Skadetråden
Skadetråden
Larvigt med allt hemlighetsmakeri.
Schumachers skaderapport tillbaka nu!!!
Ropen skalla, skaderapport åt alla!
Schumachers skaderapport tillbaka nu!!!
Ropen skalla, skaderapport åt alla!
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Håller med dax att klubben bemöter oss respektfullt med tydliga skadeuppdateringar Supportrar har kämpat med insamlingen och i vått och torrt går på matcherna
Det minsta man kan begära är tydliga skadeuppdateringar !
Det minsta man kan begära är tydliga skadeuppdateringar !
The DIF ONE
Skadetråden
Vi har trots allt patientsekretess. En läkare kommer ju aldrig prata om sina patienter utan deras medgivande och på samma sätt kan ju inte klubben röja förtroendet utan att ha fått klartecken från spelaren först. Om spelaren själv går ut med det själv är ju en annan femma.
Men sen rekommenderar nog inte spelarnas agenter att de pratar om skador heller eftersom det kan påverka framtida möjligheter så det finns ju fler aspekter än att klubben kör "hemlighetsmakeri".
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Skadetråden
https://hockeynews.se/articles/33058/
Verkar vara okej med Glad, men lite osäker om det blir spel redan ikväll.
Det går framåt med Odelius men några veckor bort, och man är noga att blanda in Islanders i rehaben då det är deras spelare.
Det går framåt med Odelius men några veckor bort, och man är noga att blanda in Islanders i rehaben då det är deras spelare.
Skadetråden
Puh...det var skönt. Nu måste vi vinna några matcher på rad igen.Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-09 08:39:55 https://hockeynews.se/articles/33058/
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Otroligt viktigt. Glad har varit riktigt bra i år. Överlag har vi klart bättre backar än vad många på detta forum anser, tycker jag.dr111DIF skrev: ↑2024-02-09 08:45:06Puh...det var skönt. Nu måste vi vinna några matcher på rad igen.Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-09 08:39:55 https://hockeynews.se/articles/33058/
Hammarn, har fått mycket skit, håller hög Allsvensk klass.
Kevin, fått mycket kritik, håller också hög Allsvensk klass.
Ytterell , vårens hackkyckling, likaså.
Vi har två grymma juniorbackar på det.
När så Odelius kommer tillbaka i form och med Ragges intåg kan vi inte klaga.
Skulle jag få önska så vore det att få komplettera med PJ.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Skadetråden
Man skulle må bra av lite mer edge i pp 2. Alternativt ett riktigt skägg som gör att man som motståndare drar sig för att stå på mål.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2024-02-09 09:35:57Otroligt viktigt. Glad har varit riktigt bra i år. Överlag har vi klart bättre backar än vad många på detta forum anser, tycker jag.dr111DIF skrev: ↑2024-02-09 08:45:06Puh...det var skönt. Nu måste vi vinna några matcher på rad igen.Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-09 08:39:55 https://hockeynews.se/articles/33058/
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Ja, typ PJ för edge.EspenK skrev: ↑2024-02-09 09:48:12Man skulle må bra av lite mer edge i pp 2. Alternativt ett riktigt skägg som gör att man som motståndare drar sig för att stå på mål.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2024-02-09 09:35:57Otroligt viktigt. Glad har varit riktigt bra i år. Överlag har vi klart bättre backar än vad många på detta forum anser, tycker jag.dr111DIF skrev: ↑2024-02-09 08:45:06Puh...det var skönt. Nu måste vi vinna några matcher på rad igen.Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-09 08:39:55 https://hockeynews.se/articles/33058/
Sedan får vi in skägg med skadefri Ytterell.
Spännande att se vad KG hittar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Skadetråden
Om inte jag blandar ihop spelare här så är Trevor Cheek en sådan, nu är han center. Men han är verkligen inte feg, och användes framför målet i PP. Riktigt duktig och småelak.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2024-02-09 10:16:59Ja, typ PJ för edge.EspenK skrev: ↑2024-02-09 09:48:12Man skulle må bra av lite mer edge i pp 2. Alternativt ett riktigt skägg som gör att man som motståndare drar sig för att stå på mål.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2024-02-09 09:35:57Otroligt viktigt. Glad har varit riktigt bra i år. Överlag har vi klart bättre backar än vad många på detta forum anser, tycker jag.dr111DIF skrev: ↑2024-02-09 08:45:06Puh...det var skönt. Nu måste vi vinna några matcher på rad igen.Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-09 08:39:55 https://hockeynews.se/articles/33058/
Sedan får vi in skägg med skadefri Ytterell.
Spännande att se vad KG hittar.
Det är dessutom en center som spelat i den här ligan förut och rejäl spets.
Så jag hoppas på honom.
Men inget som är sagt att han ska hit eller så.
Angående backarna där så håller jag också med. Nu är ju sällan alla skadefria.
Men i en kvart eller potentiell semi skulle det kunna se ut såhär:
Glad-NY
Odelius-Andersson
Ragnarsson-Ytterell
Hammarlund-Karlsson
Lägger ingen större vikt i vilket placering jag lagt dem. Men det är fan ingen dålig backsida.
Och skulle vi mot förmodan få loss PJ så skulle han kunna spela med Andersson i ett första backpar så spelar man Odelius-Glad.
Det finns kvalitet. Helt klart.
Skadetråden
Jävligt skönt och viktigt att inte Glad var mer skadad. Äntligen lite tur med skadorna.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Skadetråden
Han verkar fortfarande vara sjuk.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja