DIF Fotboll
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
Är beredd att hålla med pulverapa här. Publikutrymmena är tristare än en korridor på KS Huddinge.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Alla får förstås tycka som dem vill men jag förlänger för DIF, och inte för att njuta av den moderna fotbollen.
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
- minalman
Helt rätt. Förläng! Men min kritik gällde publikytorna, speciellt de på övre.20002001 skrev:Alla får förstås tycka som de vill men jag förlänger för DIF, och inte för att njuta av den moderna fotbollen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Agreed. Han har en motivation och ambition utöver det vanliga, hoppas innerligen att han har en fin karriär framför sig.Enbom skrev:Lycka till i Holland Tibbling! Fan vad tråkigt att tappa honom.
Är det reapris på Tibbling också, någon som har koll?
Victory is sweetest when you've known defeat.
Henke95 skrev:Agreed. Han har en motivation och ambition utöver det vanliga, hoppas innerligen att han har en fin karriär framför sig.Enbom skrev:Lycka till i Holland Tibbling! Fan vad tråkigt att tappa honom.
Landa väl runt 15 millar. Det måste ju ses som ett helt okej bud!
Re: Sv: DIF Fotboll
Får vi 15millar för tibling är det gronigens 4 dyraste transfer de senaste 15 åren då förstår att dom tror på honom och satsarbastis7 skrev:Henke95 skrev:Agreed. Han har en motivation och ambition utöver det vanliga, hoppas innerligen att han har en fin karriär framför sig.Enbom skrev:Lycka till i Holland Tibbling! Fan vad tråkigt att tappa honom.
Landa väl runt 15 millar. Det måste ju ses som ett helt okej bud!
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Get the fuck out of my way,
Såg honom i Cardiff när de mötte Norwich i vintras. Var inte så jätteimpad faktiskt. Inte som när det begav sig i DIF. Men inte nån sopa heller då.pulverapa skrev:Johan Elmander till DIF? Intressant rykte som går nu. Verkar finnas substans.
- SirDIFalot
Det var ett rykte utan substans. Det var någon fotbollsapp som startade om sitt system då och "bekräftades" en gammal transfer som push up för alla som hade appen. "Johan Elmander klar på lån till DIF från Feyenoord". Dvs den övergången som ägde rum för över 10 år sedan.Isabo skrev:Såg honom i Cardiff när de mötte Norwich i vintras. Var inte så jätteimpad faktiskt. Inte som när det begav sig i DIF. Men inte nån sopa heller då.pulverapa skrev:Johan Elmander till DIF? Intressant rykte som går nu. Verkar finnas substans.
Expert.
Aha, det var alltså egentligen inget rykte utan väldigt gammal skåpmat.SirDIFalot skrev:Det var ett rykte utan substans. Det var någon fotbollsapp som startade om sitt system då och "bekräftades" en gammal transfer som push up för alla som hade appen. "Johan Elmander klar på lån till DIF från Feyenoord". Dvs den övergången som ägde rum för över 10 år sedan.Isabo skrev:Såg honom i Cardiff när de mötte Norwich i vintras. Var inte så jätteimpad faktiskt. Inte som när det begav sig i DIF. Men inte nån sopa heller då.pulverapa skrev:Johan Elmander till DIF? Intressant rykte som går nu. Verkar finnas substans.

Första träningsmatchen mot Norrköping borta 24 januari. SES DÄR!
Bara en och en halv månad kvar nu!
-
Tyvärr inte, är inte hemma då20002001 skrev:Första träningsmatchen mot Norrköping borta 24 januari. SES DÄR!

Är det klart vilket utländskt motstånd vi får och när?
Skickat från min C6903 via Tapatalk
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Sexiga Helsingfors hemma 8 februari klockan 12.00.medu82 skrev:Tyvärr inte, är inte hemma då20002001 skrev:Första träningsmatchen mot Norrköping borta 24 januari. SES DÄR!
Tyvärr tråkigt motstånd men man är ju där för DIF!
-
Tråkigt nog fortfarande i Thailand då20002001 skrev:Sexiga Helsingfors hemma 8 februari klockan 12.00.medu82 skrev:Tyvärr inte, är inte hemma då20002001 skrev:Första träningsmatchen mot Norrköping borta 24 januari. SES DÄR!

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Bättre att möta tråkiga finnar än neonassar från Berlin - blir liksom lite billigare för DIF Fotboll...20002001 skrev:Sexiga Helsingfors hemma 8 februari klockan 12.00.medu82 skrev:Tyvärr inte, är inte hemma då20002001 skrev:Första träningsmatchen mot Norrköping borta 24 januari. SES DÄR!