Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
fan vad han har tuffat till sig då.
Överraskande att han låg överst. Haha Kläjsson.
Haha, keps-Classe, jävla stjärna!
(Glömmer aldrig hur han misslyckades med att få ut pucken ur egen zon i kvartsfinal 7 mot Luleå).

(Glömmer aldrig hur han misslyckades med att få ut pucken ur egen zon i kvartsfinal 7 mot Luleå).
Var en jäkligt fin timad tackling. Såna såg vi aldrig här hemma juandroid skrev:Claessons "fight" http://www.hockeyfights.com/fights/112253

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Fin tackling av den där Kläjssonseppuko skrev:Var en jäkligt fin timad tackling. Såna såg vi aldrig här hemma juandroid skrev:Claessons "fight" http://www.hockeyfights.com/fights/112253
Där har han inte Erik Gustafsson att åka runt och tjattra med... Kanske fått höra av de mer kompetenta nordamerikanska coacherna att han behöver fokusera på hockey ibland också, och inte bara kepsar, brudar och hur många drinkar han ska bjuda på när månadspengen kommer från mamma och pappa.seppuko skrev:Var en jäkligt fin timad tackling. Såna såg vi aldrig här hemma juandroid skrev:Claessons "fight" http://www.hockeyfights.com/fights/112253
Tomas Ros ?@Rosenrasande
Fredrik Bremberg gör comeback i morgon mot Karlskrona. Förväntar mig hockeygodis i varje byte. #difhockey
Trevligt!
Fredrik Bremberg gör comeback i morgon mot Karlskrona. Förväntar mig hockeygodis i varje byte. #difhockey
Trevligt!
Efter att ha gått poänglös sina två första matcher har nu Måns Kruger gjort 12 poäng på dom sju senaste matcherna.
Visserligen heter tråden Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen, men räknar in honom där.
Är helt övertygad om att Måns har talangen som krävs för att nå Elitserien. Frågan är om han har motivationen?
Ruskigt bra spelsinne och kan skapa sig själv tid med pucken. Lite lik Linkan på det sättet faktiskt. Tyvärr verkar han ju inte vilja träna upp sin kondition eller benstyrka till i närheten av Linkans (har ingen aning om vilka träningsvärden han har, men rykten från flera håll gör ju gälla att han inte tränar så hårt som han borde).
Trist hela soppan med Måns.
Visserligen heter tråden Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen, men räknar in honom där.
Är helt övertygad om att Måns har talangen som krävs för att nå Elitserien. Frågan är om han har motivationen?
Ruskigt bra spelsinne och kan skapa sig själv tid med pucken. Lite lik Linkan på det sättet faktiskt. Tyvärr verkar han ju inte vilja träna upp sin kondition eller benstyrka till i närheten av Linkans (har ingen aning om vilka träningsvärden han har, men rykten från flera håll gör ju gälla att han inte tränar så hårt som han borde).
Trist hela soppan med Måns.
Född till sportchef.
Nu är han väl tekniskt sett inte Djurgårdare, men Chets lillebror Calvin har fått en fin start på sin säsong i AHL och blev utsedd till veckans målvkat av Hockeysverige:
http://www.hockeysverige.se/blogg/lovis ... hl-femma-1
Vi får väl värva hit honom efter att Chet fått sitt genombrott och sticker till NHL
http://www.hockeysverige.se/blogg/lovis ... hl-femma-1
Vi får väl värva hit honom efter att Chet fått sitt genombrott och sticker till NHL

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Nicklas Danielsson petats i morgondagens match, dags att komma tillbaka nu då!?!
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nog för att du förmodligen inte trodde på det på riktigt men Nicky D har sagt något om att Modo är de enda som gäller för honom i Sverige.Jepe skrev:Nicklas Danielsson petats i morgondagens match, dags att komma tillbaka nu då!?!
Expert.
Nä klart jag inte tror det och kommer han tillbaka till Sverige så är nog inte DIF hans första val, vilket jag kan förstå eftersom han fick lämna mot sin vilja. 44a är en kille jag hoppas ska gå bra för ute i Europa, men jag skulle ju inte gråta om han kom tillbaka!SirDIFalot skrev:Nog för att du förmodligen inte trodde på det på riktigt men Nicky D har sagt något om att Modo är de enda som gäller för honom i Sverige.Jepe skrev:Nicklas Danielsson petats i morgondagens match, dags att komma tillbaka nu då!?!

2014-04-07, vad hände?
What? Jag hade för mig att han ville inget hellre än få spela med Djurgården igen om det var i Elitserien?SirDIFalot skrev:Nog för att du förmodligen inte trodde på det på riktigt men Nicky D har sagt något om att Modo är de enda som gäller för honom i Sverige.Jepe skrev:Nicklas Danielsson petats i morgondagens match, dags att komma tillbaka nu då!?!
Avgå Jocke.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Niklas Anger lämnar sitt lag i Italien av "personliga skäl" och Tyler Plante har signat med Colorado Eagles.
Expert.
Två assists av Weigel idag. 5 poäng på 5 matcher, men också -7 vilket inte imponerar.
(Vallentuna)
(Vallentuna)