Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi kommer alltid att förbli både Stockholms Stolthet och Mesta Mästarna. Men den tomhet jag känner nu ska inte någon människa behöva känna. Jag vet ej vart jag ska ta vägen, någon som har nåt tips på vad jag kan göra? Jag kommer inte att palla detta annars. Hade såna fruktansvärda förväntningar på denna jävla match också allt detta. Snälla Djurgårdsvänner, hjälp mig!
Sjunger avgå Johnny...
-
Så fruktansvärt jävla tungt just nu, har aldrig varit med om nått värre.
Just nu är allt svart och det kommer ta tid att läka såren i själen!!
Vill dock ge en eloge till våra grabbar som krigar som fan hela säsongen, är fruktansvärt stolt över att vara Djurgårdare när man ser Jimpa ta mikrofonen och mana våra supportrar till lugn, så gör bara en Djurgårdare med ett stort DIF hjärta.
Även en eloge till våran klack, ni var fantastiska idag! Även under resten av säsongen har vi burit fram DIF i många matcher med vårat stöd.
Nu får vi stå samlade under skölden och visa att vi håller ihop i alla väder!
Snart är det en ny säsong, tänk på de nu när de är som tyngst!
Just nu är allt svart och det kommer ta tid att läka såren i själen!!
Vill dock ge en eloge till våra grabbar som krigar som fan hela säsongen, är fruktansvärt stolt över att vara Djurgårdare när man ser Jimpa ta mikrofonen och mana våra supportrar till lugn, så gör bara en Djurgårdare med ett stort DIF hjärta.
Även en eloge till våran klack, ni var fantastiska idag! Även under resten av säsongen har vi burit fram DIF i många matcher med vårat stöd.
Nu får vi stå samlade under skölden och visa att vi håller ihop i alla väder!
Snart är det en ny säsong, tänk på de nu när de är som tyngst!
-
Emil skrev: [quote]Vi kommer alltid att förbli både Stockholms Stolthet och Mesta Mästarna. Men den tomhet jag känner nu ska inte någon människa behöva känna. Jag vet ej vart jag ska ta vägen, någon som har nåt tips på vad jag kan göra? Jag kommer inte att palla detta annars. Hade såna fruktansvärda förväntningar på denna jävla match också allt detta. Snälla Djurgårdsvänner, hjälp mig![quote]
Inte ens Napoleon var omöjlig att besegra.
Michael Wittmann mötte sin baneman vid Falaise.
Göran Persson förlorade ett val....
Ingen kan vinna hela tiden , inte ens Djurgårn......fast man hoppas ju
Inte ens Napoleon var omöjlig att besegra.
Michael Wittmann mötte sin baneman vid Falaise.
Göran Persson förlorade ett val....
Ingen kan vinna hela tiden , inte ens Djurgårn......fast man hoppas ju
Om ett par månader kan du se på fotboll. Innan dess är det hockey-vm att tänka på. Under tiden kan du alltid se hur DIF hockey bygger ett lag för nästa säsong. Oavsett hur tom du känner dig, kom ihåg en sak! Du är Djurgårdare och Stockholms stolthet.Emil svelander skrev:Vi kommer alltid att förbli både Stockholms Stolthet och Mesta Mästarna. Men den tomhet jag känner nu ska inte någon människa behöva känna. Jag vet ej vart jag ska ta vägen, någon som har nåt tips på vad jag kan göra? Jag kommer inte att palla detta annars. Hade såna fruktansvärda förväntningar på denna jävla match också allt detta. Snälla Djurgårdsvänner, hjälp mig!
- Lee Harvey Oswald
Nu kommer tårarna.
Att inte Bremberg & Hörnqvist får delta i ett slutspel är tragiskt.
Men det ska inte gå att spela så många matcher i rad utan att vinna som DIF gjorde i november & ändå ta sig till slutspel.
Verkligheten hann ikapp oss till slut, så surt att det blev i sista omgången bara.
Tippade DIF som 9:a med 74p, 1p från slutspel.
Inte så vidare stolt över att nästan få rätt
Nu väntar en låååång totalt ointressant Korpserie i fotboll som kallas Allsvenskan.
Seg väntan till September.
Må Bra//LHO
Att inte Bremberg & Hörnqvist får delta i ett slutspel är tragiskt.
Men det ska inte gå att spela så många matcher i rad utan att vinna som DIF gjorde i november & ändå ta sig till slutspel.
Verkligheten hann ikapp oss till slut, så surt att det blev i sista omgången bara.
Tippade DIF som 9:a med 74p, 1p från slutspel.
Inte så vidare stolt över att nästan få rätt

Nu väntar en låååång totalt ointressant Korpserie i fotboll som kallas Allsvenskan.
Seg väntan till September.
Må Bra//LHO
Hawaii skrev:Kan inte admin vara vänligt att sparka ut den här sopskallen? Att ni ens orkar kommentera den här fjanten, helt otroligt.golfarn skrev:DJURGÅRDEN HOCKEY ÄR EN STOR SKAM FÖR SVENSK ELITHOCKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack DIF för en väl kämpande säsong, inget ont om hockeygrabbarna.
Sign..
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Titta på en film. Det gjorde jag förra året.Emil svelander skrev:Vi kommer alltid att förbli både Stockholms Stolthet och Mesta Mästarna. Men den tomhet jag känner nu ska inte någon människa behöva känna. Jag vet ej vart jag ska ta vägen, någon som har nåt tips på vad jag kan göra? Jag kommer inte att palla detta annars. Hade såna fruktansvärda förväntningar på denna jävla match också allt detta. Snälla Djurgårdsvänner, hjälp mig!
Annars om du inte kan släppa tanken på DIF så är det som hände för en halvtimme sedan historia.
Nu blickar du framåt och tänker på vilken stor potential nästa års DIF-upplaga kommer se ut, med framförallt stark backbesättning.
MV
D Larsson
M Owuya
någon av
J Gage
T Lassila
BACK
J Marusak
T Johansson
R Jonsson
T Petterson
M Ragnarsson