Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Var oxå inne på Snively. Men Wikens snack gör att det känns som en värvning av bra kvalitet.
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
"Självförsvarsmekanism" ( så man inte blir allt för besviken )..... sen kan man ju alltid få överaskas av ett riktigt top namn! Typ Hudon och Kylington har lockat hit någon?SkallePer skrev: ↑2025-11-18 20:46:17Men skulle Wikegård gå ut i den videon, insamlings/vi är inte klara videon och säga att mer än Marmenlind presteras imorgon.. Det är ju mer eller mindre att blåsa folk genom att säga så där och då.Knickedick skrev: ↑2025-11-18 20:40:44Tror Joe SnivelyOsten östlund skrev: ↑2025-11-18 20:01:04 Kan även vara förlängning på båda eller en av JJ o Kruger?
Nej. Tror på ny spelare.
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Ja om han har använt insamlingspengarna till ett nytt kontrakt med Snively så skulle han ju det.SkallePer skrev: ↑2025-11-18 20:46:17Men skulle Wikegård gå ut i den videon, insamlings/vi är inte klara videon och säga att mer än Marmenlind presteras imorgon.. Det är ju mer eller mindre att blåsa folk genom att säga så där och då.Knickedick skrev: ↑2025-11-18 20:40:44Tror Joe SnivelyOsten östlund skrev: ↑2025-11-18 20:01:04 Kan även vara förlängning på båda eller en av JJ o Kruger?
Nej. Tror på ny spelare.
Det lär visa sig imorgon vad pengarna använts till och helt ärligt så om jag måste välja mellan en sign med Oula Palve och nytt kontrakt med Snively så hoppas jag på det senare
Silly Season 2025/26
O ja. Hellre det. Både han, Hudon. JJ och Kruger får gärna presenteras på ett bräde.Knickedick skrev: ↑2025-11-18 21:17:24Ja om han har använt insamlingspengarna till ett nytt kontrakt med Snively så skulle han ju det.SkallePer skrev: ↑2025-11-18 20:46:17Men skulle Wikegård gå ut i den videon, insamlings/vi är inte klara videon och säga att mer än Marmenlind presteras imorgon.. Det är ju mer eller mindre att blåsa folk genom att säga så där och då.Knickedick skrev: ↑2025-11-18 20:40:44Tror Joe SnivelyOsten östlund skrev: ↑2025-11-18 20:01:04 Kan även vara förlängning på båda eller en av JJ o Kruger?
Nej. Tror på ny spelare.
Det lär visa sig imorgon vad pengarna använts till och helt ärligt så om jag måste välja mellan en sign med Oula Palve och nytt kontrakt med Snively så hoppas jag på det senare
Tror ändå på ny spelare.
Olof Palme har inte producerat så mycket senaste åren och har gräslig +/-. Tveksam skridskoåkning också även om inte det betyder allt. Men Vill ha spelare med fart.
Tror skridskoåkningen är.den enskilt största anledningen att JJ klarar sig så pass bra, och producerar lite mer än Krüger. Tex.
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
Silly Season 2025/26
Är rätt imponerad över all form av produktion från honom just nuSkallePer skrev: ↑2025-11-18 21:43:11O ja. Hellre det. Både han, Hudon. JJ och Kruger får gärna presenteras på ett bräde.Knickedick skrev: ↑2025-11-18 21:17:24Ja om han har använt insamlingspengarna till ett nytt kontrakt med Snively så skulle han ju det.SkallePer skrev: ↑2025-11-18 20:46:17Men skulle Wikegård gå ut i den videon, insamlings/vi är inte klara videon och säga att mer än Marmenlind presteras imorgon.. Det är ju mer eller mindre att blåsa folk genom att säga så där och då.Knickedick skrev: ↑2025-11-18 20:40:44Tror Joe SnivelyOsten östlund skrev: ↑2025-11-18 20:01:04 Kan även vara förlängning på båda eller en av JJ o Kruger?
Nej. Tror på ny spelare.
Tror ändå på ny spelare.
Olof Palme har inte producerat så mycket senaste åren och har gräslig +/-. Tveksam skridskoåkning också även om inte det betyder allt. Men Vill ha spelare med fart.
Tror skridskoåkningen är.den enskilt största anledningen att JJ klarar sig så pass bra, och producerar lite mer än Krüger. Tex.
-
GULD
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
HN
Har tagit bort att det inte är OP
Som Wiken ska presentera som överaskningen
Så förbered er på OP
Har tagit bort att det inte är OP
Som Wiken ska presentera som överaskningen
Så förbered er på OP
The DIF ONE
Silly Season 2025/26
Känns lite så..
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
JJ har en smartness utöver det vanliga, han läser spelet på ett otroligt sätt, sen visst han är väldigt lätt i skäret och har ett tight översteg, nästan som att han åker på tårna. Men det är inte skridskoåkningen som särskiljer honom, det är smartness skulle jag säga, han får alla moment att se otroligt enkla ut. Täcka puck, passningskombimationer, frånvändningar, ligga rätt i banan, spela give n go. Otroligt allround men lixom långt över medlet i SHL på allt.SkallePer skrev: ↑2025-11-18 21:43:11O ja. Hellre det. Både han, Hudon. JJ och Kruger får gärna presenteras på ett bräde.Knickedick skrev: ↑2025-11-18 21:17:24Ja om han har använt insamlingspengarna till ett nytt kontrakt med Snively så skulle han ju det.SkallePer skrev: ↑2025-11-18 20:46:17Men skulle Wikegård gå ut i den videon, insamlings/vi är inte klara videon och säga att mer än Marmenlind presteras imorgon.. Det är ju mer eller mindre att blåsa folk genom att säga så där och då.Knickedick skrev: ↑2025-11-18 20:40:44Tror Joe SnivelyOsten östlund skrev: ↑2025-11-18 20:01:04 Kan även vara förlängning på båda eller en av JJ o Kruger?
Nej. Tror på ny spelare.
Tror ändå på ny spelare.
Silly Season 2025/26
Blir folk verkligen sugna på att skänka pengar nästa år när det vi får tillbaka är en reservmålvakt och en breddspelare? Förläng med Snively istället wiken!
Avgå Jocke.