Testa att zooma ut en aning. Det är nästan alltid det som ställer till det med sidans layout. Kör 100% inte mer. Testa.Stentuff skrev:Bara för mig som forumets layout har "gått sönder" ? "För Företag"-knappen har liksom flyttats ned 1 rad, så att säga. Den ligger minst sagt i vägen.
Förstår ni vad jag säger eller ska jag bifoga en bild?
Hemsidan
Re: Förbättra sidan
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det vill säga tryck på ctrl och minus-tecknet.Magnutz skrev:Testa att zooma ut en aning. Det är nästan alltid det som ställer till det med sidans layout. Kör 100% inte mer. Testa.Stentuff skrev:Bara för mig som forumets layout har "gått sönder" ? "För Företag"-knappen har liksom flyttats ned 1 rad, så att säga. Den ligger minst sagt i vägen.
Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Förbättra sidan
Ctrl 0 ger alltid 100%. Honom skulle vi ha i laget!SirDIFalot skrev:Det vill säga tryck på ctrl och minus-tecknet.Magnutz skrev:Testa att zooma ut en aning. Det är nästan alltid det som ställer till det med sidans layout. Kör 100% inte mer. Testa.Stentuff skrev:Bara för mig som forumets layout har "gått sönder" ? "För Företag"-knappen har liksom flyttats ned 1 rad, så att säga. Den ligger minst sagt i vägen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jo tack, så oteknisk är jag inteSirDIFalot skrev:Det vill säga tryck på ctrl och minus-tecknet.Magnutz skrev:Testa att zooma ut en aning. Det är nästan alltid det som ställer till det med sidans layout. Kör 100% inte mer. Testa.Stentuff skrev:Bara för mig som forumets layout har "gått sönder" ? "För Företag"-knappen har liksom flyttats ned 1 rad, så att säga. Den ligger minst sagt i vägen.

Innan funkade det dock, vart förvånad över att det slutade fungera

- SirDIFalot
- Daniel942
Fixa bilden på Bäcklin i rätt storlek så han inte blir ihoptryckt.
EDIT: Tack.
EDIT: Tack.
DIF!
- Daniel942
Vem är moderatorn som låser matchtrådarna utan att lägga ut en länk till matchchatten?
Man kan ju inte förutsätta att alla ska hitta dit själva.
DIF!
- Daniel942
Den som gjorde det kan ju avgå från medlemsbiten och bara fokusera på mod-biten.Daniel942 skrev:Vem är moderatorn som låser matchtrådarna utan att lägga ut en länk till matchchatten?
DIF!
- SirDIFalot
När jag låser från mobilen när jag är på hovet kan jag inte lägga in länken. Kan ju alltid be någon annan lägga in den men ingen verkar ju gilla chatten i alla fall.Daniel942 skrev:Den som gjorde det kan ju avgå från medlemsbiten och bara fokusera på mod-biten.Daniel942 skrev:Vem är moderatorn som låser matchtrådarna utan att lägga ut en länk till matchchatten?
Expert.
- Daniel942
Sopa!!!SirDIFalot skrev:När jag låser från mobilen när jag är på hovet kan jag inte lägga in länken. Kan ju alltid be någon annan lägga in den men ingen verkar ju gilla chatten i alla fall.Daniel942 skrev:Den som gjorde det kan ju avgå från medlemsbiten och bara fokusera på mod-biten.Daniel942 skrev:Vem är moderatorn som låser matchtrådarna utan att lägga ut en länk till matchchatten?
DIF!
Jag tänkte klistra upp en tråd med den infon men kan inte skapa klistrade trådar. Calling Spiderman...SirDIFalot skrev:När jag låser från mobilen när jag är på hovet kan jag inte lägga in länken. Kan ju alltid be någon annan lägga in den men ingen verkar ju gilla chatten i alla fall.Daniel942 skrev:Den som gjorde det kan ju avgå från medlemsbiten och bara fokusera på mod-biten.Daniel942 skrev:Vem är moderatorn som låser matchtrådarna utan att lägga ut en länk till matchchatten?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
Förbättra sidan
Tyckte matchtråden var ganska hyfsad igår, när den var öppen under match. Jag tror vi har kommit över den värsta frustrationen och nått uppgivenhetens skrivkramp. Alla hårda ord har tagit slut. Nu behöver vi ha någonstans att skriva tröstande och uppmuntrande ord till varandra.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Förbättra sidan
Kalla mig Bläckward men jag tror snarare det är varierande grader av apati än att frustrationens topp är uppnådd.minalman skrev:Tyckte matchtråden var ganska hyfsad igår, när den var öppen under match. Jag tror vi har kommit över den värsta frustrationen och nått uppgivenhetens skrivkramp. Alla hårda ord har tagit slut. Nu behöver vi ha någonstans att skriva tröstande och uppmuntrande ord till varandra.
- Videointervju med Challe (och inte Zabel eller Bäcklin just nu)
- Korta intervjusekvenser med några olika spelare
- Ett ord med ordförande för att höra hur han tänker
Finns mycket att göra för att öka förtroende för Djurgården Hockey just nu. För just nu är det många som är väldigt trötta på hur den här föreningen sköts.
- Korta intervjusekvenser med några olika spelare
- Ett ord med ordförande för att höra hur han tänker
Finns mycket att göra för att öka förtroende för Djurgården Hockey just nu. För just nu är det många som är väldigt trötta på hur den här föreningen sköts.