Säsongen 2011/2012
Re: Säsongen 2011/2012
Snygga! Bra med lite reklam! En annan skön sak är att vi bara har en utländsk flagga! Dessutom är det väl sjukt få som inte är från sthlm! FINT!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hockeytempen stiger... DIF i rött - vackert!
- Christopher J
DIF i blått ska det vara. Det är vackrare i alla sammanhang.Tessan skrev:Hockeytempen stiger... DIF i rött - vackert!
DIF i vilken färg som helst är snyggt.
- SirDIFalot
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ähh vilket skitsnack
Kör en sista säsong med rött nu! Nästa säsong ska det bytas ut helt och då kan vi köra med blått återigen... Men det är fortfarande något magiskt med de röda!

100% DJURGÅRDSJ***L
Jag är med SirDIFalot här, jag föredrar dom blåa tröjorna även om dom röda är jävligt snygga dom med.
Men är verkligen tröjorna på lagfotot de vi ska spela med i Elitserien? Isåfall är de ju fruktansvärt snygga, särskilt med tanke på hur lite reklam det är.
Men är verkligen tröjorna på lagfotot de vi ska spela med i Elitserien? Isåfall är de ju fruktansvärt snygga, särskilt med tanke på hur lite reklam det är.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Reklamen tillkommer väl? Har för mig att det var likadant förra året.. Tröjorna hyllades på försäsongen för att det var så lite reklam, men när säsongen väl kickar igång är sponsorkladdet på.
Du är med oss överallt, Stefan.
-
Skulle inte ha förhoppningarna att det är just de tröjorna. Mest med tanke på att en av de största sponsorplatserna på tröjorna är tomma. Jag tänker naturligtvis på platserna under emblemet, längst ner på tröjan. Den som jag kallar Svanströms-platsen
Tror även vi haft Energizer där!!

100% DJURGÅRDSJ***L
Ja, det kommer säkert på nån fet Energizer blaffa.. Skulle förvåna mig om det inte kommer på någon mer reklam.
Det är nog bra om alla räknar med mer reklam. Pengar in = bra. Reklamintäkter = bra.Kentta skrev:Ja, det kommer säkert på nån fet Energizer blaffa.. Skulle förvåna mig om det inte kommer på någon mer reklam.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- starvin_marwin
Absolut! Hoppas bara inte 3 sponsrar på just den platsen under emblemet, kolla in årets upplaga av FBK:s matchställ, ser för taskigt ut med 3 loggan där (även om deras ställ aldrig kommer att kunna se bra ut i mina ögon). http://hockeyligan.se/shared/photos/team/700/FBK.jpgMagnutz skrev:Det är nog bra om alla räknar med mer reklam. Pengar in = bra. Reklamintäkter = bra.Kentta skrev:Ja, det kommer säkert på nån fet Energizer blaffa.. Skulle förvåna mig om det inte kommer på någon mer reklam.
- Daniel942
Man skulle göra en stor insamling på forumen som finns för att köpa en reklamplats på tröjan och lämna den tom.
DIF!
Fin tanke, men jag tror (och hoppas) att en reklamplats är på tok för dyr för att vi fans ska kunna köpa loss den.Daniel942 skrev:Man skulle göra en stor insamling på forumen som finns för att köpa en reklamplats på tröjan och lämna den tom.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Daniel942
Är man många så finns det inget som är omöjligt. Ett forum har t.ex. sponsrat en Junior, så att det är möjligt tvekar jag inte en sekund på.Edin skrev:Fin tanke, men jag tror (och hoppas) att en reklamplats är på tok för dyr för att vi fans ska kunna köpa loss den.Daniel942 skrev:Man skulle göra en stor insamling på forumen som finns för att köpa en reklamplats på tröjan och lämna den tom.
DIF!