Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvakter mm
- reservjesus
Re: Säsongen 2012/2013
Ljungby är den värsta hålan jag varit i, alla känner alla och sthlm är fjollträsk. Ska bli kul att köra över skiten.
clowns to the left of me, jokers to the right
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Stockholm är väl fjollträsk?reservjesus skrev:Ljungby är den värsta hålan jag varit i, alla känner alla och sthlm är fjollträsk. Ska bli kul att köra över skiten.

Säg den glädje som varar
- reservjesus
Så jävla trött på det uttrycket, får fan höra det i Örebro också.DIF_Soldier skrev:Stockholm är väl fjollträsk?reservjesus skrev:Ljungby är den värsta hålan jag varit i, alla känner alla och sthlm är fjollträsk. Ska bli kul att köra över skiten.Var är humorn?
clowns to the left of me, jokers to the right
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Äh bara ignorera, det är det vanliga STHLM's komplexet som varenda jävla kotte utanför 08-området slänger sig med...reservjesus skrev:Så jävla trött på det uttrycket, får fan höra det i Örebro också.DIF_Soldier skrev:Stockholm är väl fjollträsk?reservjesus skrev:Ljungby är den värsta hålan jag varit i, alla känner alla och sthlm är fjollträsk. Ska bli kul att köra över skiten.Var är humorn?
- SirDIFalot
Nästan lika stort som Finspång-komplexet på det här forumet!-daniel- skrev:Äh bara ignorera, det är det vanliga STHLM's komplexet som varenda jävla kotte utanför 08-området slänger sig med...reservjesus skrev:Så jävla trött på det uttrycket, får fan höra det i Örebro också.DIF_Soldier skrev:Stockholm är väl fjollträsk?reservjesus skrev:Ljungby är den värsta hålan jag varit i, alla känner alla och sthlm är fjollträsk. Ska bli kul att köra över skiten.Var är humorn?
Expert.
- -daniel-
Bara nästan, dock.SirDIFalot skrev:Nästan lika stort som Finspång-komplexet på det här forumet!-daniel- skrev:Äh bara ignorera, det är det vanliga STHLM's komplexet som varenda jävla kotte utanför 08-området slänger sig med...reservjesus skrev:Så jävla trött på det uttrycket, får fan höra det i Örebro också.DIF_Soldier skrev:Stockholm är väl fjollträsk?reservjesus skrev:Ljungby är den värsta hålan jag varit i, alla känner alla och sthlm är fjollträsk. Ska bli kul att köra över skiten.Var är humorn?
Men innerst inne vill alla bo i Finspång.
- DIF_Soldier
Jävlar vad det tänder till! Vilken helig ko det är med att skämta om Stockholm! Minsta lilla och ni går igång som åkersorkar. Var är distansen, seriöst? Är det så jävla känsligt verkligen? Jag vet inte vem det är som har komplex... jösses.
Jag har inga problem med varken Stockholm eller mindre städer, men av er reaktion att döma kanske lite geografisk omväxling och lite vidgade vyer vore hälsosamt. Jag blir på riktigt nästan rädd. Från lite glimten i ögat-grejer till rena påhopp. Wtf.
Jag har inga problem med varken Stockholm eller mindre städer, men av er reaktion att döma kanske lite geografisk omväxling och lite vidgade vyer vore hälsosamt. Jag blir på riktigt nästan rädd. Från lite glimten i ögat-grejer till rena påhopp. Wtf.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Haha jag hoppas att du inte tolkade varken mitt eller Daniels inlägg som påhopp.DIF_Soldier skrev:Jävlar vad det tänder till! Vilken helig ko det är med att skämta om Stockholm! Minsta lilla och ni går igång som åkersorkar. Var är distansen, seriöst? Är det så jävla känsligt verkligen? Jag vet inte vem det är som har komplex... jösses.
Expert.
Sv: Re: Säsongen 2012/2013
Vi var ju favorittippade när vi hade två spelare i truppen så det blir ju lite löjligt.Sjöwall skrev:Tippningar om tabellplacering kan man väl ta med en nypa salt, speciellt nu när inte ens lagbygget är klart i nästan något lag?
Jag har ingenting emot att vara tippad etta, det viktigaste är att spelarna vet att bara en sak gäller, TA OSS TILLBAKA.
Säsongen 2012/2013
Haha. Hur var SDA eller -Daniel-s poster rena påhopp? Kul att du skriver om att andra tänder till...DIF_Soldier skrev:Jävlar vad det tänder till! Vilken helig ko det är med att skämta om Stockholm! Minsta lilla och ni går igång som åkersorkar. Var är distansen, seriöst? Är det så jävla känsligt verkligen? Jag vet inte vem det är som har komplex... jösses.
Jag har nog varit i dom flesta hålor i Sverige (faktiskt inte Finspång) och värst är helt klart Fagersta. I HA-mått mätt får det väl räknas till Västerås? Hata Västerås!
Jag hoppas vi tippas etta och lever upp till det.
Född till sportchef.
- -daniel-
Undra vem det är som tänder till...herregud.DIF_Soldier skrev:Jävlar vad det tänder till! Vilken helig ko det är med att skämta om Stockholm! Minsta lilla och ni går igång som åkersorkar. Var är distansen, seriöst? Är det så jävla känsligt verkligen? Jag vet inte vem det är som har komplex... jösses.
Sv: Re: Säsongen 2012/2013
Nu tänder vi av.-daniel- skrev:Undra vem det är som tänder till...herregud.DIF_Soldier skrev:Jävlar vad det tänder till! Vilken helig ko det är med att skämta om Stockholm! Minsta lilla och ni går igång som åkersorkar. Var är distansen, seriöst? Är det så jävla känsligt verkligen? Jag vet inte vem det är som har komplex... jösses.

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
Haha, näää. Jag tycker bara att det är rätt kul när ni blir så sura!-daniel- skrev:Undra vem det är som tänder till...herregud.DIF_Soldier skrev:Jävlar vad det tänder till! Vilken helig ko det är med att skämta om Stockholm! Minsta lilla och ni går igång som åkersorkar. Var är distansen, seriöst? Är det så jävla känsligt verkligen? Jag vet inte vem det är som har komplex... jösses.

Vi behöver en keeper nu. Jag menar, det är ju lagets hörnsten. Utespelarna vet inte vem eller vad för person de ska sätta sin tillit till, och då blir det svårt att tagga igång till 100% och gå ihop som ett lag när förutsättningarna är så ovissa.
En grupps sammanhållning börjar alltid om så fort någon ny inkluderas. Gruppen måste så snart som möjligt få veta vem det är, så att de kan börja förhålla sig till den personen och bygga en relation.
Säg den glädje som varar
Är inte det en förlegad teori, typ FIRO?DIF_Soldier skrev:Haha, näää. Jag tycker bara att det är rätt kul när ni blir så sura!-daniel- skrev:Undra vem det är som tänder till...herregud.DIF_Soldier skrev:Jävlar vad det tänder till! Vilken helig ko det är med att skämta om Stockholm! Minsta lilla och ni går igång som åkersorkar. Var är distansen, seriöst? Är det så jävla känsligt verkligen? Jag vet inte vem det är som har komplex... jösses.
Vi behöver en keeper nu. Jag menar, det är ju lagets hörnsten. Utespelarna vet inte vem eller vad för person de ska sätta sin tillit till, och då blir det svårt att tagga igång till 100% och gå ihop som ett lag när förutsättningarna är så ovissa.
En grupps sammanhållning börjar alltid om så fort någon ny inkluderas. Gruppen måste så snart som möjligt få veta vem det är, så att de kan börja förhålla sig till den personen och bygga en relation.
I vilket fall som helst så vill man ju ha truppen klar så tidigt som möjligt.
Född till sportchef.
- DIF_Soldier
FIRO är vad jag vet inte förlegad. Det kanske i och för sig har bättre genomslag i mindre grupper.
Säg den glädje som varar