Tycker Arvidsson blivit jävligt lik Nymann i sitt spelsätt den här säsongen. Fattar inte hur fan han orkar. Han som var lite av en akilleshäl förra säsongen är våran överlägset bästa back hittils. Imponerande!Metal Machine skrev:Håller med SDA i princip, men i detta fall går jag bara på vad jag har sett. Tycker ofta att han blir bortgjord och går bort sig, men i mitt tycke har han fyllt på bra i anfallen och gjort den biten bra. Nyman var mer av en tvåvägsspelare. Kolla in hans glidtackling inuti boxen från första Tele2-derbyt. Fan världsklass på den!
DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Jag är enig. Tycker hans tid i DIF hittills har varit allmänt svajig och ojämn men har under upptakten som sagt varit mycket bra.Manijock skrev:Tycker Arvidsson blivit jävligt lik Nymann i sitt spelsätt den här säsongen. Fattar inte hur fan han orkar. Han som var lite av en akilleshäl förra säsongen är våran överlägset bästa back hittils. Imponerande!Metal Machine skrev:Håller med SDA i princip, men i detta fall går jag bara på vad jag har sett. Tycker ofta att han blir bortgjord och går bort sig, men i mitt tycke har han fyllt på bra i anfallen och gjort den biten bra. Nyman var mer av en tvåvägsspelare. Kolla in hans glidtackling inuti boxen från första Tele2-derbyt. Fan världsklass på den!
För att smyga in i konversationen om Karlsson så är det ju förhållandevis uppenbart att hans offensiv överglänser Björkströms men att inga av dem känns som Ivanovic defensivt.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Björkström känns som Ivanovic jämfört med Karlsson! Jäkligt kul att Jeppe har kommit upp på den nivå han brukade vara på i Åtvid. Han får gärna bli kvar hos oss ett tag!
-
På vissa här låter det som att Björkström är en klippa bakåt...Henke95 skrev:Jag är enig. Tycker hans tid i DIF hittills har varit allmänt svajig och ojämn men har under upptakten som sagt varit mycket bra.Manijock skrev:Tycker Arvidsson blivit jävligt lik Nymann i sitt spelsätt den här säsongen. Fattar inte hur fan han orkar. Han som var lite av en akilleshäl förra säsongen är våran överlägset bästa back hittils. Imponerande!Metal Machine skrev:Håller med SDA i princip, men i detta fall går jag bara på vad jag har sett. Tycker ofta att han blir bortgjord och går bort sig, men i mitt tycke har han fyllt på bra i anfallen och gjort den biten bra. Nyman var mer av en tvåvägsspelare. Kolla in hans glidtackling inuti boxen från första Tele2-derbyt. Fan världsklass på den!
För att smyga in i konversationen om Karlsson så är det ju förhållandevis uppenbart att hans offensiv överglänser Björkströms men att inga av dem känns som Ivanovic defensivt.
Men ja, Arvidsson har jag bara ett ord för: Wow!
Ingen. Absolut ingen har sagt att Björkström är en klippa bakåt.Metal Machine skrev:På vissa här låter det som att Björkström är en klippa bakåt...Henke95 skrev:Jag är enig. Tycker hans tid i DIF hittills har varit allmänt svajig och ojämn men har under upptakten som sagt varit mycket bra.Manijock skrev:Tycker Arvidsson blivit jävligt lik Nymann i sitt spelsätt den här säsongen. Fattar inte hur fan han orkar. Han som var lite av en akilleshäl förra säsongen är våran överlägset bästa back hittils. Imponerande!Metal Machine skrev:Håller med SDA i princip, men i detta fall går jag bara på vad jag har sett. Tycker ofta att han blir bortgjord och går bort sig, men i mitt tycke har han fyllt på bra i anfallen och gjort den biten bra. Nyman var mer av en tvåvägsspelare. Kolla in hans glidtackling inuti boxen från första Tele2-derbyt. Fan världsklass på den!
Men ja, Arvidsson har jag bara ett ord för: Wow!
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
-
Inte rakt ut, nej. Men skit samma. Jag tycker att han svajar bakåt. Fick inte samma känsla av Karlsson. Det är min subjektiva bedömning. Blir bara förvånad över att jag tycks vara den enda med den åsikten.
En fråga angående H&M. Varför finns det inget sponsoravtal med DIF fotboll? Istället för att dalta om att satsa pengar på DIF och rädda oss från konkurser.
Ser inte riktigt vad H&M har att förlora på att vara en sponsor. Alla vet ju redan att de är Djurgårdare. Vart spricker det?
Ser inte riktigt vad H&M har att förlora på att vara en sponsor. Alla vet ju redan att de är Djurgårdare. Vart spricker det?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
ja, jag köper aldrig Åbro öl, inte för att den inte är god utan, principerGodnoken skrev:En fråga angående H&M. Varför finns det inget sponsoravtal med DIF fotboll? Istället för att dalta om att satsa pengar på DIF och rädda oss från konkurser.
-
Jo, fast det kanske finns några hundra hardcore-fans som anammar den principen. Resten skiter ju i.TheRegime skrev:ja, jag köper aldrig Åbro öl, inte för att den inte är god utan, principerGodnoken skrev:En fråga angående H&M. Varför finns det inget sponsoravtal med DIF fotboll? Istället för att dalta om att satsa pengar på DIF och rädda oss från konkurser.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Dom vill inte blanda in företaget. Men som privatpersoner har dom varit villiga att investera pengar i DIF då och då.Godnoken skrev:En fråga angående H&M. Varför finns det inget sponsoravtal med DIF fotboll? Istället för att dalta om att satsa pengar på DIF och rädda oss från konkurser.
Expert.
Hörrni, varför inte skippa måndagsångesten och börja veckan på bästa sätt? Gör som många andra, ta halvdag och dra ihop en bil med polarna och dra till Åtvidaberg! Vi kan ta femte raka, vem fan vill missa det?
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför är det aldrig sån här hets inför en hockeymatch?20002001 skrev:Hörrni, varför inte skippa måndagsångesten och börja veckan på bästa sätt? Gör som många andra, ta halvdag och dra ihop en bil med polarna och dra till Åtvidaberg! Vi kan ta femte raka, vem fan vill missa det?

DIF!
Det undrar jag också även om jag nu ska bila ner till årets första bortamatchDaniel942 skrev:Varför är det aldrig sån här hets inför en hockeymatch?20002001 skrev:Hörrni, varför inte skippa måndagsångesten och börja veckan på bästa sätt? Gör som många andra, ta halvdag och dra ihop en bil med polarna och dra till Åtvidaberg! Vi kan ta femte raka, vem fan vill missa det?
- SirDIFalot
Förmodligen beror det väl mycket på att det är dubbelt så många matcher i hockeyn, och det innan allvaret och slutspelet börjar.Donkels skrev:Det undrar jag också även om jag nu ska bila ner till årets första bortamatchDaniel942 skrev:Varför är det aldrig sån här hets inför en hockeymatch?20002001 skrev:Hörrni, varför inte skippa måndagsångesten och börja veckan på bästa sätt? Gör som många andra, ta halvdag och dra ihop en bil med polarna och dra till Åtvidaberg! Vi kan ta femte raka, vem fan vill missa det?
Men ni som gillar hockeyn mycket mer får ju såklart haussa dom matcherna hur mycket ni vill. Som ni vet har ju 20002001 åkt på sjukt mycket hockey också.
Expert.