Pontus Åberg har ett bra skott.... Landeskog är kapten i ett NHL-lag! Det sägs att det är så iaf, ingen har sett nått av det men det snackas om det!Mäklaren skrev:Hahaha, vi spelar alltså Landeskog och Pontus Åberg när vi jagar, och inte Wennberg och Linkan... herregud vilken skandal.
Landeskog? Hahaha.
Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Är det såhär det känns att vara bajen?
Är det såhär det känns att vara bajs?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
6 mot 4 ser ju lyyyysande ut sickan!!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Manijock skrev:Pontus Åberg har ett bra skott.... Landeskog är kapten i ett NHL-lag! Det sägs att det är så iaf, ingen har sett nått av det men det snackas om det!Mäklaren skrev:Hahaha, vi spelar alltså Landeskog och Pontus Åberg när vi jagar, och inte Wennberg och Linkan... herregud vilken skandal.
Landeskog? Hahaha.
Nyss höll han på skjuta skallen av en på rad 7.
Han håller visst på och skjuter in sig.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Jim Morrison
Nej hörni, vad säger man? "Bra tredjeperiod, det tar vi med oss"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja, nu känner man hur det är att vara bajen. Bajen i dubbla bemärkelser då..Edin skrev:Är det såhär det känns att vara bajen?
Linjedomaren visar ju för fan att det inte är något!
Han står ju klart bättre till...
Jaja... Väl mött på Måndag...
Han står ju klart bättre till...
Jaja... Väl mött på Måndag...
- Jim Morrison
Den mest pinsamma förlust vi någonsin åkt på.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
bye bye bay
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hahahaha.
Gick och tog en powernap inför andra, bra beslut.
Gick och tog en powernap inför andra, bra beslut.
DIF!
Orkar varken skriva eller läsa "analyser" efter denna match!
HATA, sova, hejdå!
HATA, sova, hejdå!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Baj bajen baj baj
Baj Djurgårn baj baj
Baj Djurgårn baj baj
Avskaffa tre mot tre.
- SirDIFalot
Nåväl. Summa summarum var det ju bara EN period som var sådär extremt usel. Svag första. Historiskt dålig andra. Bra tredje.
Förhoppningsvis kan den här matchen blir ett litet "wake up call" så de inte blir för kaxiga och tack vare en bra tredje period kan vi bygga vidare på detta inför de tre nästkommande matcherna som vi borde kunna vinna.
För övrigt mirakel att vi typ kan spela över 4 minuter med tom bur utan att släppa in mål..
Förhoppningsvis kan den här matchen blir ett litet "wake up call" så de inte blir för kaxiga och tack vare en bra tredje period kan vi bygga vidare på detta inför de tre nästkommande matcherna som vi borde kunna vinna.
För övrigt mirakel att vi typ kan spela över 4 minuter med tom bur utan att släppa in mål..
Expert.
- Jim Morrison
Ska vi chansa på noll DIF-kommentarer? Förutom från träningen imorgon där det "tränades stenhårt" och att man tar med sig en bra(!) tredjeperiod.