Praljak skrev: ↑2025-12-26 15:52:35
Måste ha rätt lite att pyssla med om man orkar lägga ner energi på detta sen kan man inte använda sig av sunt förnuft på personnivå, ett exempel är att vissa tycker det är sunt förnuft att ta in folk till Sverige och andra tycker det är sunt förnuft att kasta ut dom härifrån.
Kul med lite klockor!!
Ja, jag undrar också varifrån allas energi i denna frågan kommer ifrån. Man lägger en liten kommentar och folk fullständigt tappar det.
Det finns folk som tycker det är sunt förnuft att slå folk i ansiktet. Bara för att man kan ha olika åsikter betyder inte det att alla har sunt förnuft.
tobijoh skrev: ↑2025-12-26 14:55:26
Det står ju rätt tydligt ”Förlängning” på bilden under klockan. Är det så svårt att scrolla vidare då när du ser den eller varför blir du så upprörd över det?
Jag blir inte så upprörd? Ifrågasatte bara varför man hypear upp en förlängning av en breddspelare. När man basunerar ut att man har nyheter att komma med om några timmar så antyder man ju att det är typ Krüger eller Kylington.
Jag förespråkar bara att man använder sunt förnuft, men påpekar man det börjar tydligen somliga på det här forumet gråtskrika.
tobijoh skrev: ↑2025-12-26 14:55:26
Tvivlar starkt på att nån av våra spelare blir kränkta dock om de inte ”får” en klocka, i så fall har nog laget större problem.
Exakt min poäng. Men motargumentet var ju att spelarna kan bli ledsna.
Men återigen, vem bestämmer vem som ska få klocka eller ej? Vart går gränsen? 4-5 back? Brodin som är järnkamin men som knappt får lira?
Jag vet väl inte hur organisationen på föreningens media/kommunikationsavdelning ser ut? Vem tar besluten idag? Den personen kan väl med sunt förnuft bedöma att man inte behöver lägga upp en klocka inför varenda artikel och inlägg som ska publiceras?
Måste rensa spelare son inte håller på denna nivå. Det fanns viss varningsfinger redan i somras när man skulle summera säsongen och vad som skulle in i truppen/behålla från HA. Rensa 4:e kedjan. Slut på meddelandet.
Alberget1891 skrev: ↑2025-12-26 20:59:14
Måste rensa spelare son inte håller på denna nivå. Det fanns viss varningsfinger redan i somras när man skulle summera säsongen och vad som skulle in i truppen/behålla från HA. Rensa 4:e kedjan. Slut på meddelandet.
Jag tycker att det stora problemet ligger i de tilltänkta spetsspelarna/importerna som var tänkta att producera men visat sig hålla för typ tredje/fjärdekedjan. Nu när dom måste steppa upp under JVM då vår andrakedja är iväg så har dom inte lyckats med det.
Att Brodin, Rensfeldt, Costmar fyller platser under en viss period ser inte jag som det huvudsakliga problemet. Dom hade nog kunnat spela på samma sätt om vi hade haft pålitligt spel från de dyrare spelarna.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2025-12-26 21:03:51, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Släpp Brodda till valfri klubb
- Släpp Costmar till SSK
- Släpp Berg till Modo
- Släpp Pulli valfri klubb
- Släpp Ylönen
- Släpp Pettersen.
- Släpp Palve
Nu har vi torskat mot dom 3 sämsta lagen. Vill inte se en match till där + 150K/mån spelare åker runt och leker, pissar på skölden!
Spela junisar,samt låna spelare ifrån HA istället. Dom tycker detta är kul, samt är hungriga. Vill ta vara på chansen ( se hv ).
Dyker det upp spets, så försök värva det.
Är grymt att vi ligger dör vi ligger nu. Men ska vi ge upp resten av säsongen för det?
Förutom poängen, då är väll övrig statistik katastrof?
Osten östlund skrev: ↑2025-12-26 21:32:44
- Släpp Costmar till SSK
- Släpp Berg till Modo
- Släpp Ylönen
- Släpp Pettersen.
- Släpp Palve
Nu har vi torskat mot dom 3 sämsta lagen. Vill inte se en match till där + 150K/mån spelare åker runt och leker, pissar på skölden!
Spela junisar,samt låna spelare ifrån HA istället. Dom tycker detta är kul, samt är hungriga. Vill ta vara på chansen ( se hv ).
Är grymt att vi ligger dör vi ligger nu. Men ska vi ge upp resten av säsongen för det?
Absolut, men det är inte Football Manager eller något liknande och marknaden på bra spelare är stendöd. Men jag tycker absolut vi även måste byta ut även i bredden.
Osten östlund skrev: ↑2025-12-26 21:32:44
- Släpp Costmar till SSK
- Släpp Berg till Modo
- Släpp Ylönen
- Släpp Pettersen.
- Släpp Palve
Men det är en sjuhelvetes skillnad på J20 och HA kontra SHL. Oavsett hur mycket hjärta man än visar eller "hur kul" de än skulle ha så kvarstår faktum att det inte direkt tillhör vanligheterna att lån från HA eller upplockade junisar vänder sviter på egen hand.