DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
SÅ JÄVLA SKÖNT ATT HEJA PÅ DJURGÅR'N!
Annars så hatar jag verkligen måndagsmatcher på bortaplan. Det är den absolut enda dagen jag aldrig kan ta ledigt från jobbet.
Annars så hatar jag verkligen måndagsmatcher på bortaplan. Det är den absolut enda dagen jag aldrig kan ta ledigt från jobbet.
- Cirith Ungol
5 raka! Har inte hänt på 10 år enligt kommentatorn, får hoppas det håller sig. Tuffa matcher framöver: först Halmstad (alla lag vänder trender mot DIF) men därefter är det Peking, gnaget, Göteborg och Malmö.
Tycker synd om Johnson. Klart bäst i de inledande matcherna och nu när vi vinner så får han inte plats. Andersson borde dessutom inte bli inbytt på Sams bekostnad. Andersson är bra men i år är inte självförtroendet och lugnet på plats.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Think if...
- Kontakt:
Skönt! Man vet att man är i ett hockeyforum iafVikas skrev:Totalt utspelade av ett bottenlag. Vad är det med DIF och förstaperioder?

Using Tapatalk
- Lee Harvey Oswald
Avgå Pelle
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Är oftast så för en ytterback. Startelvan eller inte med alls. Övriga sju spelare på bänken kan användas på flera positioner och blir således mer användbara då.Godnoken skrev:Vad i helvete har Stefan Karlsson gjort för att inte ens få vara med i truppen längre? Jösses.
Expert.
Vinner vi nästa måndag så går vi upp på förstaplats i Allsvenskan i minst två dagar. Med en match mer spelad förstås. När hade vi senast en sån här bra poängskörd de första åtta matcherna?
Petar vi en av våra defensiva mittfältare så är jag helt säker på en förkrossande vinst.
Petar vi en av våra defensiva mittfältare så är jag helt säker på en förkrossande vinst.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Vill bara ha ett byte till på måndag. In med Karlsson och ut med Björkström. Fatsetas eller Karlström känns som jämt skägg. Walker ska spela! Yttrarna och anfallarna känns gjutna just nu. Även om jag är less på det ständiga inbytandet av Andersson. Johnson, Jawo i den ordningen. Inget annan! Amadou kan ju dessutom spela ytter så han bör bytas in på någon position åtminstone.
- SirDIFalot
Jag tror Björkström är given from now on faktiskt. På sättet han claimat den platsen.
Tror på samma elva som senast.
Tror på samma elva som senast.
Expert.
DIF Fotboll
Falsetas drar ner bolltempot så mycket, men är ju nyttig på sitt vis. Hellre Karlström därför.
- SirDIFalot
Håller med. Men tycker inte det är en så stor sak som folk gör det till. Vissa verkar ju vilja hävda att vi är ett korthus med Faltsetas-Walker och oslagbara så länge Karlström spelar.Malto skrev:Falsetas drar ner bolltempot så mycket, men är ju nyttig på sitt vis. Hellre Karlström därför.
Expert.
http://www.jarnkaminerna.se/2015/05/03/ ... ka-segern/
Vi måste öka med anmälningarna till bussen mot Halmstad för att den ska rulla! Ta ledigt en dag och se DIF gå upp i tillfällig ledning. Stöd DIF på plats- kom igen nu!
Vi måste öka med anmälningarna till bussen mot Halmstad för att den ska rulla! Ta ledigt en dag och se DIF gå upp i tillfällig ledning. Stöd DIF på plats- kom igen nu!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
- SirDIFalot
Blir inställt.20002001 skrev:http://www.jarnkaminerna.se/2015/05/03/ ... ka-segern/
Medgångsstämpeln på djurgårdare kan vi ju begrava i alla fall.
Expert.
Då får man skrapa ihop en bil med polarna eller fixa en minibuss. Vi ska upp i serieledning!SirDIFalot skrev:Blir inställt.20002001 skrev:http://www.jarnkaminerna.se/2015/05/03/ ... ka-segern/
Medgångsstämpeln på djurgårdare kan vi ju begrava i alla fall.
Djurgårns IF du är allt jag har!