HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Capcash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Inlägg av Capcash »

DIF_Soldier skrev:Men imorgon har vi alla tagit nya tag. Vi sorgliga, patetiska individer kommer sitta där och hoppas i tio matcher till. Vi ses då.
Jupp, så är det ju! Ingen kan klandra oss för att vara smarta! :wink:
Användarvisningsbild
Sline

Inlägg av Sline »

Om inlägg mot Järlan tas bort. Hur ska han då straffas mot de han gjort mot oss Djurgårdare? Svar tack!
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Zabel: "Vi spelar bra men gör inte mål". Snälla, vänd på det en gång i livet!
Användarvisningsbild
Sudden
Säsongskort: Ja

Inlägg av Sudden »

KRAFTIGT SUBVENTIONERAT PRIS? 500 JÄVLA SPÄNN PÅ FAMILJEJÄVLALÄKTARN, 100 SPÄNN PER MATCH? KRAFTIGT SUBVENTIONERAT PRIS?

...
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Mash

Inlägg av Mash »

Fan vad du är fantastisk Danielsson!

Som många av er har sagt här inne redan så har vi själv försatt oss i denna sits, nu är det dags att resa oss upp från densamma. Gå in i kvalserien med ett jävlar anamma (gör det gärna utan Janne) och visa att vi är Stockholms Stolthet, Mesta Mästarna, Djurgårdens IF. Vi må ha haft en extremt jävla usel piss säsong men det är nu stödet behövs som mest. Fyll Hovet och skräm bort dessa turister, dags att klättra tillbaka och återfå äran som vi en gång innehade.

Dock så ska många justeringar göras innan vi ens sätter skridskorna i kvalserien. Byt ut styrelsen, ALL OF THEM! Vad fan har dom åstadkommit? Inte ett skit. Åt helvete är det, så jävla pinsamt och tjänstefel kan man väl kalla det? Inse vad ni sitter på för stolar och börja göra det ni är där för. Dra, vill inte se er mer!

Vi älskar er ändå!
Senast redigerad av Mash den 2012-03-06 21:42:18, redigerad totalt 2 gång.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Jim Morrison skrev:Min tjej har precis lämnat mig och Djurgården i kvalserien. Jag är så otroligt jävla olycklig nu. Vad fan ska jag göra? Fy fan.
Jag förstår dig precis. Livet är en stor olycka. Jordelivet ett straff.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Hur fan kunde det här ske? Allt jag önskar nu är ett tågspår och snabba tåg... Jag har under hela mitt liv undrat hur det är möjligt att må så dåligt att man hoppar framför ett tåg, men nu förstår jag fan...

Ridå ner...
Totalt mörker...
Godnatt för den här gången...

Kvalserien här kommer Djurgår'n... *självmord*
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Slutord:

TACK NICKE DANIELSSON. Du är så jävla bra.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Vi gör inte mål : Som Zabel säger, och vi kommer aldrig kunna kriga ner Karlskoga och Örebro som har uttalade speltyper som kommer köra över våra jävla bratspojkar..

Det här äckliga snebygget kommer aldrig ha en chans i en bortamatch mot Leksand, som exempel!

Fyfan va illa man mår.

Skulle vi dock klara detta tror jag nog vi kan komma tillbaka starkare är någonsin..
Spela fult
Användarvisningsbild
ludde-

Inlägg av ludde- »

Utan hjärta är ni inget värda, det här laget är en skam för hela Djurgårdsfamiljen med ytterst få undantag.

Mackan är fan den blekaste kaptenen jag sett, jag skiter i att han trampar till 2 minuter per match och har gjort mest poäng. Han har fan inte skött sitt jobb som kapten på isen.

Järlan, jag vill absolut inte att du ska bindas fast utanför hovet och att varje säsongare ska få frislag på valfri kroppsdel.

Allt åt helvete.

Är övertygad om att Djurgårdsledningen istället för att ta in Challe eller Säcken så kommer man snåla och sitta kvar med orutinerade Zabel.

Är övertygad om att istället för att lägga alla hemmamatcher på hovet, jobba stenhårt på att sälja biljetter enbart till Djurgårdare och skapa ett jävla tryck så kommer man hora ut sig genom att fylla Globen med bönder. Allt för att dryga ut semesterkassan till styrelsen.

JAG HATAR ER ALLA, JÄVLA FITTOR, NI ÄR EN SKAM OCH BORDE FAN SLITA AV KLUBBMÄRKET FRÅN TRÖJAN DET FÖRSTA NI GÖR.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Mattias_87 skrev:
Remy Lebeau skrev:Viktigaste jävla matchen på 30 år och dom viker ner sig som vanligt. 1 (!) mål mäktar man med.

Kul att folk tror att vi kommer klara av kvalserien. Vi har inte haft en vinnarkultur på hela säsongen, och vunnit två trepoängare på rad som mest.

Har svårt och tro att vi kan vinna 7-8 matcher som krävs i kvalserien.
Får tänka på att det är stor skillnad mellan Elitserien och Allsvenskan. Jag försöker iallafall inbilla mig att vi har en chans.
Kan säga att att vi inte har en chans mot något av lagen som är klara för Kvalserien. Möjligtvis Timrå men inte Örebro som är skickligare än oss. Leksand är skickligare än oss och har alltid haft domarna uppe i analen. Folkets lag! Tvärtorsk. BIK är inte skickligare än oss men fan vad de snubbarna jobbar. Ölvestad kommer stå med frisyren i handen när han blir omblåst av tokladdade värmlänningar.

Att inbilla sig att Allsvenskan är mycket sämre än botten i Elitserien är just bara inbillning. Förresten Harvet Oswald, blir inte trött på att tjata, vem hade rätt till slut? DIF i kvalserien? Inte stolt över det, bara sorgligt att ingen viktig person såg det en lekman gjorde. Skulle vilja ändra det tipset dock. Sticker ut hakan med tidernas självklaraste utspel:

DIF lirar i allsvenskan 12/13! Skulle sätta min hund på det...
100% DJURGÅRDSJ***L
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Jag ser inte alls hur vi ska kunna vinna så mycket som krävs för att hålla oss kvar i elitserien. Det blir nog en vända ner i allsvenskan. Frågan är bara hur lång den vändan blir...
Användarvisningsbild
Jepe

HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Inlägg av Jepe »

DIF får ersätta min:
- Telefon
- Dammsugare
- Kontroll till TVn

Fyyyyy FAN!!!!!

AVGÅ JJ och hela styrelse!!!!!!
2014-04-07, vad hände?
Donkels

Inlägg av Donkels »

Tyvärr var vi för fega i två perioder - Linköping var modigare(bättre) det betalade sig tyvärr
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Vi vågade inte i dag. Först vid 0-1 i baken började vi satsa. Vid 0-2 la vi in ytterligare en växel. Sen har vi förvisso "otur", men att inte gå för 3 poäng från början är helt ofattbart korkat. Och det är Zabels fel. Vi checkade inte alls förrän vi hamnade i underläge, samtidigt som backarna vek undan istället för att hjälpa forwards i offensiven. Feghet. Feghet och vansinne.
Senast redigerad av Metal Machine den 2012-03-06 21:42:29, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv svar