#87 skrev:Jag förstår verkligen inte eran totalbesvikelse, idag hade vi oflyt framåt, tillsammans med en mindre bra insats bakåt. Men vi har gått upp en placering i tabellen och har allting i egna händer. Vi ligger 2a med ett mer plusmål än Rögle för tillfället. Jag skiter fullständigt i om vi kommer etta eller tvåa i KS sålänge vi klarar oss kvar.
Vi har haft oflyt en hel säsong... Börjar tro att det inte handlar om oflyt längre, utan snarare brist på klass. Ottosson är slut, missar man två såna målchanser han har idag när han har den tiden på sig så ska man helt enkelt i mitt tycke be offentligt om ursäkt. Jag ber alla mina lagkompisar om ursäkt när jag gör det i innebandyn och jag ligger en jävlans massa hack under deras nivå.
Wesslau ska ha sig en redig utskällning och sen tvinga honom att träna hårdare. Nog för att Wiklander är kylig men seriöst den där varianten är löjligt enkel. Det ska vara tätt utefter isen basta! Släppa mellan benen TRE JÄVLA GÅNGER från samma spelare? Skäms Gustaf!
Challe ska ha sig en utskällning av Järlan, matchningen var horribel och jag undrar fan hur mycket istid den där satans Almtorp fick idag? Urusel rätt igenom och likförbannat var han ute bytet efter. Printz skulle matchas mindre då det syntes tidigt att han inte var riktigt närvarande. Norman skulle plockats bort, solklar miss innan 2-1 målet återigen.