DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Rojk
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF i Media

Inlägg av Rojk »

android skrev:En fråga. Är det någon vet om det finns någon intervju med Högström eller typ Alvarez från matchen mot Rögle?
Tyckte jag läste någonting om det i någon tråd, men kan tyvärr inte komma på vilken.
It's easier to be an asshole to words than to people
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Rojk skrev:
android skrev:En fråga. Är det någon vet om det finns någon intervju med Högström eller typ Alvarez från matchen mot Rögle?
Tyckte jag läste någonting om det i någon tråd, men kan tyvärr inte komma på vilken.
Jag tror inte det. Det tror jag inte.

Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Magnutz skrev:
Rojk skrev:
Jag tror inte det. Det tror jag inte.

Skickat från min HTC One via Tapatalk
Hehe
Benjamin L. Willard

Inlägg av Benjamin L. Willard »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a ... 1819575.ab

Fruktansvärt dåligt att 5 av dessa 8 poäng har KHK tagit mot oss. Vi måste verkligen vara de enda som faktiskt lyckas underskattat ett av SHLs sämsta lag genom tiderna..
mb81
Säsongskort: Ja

Inlägg av mb81 »

Benjamin L. Willard skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a ... 1819575.ab

Fruktansvärt dåligt att 5 av dessa 8 poäng har KHK tagit mot oss. Vi måste verkligen vara de enda som faktiskt lyckas underskattat ett av SHLs sämsta lag genom tiderna..
Har du sett dessa matcher? Vi var klart bättre än KHK. Betydligt mycket bättre än andra lag varit mot KHK.
Vi har också slagit Frölunda och Skellefteå. Det ska väl inte heller vara möjligt med din logik?
Tycker dessutom KHK får oförtjänt mycket skit. De har faktiskt fått lite väl dålig utdelning i poäng.
Benjamin L. Willard

Inlägg av Benjamin L. Willard »

mb81 skrev:
Benjamin L. Willard skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a ... 1819575.ab

Har du sett dessa matcher? Vi var klart bättre än KHK. Betydligt mycket bättre än andra lag varit mot KHK.
Vi har också slagit Frölunda och Skellefteå. Det ska väl inte heller vara möjligt med din logik?
Tycker dessutom KHK får oförtjänt mycket skit. De har faktiskt fått lite väl dålig utdelning i poäng.
Nu förstår jag inte riktigt vad du menar med att vi inte ska kunna slå fhc och saik bara för att vi lyckats förlora mot khk? Tycker vi kan mäta oss mot alla topp lag, det gör ju bara saken värre att vi förlorar mot khk 2 ggr på raken, eller?
Matcherna mot khk tycker jag det varit SHL mot Allsvenskan, har ofta samma åsikt då khk möter andra lag i serien. Dock så tillåter Vi dom på något sätt komma in i matchen, ser ut som spelarna tror det kommer bli lätt bara för att vi är så pass bättre. Är liksom inte den där 100 % skärpan som man måste ha i den högsta serien. Nu har KHK tagit 5 av 6 möjliga mot oss, det är riktigt dåligt.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mattias_87 »

En femminutersfilm med Thoresen:
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Rocky3000

Inlägg av Rocky3000 »

Bild

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1854394.ab

Är jag förvånad? Nej, inte det minsta! Heja Armalis!
Bild
Användarvisningsbild
Think if...
Kontakt:

Inlägg av Think if... »

Kul att Armalis stod i "hemmakassen"...
Using Tapatalk
gaspo

Inlägg av gaspo »

Mantas har utgående kontrakt. Får vi behålla honom?
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

http://www.hockeysverige.se/2015/12/03/ ... opp-i-shl/

Powerplay-avsnitt med Tjomme. Intressant.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Praetori

Inlägg av Praetori »

gaspo skrev:Mantas har utgående kontrakt. Får vi behålla honom?
Lucka 3 i Julkalendern. Hockeygodis för Djurgårdare. 8)
Rocky3000 skrev:Bild

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1854394.ab

Är jag förvånad? Nej, inte det minsta! Heja Armalis!
DIF BIF, 4-1 (96,5%) . I think not.

Så jävla underbart att ha två bra målvakter.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Puckey

Inlägg av Puckey »

Är det någon annan som har reagerat över intervjun med Tjomme när han pratar om Säcken & det nya spelsystemet (finns på Elite Prospects, är för trött för att lista ut hur man länkar från deras videospelare efter en nattmangling av NHL..)? Tycker att han uttrycker sig på ett stundtals taktlöst sätt, oavsett hur rätt han har i sak. Har man knappt gjort en halv säsong i en ledande roll inom elithockeyn kan man gott visa större respekt för den mest erfarna personen i hela organisationen som utfört ett jäkla mirakel med att ta upp laget i SHL. Man behöver inte ta allting utåt om man vill ha en god relation med sina kollegor. Det var lite "han har fått lägga sig på rygg utan minsta inflytande, men har hanterat det överraskande bra för att vara en äldre herre" vibbar över det hela. Pratar man om känsliga saker där det funnits en hygglig dos friktion måste man kunna väga sina ord bättre än så, annars är det som upplagt för turbulens.
Användarvisningsbild
DIFtomppa

Inlägg av DIFtomppa »

Bara jag som tycker att DIF J20 kan skaffa sig ett eget twitter konto, så man slipper se allt J20 resultat på Djurgården Hockeys twitterkonto? Inget ont menat men tycker det skulle va bättre ifall dom hade ett eget konto
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

mb81 skrev:

Så är det.

Lika besviken som vi var över förlusten borta mot KHK var garanterat Saik-fansen efter förlusten mot oss.
Lika mycket som vi "växte in i matchen och vände" gjorde KHK det mot oss.

Blir lite väl partiskt emellanåt. Vi ska liksom alltid vinna, eller åtminstone spela bra vid en förlust. (som om motståndaren inte påverkar vår matchbild något)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Skriv svar