20002001 skrev:http://www.jarnkaminerna.se/2015/05/03/ ... ka-segern/
Vi måste öka med anmälningarna till bussen mot Halmstad för att den ska rulla! Ta ledigt en dag och se DIF gå upp i tillfällig ledning. Stöd DIF på plats- kom igen nu!
Blir inställt.
Medgångsstämpeln på djurgårdare kan vi ju begrava i alla fall.
Finns ju ingenting att sjunga för när vi inte måste hjälpa spelarna liksom...
Någon som har någon koll på låneavtalet med Supermush? Finns det någon option på att köpa ut han, dvs en redan satt prislapp? Kommer inte ihåg om Bosse har sagt något om det.
Kan tänka mig att han kommer att bli för (?) dyr annars - Om han fortsätter med 1 mål/60 min.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Godnoken skrev:Någon som har någon koll på låneavtalet med Supermush? Finns det någon option på att köpa ut han, dvs en redan satt prislapp? Kommer inte ihåg om Bosse har sagt något om det.
Kan tänka mig att han kommer att bli för (?) dyr annars - Om han fortsätter med 1 mål/60 min.
Det går ut efter omgång 21, dvs efter nästa Bajen-derby. Resten finns det ingen officiell information om tyvärr.
Hahaha, herregud alltså. Höll på att slänga ett glas i väggen av ilska efter kvitteringen där flertalet spelare passivt tittar på när Keene tar skottet och sen hur de klantar till det i försvaret flera gånger på några minuter. Men det slutade bra i alla fall!
EDIT: Stackars Super-Mush, han får aldrig fira med supportrarna eftersom han alltid ska intervjuas efter matcherna