännu bättre. Musiken borde sänkas några dB eftersom den dränker talandet.
Sedan hade det givetvis varit bättre att låten fått löpa linan ut, så att videon slutar efter "...fix you"
Tyvärr blir det antiklimax som sänker betyget.
Men det är självfallet forfarande en bra film.
Säg den glädje som varar
- DIFference
Någon som vet om.det finns något klipp på när Ekman hyllades i sin återkomst till Hovet förra säsongen?
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Har letat efter det i ett halvår nu typ.DIFference skrev:Någon som vet om.det finns något klipp på när Ekman hyllades i sin återkomst till Hovet förra säsongen?
Losing all hope was freedom.
Ledsen, men kunde endast hitta ett par bilder.DIFference skrev:Någon som vet om.det finns något klipp på när Ekman hyllades i sin återkomst till Hovet förra säsongen?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2620298.ab
No Rules In The Animal Kingdom
+2Raus skrev:Har letat efter det i ett halvår nu typ.DIFference skrev:Någon som vet om.det finns något klipp på när Ekman hyllades i sin återkomst till Hovet förra säsongen?
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Nu fem dagar innan elitseriepremiären så känner jag att det är dags att publicera min film som jag arbetat till och från med på sistone. Första tanken var att den skulle ha dykt upp för någon dag sedan, men fullt upp i schemat och Stefan Livs bortgång sköt upp det hela någon dag.
Men hur som helst, här är mitt bidrag inför årets elitserie.
Djurgården Hockey 2011/2012 - Det här är vårt år!
Grym video! Cred till dig Salas!!Salas skrev:Nu fem dagar innan elitseriepremiären så känner jag att det är dags att publicera min film som jag arbetat till och från med på sistone. Första tanken var att den skulle ha dykt upp för någon dag sedan, men fullt upp i schemat och Stefan Livs bortgång sköt upp det hela någon dag.

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Mycket bra Salas och bra musik!!!David1891 skrev:Grym video! Cred till dig Salas!!Salas skrev:Nu fem dagar innan elitseriepremiären så känner jag att det är dags att publicera min film som jag arbetat till och från med på sistone. Första tanken var att den skulle ha dykt upp för någon dag sedan, men fullt upp i schemat och Stefan Livs bortgång sköt upp det hela någon dag.