Tyckte den var bra . Ser inte problemet med att använda material från en och samma match, jag anser inte heller att klippen var för långa eller dylikt. Tyckte den var skön Raus .
Dock så är jag ju ingen expert när det gäller sånt här, men det är bara min personliga åsikt.
Daniel942 skrev:Dessutom känns det som att man har sett denna typ av filmer ett antal gånger redan..
Bara att instämma där. Det där med videor på oss fans finns det gott om, och det blir lite uttjatat när konceptet är väldigt likt flera andra videor på youtube.
Blir alltid roligare om det är ett "nytt" tänk i filmerna istället.
Daniel942 skrev:Jag har fått ett antal mail av personer som undrar vart mina videos tog vägen, och här är svaret: http://www.youtube.com/1891prod
Kommer lägga upp lite nytt där inom en snar framtid.
Finns några av de gamla filmerna där nu också att beskåda.
Sa sjukt bra kanal, tack for den Daniel! Keep up the good work brukar man ju saga men den har gangen menar jag det verkligen till 200% - snalla fortsatt gora bra videos.
Manga harliga sekvenser men det gjorde ont att se Mika Hannula och Mika Zibanejad sta upp for varandra mot Lulea (nar Cam Abbott sparkade Z.) och veta att kanske ingen av dem spelar med oss i ar.
Langtar sa mycket till hockeyn nu att jag inte vet var jag ska ta vagen! Trycket pa laktarna och isen gor ju att man tycker att varje mal, varje match, varje tackling ar pa liv och dod. Jamfor det med vart iskalla fotbollslag som bara lunkar pa och torskar i varje match...
Din Ekman film är fortfarande otrolig. Tack för det.
Måste verkligen hålla med. Varje gång man ser den blir man lika rörd, ett tydligt tecken på kvalitet.
Den kunde ha gjorts ännu bättre. Musiken borde sänkas några dB eftersom den dränker talandet.
Sedan hade det givetvis varit bättre att låten fått löpa linan ut, så att videon slutar efter "...fix you"
Tyvärr blir det antiklimax som sänker betyget.
Din Ekman film är fortfarande otrolig. Tack för det.
Måste verkligen hålla med. Varje gång man ser den blir man lika rörd, ett tydligt tecken på kvalitet.
Den kunde ha gjorts ännu bättre. Musiken borde sänkas några dB eftersom den dränker talandet.
Sedan hade det givetvis varit bättre att låten fått löpa linan ut, så att videon slutar efter "...fix you"
Tyvärr blir det antiklimax som sänker betyget.