Silly Season 2025/26

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
SkallePer
Säsongskort: Ja

Silly Season 2025/26

Inlägg av SkallePer »

AlltidOavsett skrev: 2025-11-22 20:40:36
SkallePer skrev: 2025-11-22 20:28:29 Med dom spelare vi har just nu är vi ett bättre Lag med Frondell som center. Just nu bara första som känns som ett hot.. Med JJ , Kruger, Frondell Salsten som centrar spelar vi bättre och får fler hot framåt..

Blomgren är en grym ( 4e line ) spelare..

Förväntar mig att kruger ska driva sina kedja bättre med alla tillbaka. Gör ett bra jobb men han borde kunna vara bättre.

Just nu./nästa match
Viggo JJ Hudon
Ylönen Frondell Sniverly
Eklund Kruger Pettersen
Costmar Salsten Blomgren.
Jag tycker att Grewe går före både Eklund och Ylönen som det ser ut nu
Kam förstå det pga att det nte riktigt fungerat för Viktor. VE har ändå spets egenskaper som i rätt miljö kan få ett bra utfall. Också ganska rivig.. Tror Kruger Pettersen Eklund har bra förutsättningar att lyckas.
Grewe är för mig en grym 4e line spelare när formen/rätt beslut är där.
Därför ser i alla fall jag att han konkurrerar främst med Blomgren. Och Costmar borde få chansen.

Håller med om.att Ylönen inte motsvarat förväntningarna. Men precis som Eklund kan han i rätt miljö få till en bra poängproduktion.
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
AlltidOavsett
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2025/26

Inlägg av AlltidOavsett »

Hoppas Palve kan få fart på Ylönen
SkallePer
Säsongskort: Ja

Silly Season 2025/26

Inlägg av SkallePer »

Fattar inte riktigt vad Kimby vill.. Han sätter ut Frondell på en kant. Och ger han minst istid av alla forwards.. både mot FBK och Linköping. Möjligen att Viggo hade 30-60 sek mimdre.. Ska han spela där får man väl ösa på lite med istid i en av två "topp" kedjor.? Det här känns ju helt meningslöst.
Spela han som C i så fall.
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
Skriv svar