Kvalserien: Djurgårdens IF - Västerås IK 7/4 2014
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - Västerås IK 7/4 2014
Hur gör man för att se hela matchen i repris? Viaplay har bara sammanfattningen och S24 verkar ha bommat igen för säsongen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
PM.minalman skrev:Hur gör man för att se hela matchen i repris? Viaplay har bara sammanfattningen och S24 verkar ha bommat igen för säsongen.
Expert.
- Lidingö DIF
Mitt liv är ren poesi. Vaknade upp imorse och allt var så otroligt mycket vackrare. Jag nöjer mig med dessa ord då jag inte har den retoriska kunskapen att närmare beskriva min salighet.
Tack till Er alla här inne som följt med under dessa års ökenvandring. Det har varit underbart att veta att Ni funnits där då depressionen legat tung under långa tider.
Och självklart tack till besättningen ombord Djurgården Hockey 13/14. Ni har för evigt skrivit in Er i Djurgårdshistorien.
Nu ska jag gå och gråta. Hej!
Tack till Er alla här inne som följt med under dessa års ökenvandring. Det har varit underbart att veta att Ni funnits där då depressionen legat tung under långa tider.
Och självklart tack till besättningen ombord Djurgården Hockey 13/14. Ni har för evigt skrivit in Er i Djurgårdshistorien.
Nu ska jag gå och gråta. Hej!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- Think if...
- Kontakt:
Ja, det är vackert som en tavla med en ko på, som dom skulle ha sagt Karlstad.
Men jag måste ändå erkänna att HA på ngt mystimagiskt sätt har tagit mig närmare hockeyn. Det har blivit personligt på ngt sätt. Jag tror kanske att HA innehåller mer kultur...
Men visst är världens finaste klubb där den ska vara igen
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Men jag måste ändå erkänna att HA på ngt mystimagiskt sätt har tagit mig närmare hockeyn. Det har blivit personligt på ngt sätt. Jag tror kanske att HA innehåller mer kultur...
Using Tapatalk
Otroligt skönt att vi behåller platsen i CL också.
Graduation goggles, det är nog många som känner av det i de små detaljerna som man lärde sig uppskatta allteftersom.Think if... skrev:Ja, det är vackert som en tavla med en ko på, som dom skulle ha sagt Karlstad.
Sent from my iPad using Tapatalk
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Såg precis klippet när spelarna firar med fansen.
Så kommer växelramsan: S: STEFAN P: ISAKSSON
Då bröt jag ihop ännu en gång.
Helt plötsligt kändes SHL väldigt sekundärt....
(Sorry, var bara tvungen att få skriva av mig, ska hålla mig borta en stund. Behöver samla mig. Jag är naturligtvis lycklig över att vi gick upp)
Så kommer växelramsan: S: STEFAN P: ISAKSSON
Då bröt jag ihop ännu en gång.

Helt plötsligt kändes SHL väldigt sekundärt....
(Sorry, var bara tvungen att få skriva av mig, ska hålla mig borta en stund. Behöver samla mig. Jag är naturligtvis lycklig över att vi gick upp)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Helt omöjligt att genomföra en vettig analys av detta igår. Snudd på lika omöjligt idag! Gått runt med ett sådant barnsligt leende hela dagen, trots regn, rusk och feber. Vafan hände? Är så fruktansvärt glad. Glad över att så många spelare visade järnkaminanda när det som mest behövdes. Glad över att Säcken lyckats få ordning på lugnet i gruppen. Glad över att Aik visade sportmanship. Glad över att inte Wolmer dömde. Med honom i domaruppsättningen så räknas varken Sörensens eller Jakobs andra kassar.
Men en bild som etsar sig fast i skallen och som är sååå talande för denna säsongen är det som hände efter allt var över. Att få kliva ner på isen, glida fram till min kanske främsta hackkyckling 2014, Adam Reideborn, och ge honom en bamsekram. Jag är så förbannat glad över det där långfingret han gett mig i den här Kvalserien. Han har knappast dominerat, men han har växt sådär lagom rejält att han håller oss kvar i matcherna. Ibland njuter jag av att ha fel, trodde verkligen inte detta var möjligt med våran målvaktsuppsättning.
Underbart att se de unga killarna kliva fram när det som mest gällde. Igår var det varken Högström, Jocke E eller Saviano som klev fram och visade vägen. Utan det var Norell, Englund, Nyberg, jaa till och med Lidström och Falk kliver fram. Alla är Djurgårdshjältar!
Upp med Särkijärvi i taket....
Men en bild som etsar sig fast i skallen och som är sååå talande för denna säsongen är det som hände efter allt var över. Att få kliva ner på isen, glida fram till min kanske främsta hackkyckling 2014, Adam Reideborn, och ge honom en bamsekram. Jag är så förbannat glad över det där långfingret han gett mig i den här Kvalserien. Han har knappast dominerat, men han har växt sådär lagom rejält att han håller oss kvar i matcherna. Ibland njuter jag av att ha fel, trodde verkligen inte detta var möjligt med våran målvaktsuppsättning.
Underbart att se de unga killarna kliva fram när det som mest gällde. Igår var det varken Högström, Jocke E eller Saviano som klev fram och visade vägen. Utan det var Norell, Englund, Nyberg, jaa till och med Lidström och Falk kliver fram. Alla är Djurgårdshjältar!
Upp med Särkijärvi i taket....
- Lee Harvey Oswald
Fortfarande, vad ska man göra med alla tårar?
Man ska väl skratta och vara glad nu?
Man ska väl skratta och vara glad nu?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Detta är jag också väldigt intresserad av.SirDIFalot skrev:PM.minalman skrev:Hur gör man för att se hela matchen i repris? Viaplay har bara sammanfattningen och S24 verkar ha bommat igen för säsongen.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
Detta är jag också väldigt intresserad av.SirDIFalot skrev:PM.minalman skrev:Hur gör man för att se hela matchen i repris? Viaplay har bara sammanfattningen och S24 verkar ha bommat igen för säsongen.
EDIT: Dafuq!? Blev två inlägg av någon anledning..
Senast redigerad av dif rules den 2014-04-08 18:00:39, redigerad totalt 2 gång.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
+1 (quote-inflation!)dif rules skrev:Detta är jag också väldigt intresserad av.SirDIFalot skrev:PM.minalman skrev:Hur gör man för att se hela matchen i repris? Viaplay har bara sammanfattningen och S24 verkar ha bommat igen för säsongen.
*Räcker upp hand*Vikas skrev:+1 (quote-inflation!)dif rules skrev:Detta är jag också väldigt intresserad av.SirDIFalot skrev:PM.minalman skrev:Hur gör man för att se hela matchen i repris? Viaplay har bara sammanfattningen och S24 verkar ha bommat igen för säsongen.
Kan ingen slänga upp den på jutuub?
Jag vill ocksåJanzoo skrev:*Räcker upp hand*Vikas skrev:+1 (quote-inflation!)dif rules skrev:Detta är jag också väldigt intresserad av.SirDIFalot skrev:PM.minalman skrev:Hur gör man för att se hela matchen i repris? Viaplay har bara sammanfattningen och S24 verkar ha bommat igen för säsongen.
Kan ingen slänga upp den på jutuub?