Äh tar 1 minut att skriva på ett papper. Sen kan han ju säga till personalen skicka tillbaka detta där det kom ifrån.Robin.H skrev:Bjurre skrev:Challe kan ju ringa hotellet och fråga efter faxnummer. Sen skicka kontraktet så kan ju Tellan krita på under semestern .Robin.H skrev:Han har väl semester nu skulle jag tro?SirDIFalot skrev:Är det bara jag som tror att det kan dröja riktigt länge med Tellan? Är ju knäpptyst om honom.
Tror inte det skulle vara så uppskattat! på semestern äre semester, och inget annat.
Sedan kan ju tellan sagt till challe att han fixar sådant när han kommer tillbaka. Bara för att inte vi vet något så behöver det inte vara någon panik.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk. 
Harold Camping skrev:Hur går snacket kring Markus Ljungh? enligt många här inne verkar det ju vara klart.
@JoeLills skrev:Nu väntar vi in Markus Ljungh också, bara detaljer som ska åtgärdas innan guldgallret från 10/11 officiellt tillhör #DIFHockey
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Nej ända man har "hört" är vill det aftonbladet skrev i artikeln om Linkan.
"Näste spelare, efter Bremberg, att skriva kontrakt är Tim Eriksson och därefter hoppas Djurgården att Mikael Tellqvist följer samma väg som poängkungen Bremberg."

"Näste spelare, efter Bremberg, att skriva kontrakt är Tim Eriksson och därefter hoppas Djurgården att Mikael Tellqvist följer samma väg som poängkungen Bremberg."
Tycker Tim ska bli kapten om han stannar.

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk. 
						- 
				Harold Camping
 - Medlem: Ja, vanlig medlem

Ok why?Bjurre skrev:Tycker Tim ska bli kapten om han stannar.
- Datsyuk_13

SUPERPOPULISTEN och tillika sportchefen/tränaren Charles "Challe" Berglund har sannerligen inte haft någon bra vecka. Först var det Honken, och nu är det alltså Linkan. Ännu en föredetting på 30+ in i laget som av allt att döma kommer att sno åt sig massvis med speltid från alla spelare i den så kallade "mellangenerationen" (23-28 år). Bådar inte gott alls detta. Som det ser ut nu blir det oerhört svårt att ens ta sig till förkvalet...

"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
						- Niklas Wikegård
- SkönaDjurgårn

Dagens LOL. Ska påminna dig om det här när vi klarar oss till minst förkval och Linkan vinner poängligan.Datsyuk_13 skrev:SUPERPOPULISTEN och tillika sportchefen/tränaren Charles "Challe" Berglund har sannerligen inte haft någon bra vecka. Först var det Honken, och nu är det alltså Linkan. Ännu en föredetting på 30+ in i laget som av allt att döma kommer att sno åt sig massvis med speltid från alla spelare i den så kallade "mellangenerationen" (23-28 år). Bådar inte gott alls detta. Som det ser ut nu blir det oerhört svårt att ens ta sig till förkvalet...
"Sno åt sig speltid", HAHAHA...sämsta jag hört. Ja, annars kan vi ju bara fortsätta rulla på som vanligt i PP t.ex?
Jag hoppas du bara trollar efter uppmärksamhet..Datsyuk_13 skrev:SUPERPOPULISTEN och tillika sportchefen/tränaren Charles "Challe" Berglund har sannerligen inte haft någon bra vecka. Först var det Honken, och nu är det alltså Linkan. Ännu en föredetting på 30+ in i laget som av allt att döma kommer att sno åt sig massvis med speltid från alla spelare i den så kallade "mellangenerationen" (23-28 år). Bådar inte gott alls detta. Som det ser ut nu blir det oerhört svårt att ens ta sig till förkvalet...
Varför inte? Han är ju av dom enda som kämpade.Harold Camping skrev:Ok why?Bjurre skrev:Tycker Tim ska bli kapten om han stannar.
						- 
				Harold Camping

Bjurre skrev:Varför inte? Han är ju av dom enda som kämpade.Harold Camping skrev:Ok why?Bjurre skrev:Tycker Tim ska bli kapten om han stannar.
Men har han ledarskapet och den rollen i laget som gör att han passar som lagkapten?
Skulle inte tro det, Tim är nog av det sämre valen.
Du måste skämta...?Datsyuk_13 skrev:SUPERPOPULISTEN och tillika sportchefen/tränaren Charles "Challe" Berglund har sannerligen inte haft någon bra vecka. Först var det Honken, och nu är det alltså Linkan. Ännu en föredetting på 30+ in i laget som av allt att döma kommer att sno åt sig massvis med speltid från alla spelare i den så kallade "mellangenerationen" (23-28 år). Bådar inte gott alls detta. Som det ser ut nu blir det oerhört svårt att ens ta sig till förkvalet...
- Datsyuk_13

Ser jag med glädje fram emot. Då har nog alla nostalgifanatiker på detta forum redan insett vilket stort jävla fiasko det var att ta tillbaka Linkan.SkönaDjurgårn skrev:Dagens LOL. Ska påminna dig om det här när vi klarar oss till minst förkval och Linkan vinner poängligan.Datsyuk_13 skrev:SUPERPOPULISTEN och tillika sportchefen/tränaren Charles "Challe" Berglund har sannerligen inte haft någon bra vecka. Först var det Honken, och nu är det alltså Linkan. Ännu en föredetting på 30+ in i laget som av allt att döma kommer att sno åt sig massvis med speltid från alla spelare i den så kallade "mellangenerationen" (23-28 år). Bådar inte gott alls detta. Som det ser ut nu blir det oerhört svårt att ens ta sig till förkvalet...
"Sno åt sig speltid", HAHAHA...sämsta jag hört. Ja, annars kan vi ju bara fortsätta rulla på som vanligt i PP t.ex?
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
						- Niklas Wikegård
aja skit samma. Jimmie kanske vill vara kapten igen?Harold Camping skrev:Bjurre skrev:Varför inte? Han är ju av dom enda som kämpade.Harold Camping skrev:Ok why?Bjurre skrev:Tycker Tim ska bli kapten om han stannar.
Men har han ledarskapet och den rollen i laget som gör att han passar som lagkapten?
Skulle inte tro det, Tim är nog av det sämre valen.
Nej Linkan kommer vara kungen i Ha. Finns inget som säger att han skulle misslyckas Rögle gick upp med en avdankad Daniel Glimmenvall på backen.Datsyuk_13 skrev:Ser jag med glädje fram emot. Då har nog alla nostalgifanatiker på detta forum redan insett vilket stort jävla fiasko det var att ta tillbaka Linkan.SkönaDjurgårn skrev:Dagens LOL. Ska påminna dig om det här när vi klarar oss till minst förkval och Linkan vinner poängligan.Datsyuk_13 skrev:SUPERPOPULISTEN och tillika sportchefen/tränaren Charles "Challe" Berglund har sannerligen inte haft någon bra vecka. Först var det Honken, och nu är det alltså Linkan. Ännu en föredetting på 30+ in i laget som av allt att döma kommer att sno åt sig massvis med speltid från alla spelare i den så kallade "mellangenerationen" (23-28 år). Bådar inte gott alls detta. Som det ser ut nu blir det oerhört svårt att ens ta sig till förkvalet...
Fimpen ska vara kapten nästa år. Inget snack om saken. Han har klivit fram mest när klubben har mått som sämst. Han är en naturlig pådrivare.