4,5 miljoner åtminstone. Det hade inte suttit fel.Wedd skrev:http://www.aftonbladet.se/trav365/article961864.ab
Han kunde inte skänkt 7 miljoner till Djurgårn Hockey istället? :E
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- reservjesus
Jag håller med dig Frylen har inte visat upp något bländande spel än så länge. Han har mest gett bort puckar i egen zon tycker jag .reservjesus skrev:Sluta klaga på min hockey kunskap ist. Frylen har förvisso mest istid men han är fan inte den bästa backen vi har, långt därifrån.
Alltid Oavsett - För evigt Djurgården
-
Känns dumt att säga så här om en kille man tycker om. Men jag hoppas de kickar honom så att han komma hem till Djurgården!stolpskott skrev:http://hockeysverige.se/blogg_show_hur_ ... ?id=216106
-
Det man kan hoppas på är att han inte trivs i Ryssland, det är inte lika "Rått".blocco skrev:Känns dumt att säga så här om en kille man tycker om. Men jag hoppas de kickar honom så att han komma hem till Djurgården!stolpskott skrev:http://hockeysverige.se/blogg_show_hur_ ... ?id=216106

Haha, det tycker jag. Det är ju inte snällt att hoppas att någon trivs dåligtstolpskott skrev:Det man kan hoppas på är att han inte trivs i Ryssland, det är inte lika "Rått".blocco skrev:Känns dumt att säga så här om en kille man tycker om. Men jag hoppas de kickar honom så att han komma hem till Djurgården!stolpskott skrev:http://hockeysverige.se/blogg_show_hur_ ... ?id=216106

- Lee Harvey Oswald
Re: Frylen
Åh din stackare, kan inte vara lätt att bo där.zpy64 skrev:Hallå där. vilken back har mest istid i dagens Djurgården ???.
sluta tycka skit om frylen och lär dig hockey istället.
Mvh från en mycket stolt Djurgårdare från Örnsköldsvik som hatar Modo.
Har delar av min släkt där, så jag vet hur snacket går.
MoDo är egentiligen alltid bäst, (bara att dom inte tagit guld så ofta)
Alla DIF-mål föregås av tur eller slumpen.
När DIF slår MoDo är det domarens fel.
& nu blev ju situationen nästan ohållbar när dom gick & vann SM-guld i våras.
- Remy Lebeau
Med tanke på icke-producerande svenskar så bör även den sedan 1½ vecka axelskadade Dragan Umicevic nämnas.
Han har bara gjort 2+0 på de nio matcher han spelade innan skadan, som beräknas hålla honom borta minst en månad.
Inte undra på att man inte ser användaren "Leif" här längre
Han har bara gjort 2+0 på de nio matcher han spelade innan skadan, som beräknas hålla honom borta minst en månad.

"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
-
Det känndes ganska uppenbart att Dragan inte skulle producera. Jag tror inte ett skit på den killen.Remy Lebeau skrev:Med tanke på icke-producerande svenskar så bör även den sedan 1½ vecka axelskadade Dragan Umicevic nämnas.
Djurgårdare från Ö-vik
Nej det är inte lätt att vara Djurgårdare här uppe. men dom vet inte hur det är att vara mästa mästare heller. å en stolt Djurådare är en klok Djurgådare, å en sådan är jag uti fingerspetsarna, men jag tror nog å hoppas verkligen att dom här modoiterna får vänt 20 år igen till nästa guld. ha de gott å vi håller alla tummar på att det blir slutspel i vinter.
Det finns bara ett DJURGÅRDEN.
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Djupt tragiskt...Fricke skrev:Michael Holmqvist spelar 10-11 minuter i snitt för Frölunda, Andreas var mer eller mindre bänkad igår. Blir bara trött när jag tänker på att dom valde en handfull dollar och 10 minuter per match före att hjälpa sin moderklubb och få 25 minuter var.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad