Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
2 forwards är väl tveksamt att vi plockar in? är väl bara Oula Palve eller någon annan imorgon.
Silly Season 2025/26
Beror helt på vem som presenteras imorgon om jag är okej med Palve.
Kan vi få in en spelskicklig spelare från Amerikatt med bra fart kan jag vara helt fine med Palve.
Den här ligan kräver bra skridskoåkning och fart.
Kan vi få in en spelskicklig spelare från Amerikatt med bra fart kan jag vara helt fine med Palve.
Den här ligan kräver bra skridskoåkning och fart.
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
Silly Season 2025/26
Ta tillbaka Lorito !
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
Silly Season 2025/26
Ja det är helt osannolikt. Dels räcker inte insamlingen till mer än max en, dels har vi hur mycket forwards som helst.
Tyvärr stinker det ju flopp vi inte behöver om Palve lång väg. Tror inte det blir bra.
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
Är förmodligen så dom resonerar. Hade JJ o Kruger varit ngr år yngre. Behöver förmodligen vila mellan varven.Pettsson skrev: ↑2025-11-18 19:22:29Tycker det är smart att ta det säkra före det osäkra med tanke på Krügers och Jacobs skadehistorik.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-11-18 19:19:11 Förstår inte varför vi ska lägga pengar på en Oula Palve?
Visst att vi behöver spelare under JVM men vi har ett överflöd av spelare ändå och juniorer som kan täcka upp några matcher. Spendera (förmodligen) ganska dyra pengar för en spelare av Palves kaliber är bara dumt och onödigt.
Flög i Brynäs 1,5 säsong utöver det inga imponerande siffror (säsongen i Finland svår att jämföra mot SHL).
Ska det in något ska det vara ren spets annars kan man likväl spela det vi har plus kanske något lån från Hockeyallsvenskan.
Samma med Hellberg. Han var ju tvungen att stå efter senast HV raset. Med hosta, samt ej återställd. Enligt HN
Silly Season 2025/26
Jo. Det lukar Holland lång väg med Palve..
Men vadå, det ska alltså inte in en spelare till som presenteras imorgon?
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
Kan även vara förlängning på båda eller en av JJ o Kruger?
Silly Season 2025/26
Har det verkligen snackats om ny spets? Tycker bara Wikegård har snackat om utfyllnad spelare. Framåt kan man ju inte klaga på något. Och bakåt har det sett väldigt mycket bättre ut de senaste matcherna till skillnad från i början.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Det är en ny spelare som presenteras imorgon. Känns otroligt med förlängning.Osten östlund skrev: ↑2025-11-18 20:01:04 Kan även vara förlängning på båda eller en av JJ o Kruger?
Silly Season 2025/26
I media har det pratats mycket om en tydlig 1a center. Det får anses som spets.
Silly Season 2025/26
Palve verkar rätt meh förutom 2 år sedan i Liiga som är sämre än SHL. Dålig start i Koten också, men kanske han passar bättre i DIF. Jag litar på att Wiken har scoutat hans talanger och haft samtal med honom om hur DIF fungerar och gjort sin bedömning att han kommer vara bra.
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Kloten har varit rätt usla i år också. Svårt att producera när hela laget går dåligt. Tuff miljö.tadaa123 skrev: ↑2025-11-18 20:27:06 Palve verkar rätt meh förutom 2 år sedan i Liiga som är sämre än SHL. Dålig start i Koten också, men kanske han passar bättre i DIF. Jag litar på att Wiken har scoutat hans talanger och haft samtal med honom om hur DIF fungerar och gjort sin bedömning att han kommer vara bra.
Vi får se, oavsett tycker jag nog det är bra att vi får en naturlig mogen center eftersom vi har förlitat oss rätt hårt på ålderstigna Krüger och Josefson.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Tror Joe SnivelyOsten östlund skrev: ↑2025-11-18 20:01:04 Kan även vara förlängning på båda eller en av JJ o Kruger?
Silly Season 2025/26
Men skulle Wikegård gå ut i den videon, insamlings/vi är inte klara videon och säga att mer än Marmenlind presteras imorgon.. Det är ju mer eller mindre att blåsa folk genom att säga så där och då.Knickedick skrev: ↑2025-11-18 20:40:44Tror Joe SnivelyOsten östlund skrev: ↑2025-11-18 20:01:04 Kan även vara förlängning på båda eller en av JJ o Kruger?
Nej. Tror på ny spelare.