Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
shma

Inlägg av shma »

Vi är fortfarande stockholms stolthet.
Bild
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Vi kommer alltid att förbli både Stockholms Stolthet och Mesta Mästarna. Men den tomhet jag känner nu ska inte någon människa behöva känna. Jag vet ej vart jag ska ta vägen, någon som har nåt tips på vad jag kan göra? Jag kommer inte att palla detta annars. Hade såna fruktansvärda förväntningar på denna jävla match också allt detta. Snälla Djurgårdsvänner, hjälp mig!
Sjunger avgå Johnny...
Oscar92

Inlägg av Oscar92 »

golfarn skrev:DJURGÅRDEN HOCKEY ÄR EN STOR SKAM FÖR SVENSK ELITHOCKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det e "Aejk" från DIF-chatten. Som sagt... SKAFFA Ett liv och gå in på dina egna forum.
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

Så fruktansvärt jävla tungt just nu, har aldrig varit med om nått värre.
Just nu är allt svart och det kommer ta tid att läka såren i själen!!

Vill dock ge en eloge till våra grabbar som krigar som fan hela säsongen, är fruktansvärt stolt över att vara Djurgårdare när man ser Jimpa ta mikrofonen och mana våra supportrar till lugn, så gör bara en Djurgårdare med ett stort DIF hjärta.

Även en eloge till våran klack, ni var fantastiska idag! Även under resten av säsongen har vi burit fram DIF i många matcher med vårat stöd.

Nu får vi stå samlade under skölden och visa att vi håller ihop i alla väder!

Snart är det en ny säsong, tänk på de nu när de är som tyngst!
Jan Carlsson

Inlägg av Jan Carlsson »

Emil skrev: [quote]Vi kommer alltid att förbli både Stockholms Stolthet och Mesta Mästarna. Men den tomhet jag känner nu ska inte någon människa behöva känna. Jag vet ej vart jag ska ta vägen, någon som har nåt tips på vad jag kan göra? Jag kommer inte att palla detta annars. Hade såna fruktansvärda förväntningar på denna jävla match också allt detta. Snälla Djurgårdsvänner, hjälp mig![quote]
Inte ens Napoleon var omöjlig att besegra.
Michael Wittmann mötte sin baneman vid Falaise.
Göran Persson förlorade ett val....
Ingen kan vinna hela tiden , inte ens Djurgårn......fast man hoppas ju
Berra

Inlägg av Berra »

Emil svelander skrev:Vi kommer alltid att förbli både Stockholms Stolthet och Mesta Mästarna. Men den tomhet jag känner nu ska inte någon människa behöva känna. Jag vet ej vart jag ska ta vägen, någon som har nåt tips på vad jag kan göra? Jag kommer inte att palla detta annars. Hade såna fruktansvärda förväntningar på denna jävla match också allt detta. Snälla Djurgårdsvänner, hjälp mig!
Om ett par månader kan du se på fotboll. Innan dess är det hockey-vm att tänka på. Under tiden kan du alltid se hur DIF hockey bygger ett lag för nästa säsong. Oavsett hur tom du känner dig, kom ihåg en sak! Du är Djurgårdare och Stockholms stolthet.
såja

Inlägg av såja »

Gå in på ditt egna forum????? LHCforum har varit översvämmat av tuffa DIFare i veckor nu och så är det med det. Klass slår motivation.....
Berra

Jag

Inlägg av Berra »

måste bara säga att det den stora trösten just nu är att Ölvestad och Linkan spelar i djurgården även nästa säsong.
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Oscar92 skrev:
golfarn skrev:DJURGÅRDEN HOCKEY ÄR EN STOR SKAM FÖR SVENSK ELITHOCKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det e "Aejk" från DIF-chatten. Som sagt... SKAFFA Ett liv och gå in på dina egna forum.
Vad vet du om elit hockey? Höll inte du på brynäs?
(golfarn)
Gäst

Inlägg av Gäst »

såja skrev:Gå in på ditt egna forum????? LHCforum har varit översvämmat av tuffa DIFare i veckor nu och så är det med det. Klass slår motivation.....

Halva ert lag består ju av stockholmare och utländska spelare..
Måste finnas dåligt med talanger där nere
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Nu kommer tårarna.
Att inte Bremberg & Hörnqvist får delta i ett slutspel är tragiskt.

Men det ska inte gå att spela så många matcher i rad utan att vinna som DIF gjorde i november & ändå ta sig till slutspel.
Verkligheten hann ikapp oss till slut, så surt att det blev i sista omgången bara.

Tippade DIF som 9:a med 74p, 1p från slutspel.
Inte så vidare stolt över att nästan få rätt :cry:

Nu väntar en låååång totalt ointressant Korpserie i fotboll som kallas Allsvenskan.
Seg väntan till September.

Må Bra//LHO
såja

Inlägg av såja »

hardrocker35 skrev:
såja skrev:Gå in på ditt egna forum????? LHCforum har varit översvämmat av tuffa DIFare i veckor nu och så är det med det. Klass slår motivation.....

Halva ert lag består ju av stockholmare och utländska spelare..
Måste finnas dåligt med talanger där nere
so????
Användarvisningsbild
Hawaii

Inlägg av Hawaii »

Kan inte admin vara vänligt att sparka ut den här sopskallen? Att ni ens orkar kommentera den här fjanten, helt otroligt.

Tack DIF för en väl kämpande säsong, inget ont om hockeygrabbarna.
DJUUU..
Användarvisningsbild
mårten

Inlägg av mårten »

Hawaii skrev:
Kan inte admin vara vänligt att sparka ut den här sopskallen? Att ni ens orkar kommentera den här fjanten, helt otroligt.

Tack DIF för en väl kämpande säsong, inget ont om hockeygrabbarna.

Sign..
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Emil svelander skrev:Vi kommer alltid att förbli både Stockholms Stolthet och Mesta Mästarna. Men den tomhet jag känner nu ska inte någon människa behöva känna. Jag vet ej vart jag ska ta vägen, någon som har nåt tips på vad jag kan göra? Jag kommer inte att palla detta annars. Hade såna fruktansvärda förväntningar på denna jävla match också allt detta. Snälla Djurgårdsvänner, hjälp mig!
Titta på en film. Det gjorde jag förra året.

Annars om du inte kan släppa tanken på DIF så är det som hände för en halvtimme sedan historia.

Nu blickar du framåt och tänker på vilken stor potential nästa års DIF-upplaga kommer se ut, med framförallt stark backbesättning.

MV
D Larsson
M Owuya

någon av
J Gage
T Lassila

BACK
J Marusak
T Johansson
R Jonsson
T Petterson
M Ragnarsson