Marcus Nilson klar för Djurgården
Re: Marcus Nilson klar för Djurgården
Det här känns inget bra alls. Jävlar vad det här kommer skada klubben...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag mår så jävla dåligt nu, kommer inte kunna att sova. Jag har förlåtit MN men att höra alla supportrar gör att jag inte vill se honom längre.
Avskaffa tre mot tre.
Vi kommer tappa publik iaf!
Här står inte klubben ensam om det skadar. Det MÅSTE de som driver denna debatt vidare inse. It takes two to tango. Vi har alla ett ansvar för våra handlingar.
Obehagligt möte förövrigt-.
Obehagligt möte förövrigt-.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Allvarligt. Det är supporters som sänker klubben själva. Skäms.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Att föra diskussion är inte att sänka klubben.Godnoken skrev:Allvarligt. Det är supporters som sänker klubben själva. Skäms.
Att sluta gå förstår jag inte, men jag respekterar folk som väljer det. Man kan ALDRIG tvinga folk till Hovet.
DIF!
Skämskudden är framme!
- minalman
Säcken som tog oss till SHL säger att Marcus passar in. Gott så. Kan vi lägga ner nu? Snälla?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Daniel942
Säg vad fan man vill om MN, men bara att han sitter där.. Det är starkt, jag lider nästan med honom.
DIF!
Är väl precis vad jag sagt hela tiden, den som delar ut vapnet är en bidragande orsak, men det yttersta ansvaret ligger dock ändå på den som utför handligen det borde vi ju ändå vara överns om eller?B.I.B.A skrev:Jag tar endast ansvar för mitt agerande och mina åsikter. I övrigt konstaterar bara hur jag tror det kommer se ut på Hovet framöver. Ännu en gång plockar du en tidigare diskussion ur sitt sammanhang. Det är HELT löjligt att jämföra yrket hockeyproffs med ett vanligt yrke. Det var min poäng i den diskussionen och det verkade du vara helt överens med mig om.Eriksson skrev:Kanske ta sitt ansvar istället för att skylla på andra, men det gäller väl bara Marcus Nilson antar jag?B.I.B.A skrev:Vilken löjlig jämförelse.Eriksson skrev:Allvarligt?Debacle skrev:En åsna hade kunnat räkna ut konsekvenserna av detta beslut. Det är då inte supportrars, de som väljer att bojkotta eller visa missnöje, yttersta ansvar att det blivit så utan styrelsens.
Som om Smith & Wesson tillverkar en Magnum och du skjuter en snubbe, så är det deras fel?
Styrelsen är en bidragande faktor ja, men supportrarna har alltid valet att stjälpa eller hjälpa
Att det här skulle dela supportrarna kunde vilken idiot som helst förstått. Till och med KG och Kaarel. De valde ändå att genomföra det. Därav deras fel.
Och nej, det är inte löjligt att jämföra med ett vapen, din trångsynthet och förmåga att skylla på andra istället för att vara med och ta ansvar och föregå med gott exempel är däremot löjlig.
Du sitter å skriver om hur storsint du skulle vara om du var i en liknande sits som MN, du skulle minnsan inte kräva några pengar osv... Den storsintheten klingar djäkligt illa med att skylla sitt agerande på styrelsen då det är något som går mot dig och ditt tyckande.... då behövs det minnsan inga 250k![]()
Hur är det man brukar säga .... "what goes around comes around"
Delar du ut vapen till folk du vet är benägna att skjuta oskyldiga är du fortfarande ansvarig. Att det inte är du som trycker på avtryckaren förändrar inget, du visste vad som skulle hända.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Dom som är missnöjda borde ju inte sluta gå på matcherna. Rösta bort styrelsen om ni är missnöjda.
Avskaffa tre mot tre.
-
Är väl främst klackfolk som inte kommer förlänga isf...minalman skrev:Det sportsliga måste se djävligt risigt ut om det är status på det sportsliga som är grundorsaken till mackans återkomst. Som jag sagt förut måste ledningen varit allvarligt oroliga för degradering för att känna sig tvungna till detta.
Edit: 2 000 färre säsongskort i SHL är bättre än utsålt i HA skulle jag tro att man tänkt.
Iofs så har jag pratat med några som jag känner som tycker det är lite överdrivet...
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Någon som vågar sig på en kvalificerad gissning hur många supporters som faktiskt är förbannade och kommer "straffa" Djurgården på något sätt? 1%? 10%? 50%?
Jag tror ledningen i Djurgården har räknat med att det är försvinnande lite och de som försvinner är sådana som man ändå vill bli av med.
Jag tror ledningen i Djurgården har räknat med att det är försvinnande lite och de som försvinner är sådana som man ändå vill bli av med.
i
Är inte många diskussioner på det där mötet som håller en god nivå.Daniel942 skrev:Att föra diskussion är inte att sänka klubben.Godnoken skrev:Allvarligt. Det är supporters som sänker klubben själva. Skäms.
Att sluta gå förstår jag inte, men jag respekterar folk som väljer det. Man kan ALDRIG tvinga folk till Hovet.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Så länge det är en disskusion jaDaniel942 skrev:Att föra diskussion är inte att sänka klubben.Godnoken skrev:Allvarligt. Det är supporters som sänker klubben själva. Skäms.

Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience