Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Är det ingen mer än jag som är lite oroad över att denna värvning kostar mycket mer än vad det smakar?
Hade t ex i jämförelse mycket hellre tagit Soares som gick till Oskarshamn.
Men framförallt oroar jag mig för att toppcentern vi skriker efter inte kommer ansluta nu.
Fast det klart kunde vi få in Jocke E som center mellan Johner och Saviano hade vi alla fall kunnat plocka ihop en på pappret vass lina...
... Och ja jag hoppas alltså på att linorna kommer se ut något liknande detta:
Saviano - ny - Johner
Guter - Ljungh - Sörensen
Huddinge
Ahlén - Honken - Hank
Ljungh måste verkligen steppa upp kommande säsong och den nya centern måste verkligen vara bra alltså.
Men framförallt oroar jag mig för att toppcentern vi skriker efter inte kommer ansluta nu.
Fast det klart kunde vi få in Jocke E som center mellan Johner och Saviano hade vi alla fall kunnat plocka ihop en på pappret vass lina...
Saviano - ny - Johner
Huddinge
Ahlén - Honken - Hank
Ljungh måste verkligen steppa upp kommande säsong och den nya centern måste verkligen vara bra alltså.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nej, ryktet säger att Saviano var desperat att spela i Stockholm pga att hans flickvän skulle plugga här. Challe lät Steves agent hållas rätt länge och skambudade. Vet inte vart dom landade på dock. Men tror inte vi spelat upp stort här.Kall-El skrev:Är det ingen mer än jag som är lite oroad över att denna värvning kostar mycket mer än vad det smakar?
Saviano - ny - Johner
Huddinge
Ahlén - Honken - Hank
Expert.
Plötsligt händer det något.
Tur man kollar Twitter titt som tätt.
Det är iaf i mina ögon en positiv värvning och det är något vi varit lite svältfödda på.
Tur man kollar Twitter titt som tätt.
Det är iaf i mina ögon en positiv värvning och det är något vi varit lite svältfödda på.
Jocke E vore bra.Kall-El skrev:Är det ingen mer än jag som är lite oroad över att denna värvning kostar mycket mer än vad det smakar?
Saviano - ny - Johner
Huddinge
Ahlén - Honken - Hank
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Riktigt, riktigt bra värvning känns det här som. Så jäkla skönt också att han förmodligen till slut blev rätt billig (sett till hans marknadsvärde som antagligen var högre än vad vi fick ge sett till skälen SirDIFalot nämner ovan).
- -daniel-
Intervju med Nils Andersson om Saviano. Trevlig läsning.
http://marieshockeyblogg.blogspot.se/20 ... skigt.html
http://marieshockeyblogg.blogspot.se/20 ... skigt.html
Jättekul med Saviano, här har vi faktiskt en spelare med potential att ligga runt 40-45 poäng och det behövs verkligen.
Ska bli kul att se vad Johner och Saviano kan uträtta ihop. Kul också att vi verkar iaf fått ner honom något i pris, för alla vet att DIF behöver alla pengar vi har.
Ska bli kul att se vad Johner och Saviano kan uträtta ihop. Kul också att vi verkar iaf fått ner honom något i pris, för alla vet att DIF behöver alla pengar vi har.
Då kom han äntligen! Har varit snack om Saviano sedan säsongen tog slut känns det som. Jag trodde helt ärligt att vi skulle få nöja oss med mindre. Johner och Saviano tillsammans med kanske Sörensen skulle vara en fruktansvärt skarp förstalina på allsvensk mark.
@hahahhahalyxfällan
Vi ses i kvalserien, och då kan inte mamma kommunen rädda er!
Vi ses i kvalserien, och då kan inte mamma kommunen rädda er!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tjavars, korkade leksingar i farten igen.
Skall bli skönt att gå upp i SHL igen, men att till skillnad mot lyxfällan ha gjort det med egna medel och inte på kommunens och skolbarns bekostnad.
Nåja, nog om det nu.
Saviano var en grymt bra värvning, kul att det börjar röra på sig.
Skall bli skönt att gå upp i SHL igen, men att till skillnad mot lyxfällan ha gjort det med egna medel och inte på kommunens och skolbarns bekostnad.
Nåja, nog om det nu.
Saviano var en grymt bra värvning, kul att det börjar röra på sig.

Alltid Oavsett.
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Användaren hahahaDIF är avstängd.
Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Asch, låt dem hållas, visar ungefär den mentala nivån på 99% av bajenleksingar.Magnutz skrev:Användaren är avstängd.
Alltid Oavsett.
Sv: Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
De får hållas på sina egna forum. Här ska de inte vara om de enbart jävlas.18DIF91 skrev:Asch, låt dem hållas, visar ungefär den mentala nivån på 99% av bajenleksingar.Magnutz skrev:Användaren är avstängd.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
Blir inte Ölvestad lite överflödig nu? Men helst av allt kanske pressen han känner släpper och han kommer in i laget när han skolkat färdigt från sommarträningen och gör en kanonsäsong.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
Ser inte kopplingen mellan värvningen av Saviano och Ölvestad? Överhuvudtaget inte samma speltyper.minalman skrev:Blir inte Ölvestad lite överflödig nu?
Men den bistra sanningen är att vi är i större behov av en smart center (typ Jocke Eriksson) än en spelartyp som Jimmie eller Kalus.