Det där passar lika gärna in på Wille. Nu råkar han vara Djurgårdare, så vi tycker att han är skön. Visst gör han det med glimten i ögat, men inte alltid. Ibland blir det väldigt låg nivå på argumenten.starvin_marwin skrev: Lite äcklig översittar-attityd och viktigpetter känsla över honom, usch och fy.
DIF i Media
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: DIF i Media
Säg den glädje som varar
- SkönaDjurgårn
Jag har inte riktigt fått klart för mig vem denne Fomin är. Han har varit rugbydomare och hockeydomare och... Ja, vem är han egentligen, någon som vet? Tycker det är lite dåligt att inte han och Wille riktigt blivit presenterade för tittarna, även om jag såklart vet vem Wille är..
Och inga dryga "råttaaaaa"-svar nu utan jag är genuint nyfiken. Tack.

- starvin_marwin
- Säsongskort: Ja
"Robin har refererat både hockey- och fotbollsmatcher i AIK:s webbradio och ägnar sig dessutom åt att döma hockey."SkönaDjurgårn skrev:Jag har inte riktigt fått klart för mig vem denne Fomin är. Han har varit rugbydomare och hockeydomare och... Ja, vem är han egentligen, någon som vet? Tycker det är lite dåligt att inte han och Wille riktigt blivit presenterade för tittarna, även om jag såklart vet vem Wille är..
http://www.aik.se/ishockey/aikindex.htm ... orter.html
- Jim Morrison
Tycker som några andra att Fomin är väldigt bra. Vettiga åsikter och känns någorlunda sympatisk.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
Tack!starvin_marwin skrev:"Robin har refererat både hockey- och fotbollsmatcher i AIK:s webbradio och ägnar sig dessutom åt att döma hockey."SkönaDjurgårn skrev:Jag har inte riktigt fått klart för mig vem denne Fomin är. Han har varit rugbydomare och hockeydomare och... Ja, vem är han egentligen, någon som vet? Tycker det är lite dåligt att inte han och Wille riktigt blivit presenterade för tittarna, även om jag såklart vet vem Wille är..
http://www.aik.se/ishockey/aikindex.htm ... orter.html
Ja och ibland undrar jag fan om han är gnagare, för om han är det är han unik i sitt slagJim Morrison skrev:Tycker som några andra att Fomin är väldigt bra. Vettiga åsikter och känns någorlunda sympatisk.

Tänkte på en sak, i senaste Jenny "eeeeeeeeeeh" Calling på AB så säger Lasse "kaviar snubben" Anrell att fbk klacken är den trevligaste (eller nått sånt) i elitserien. Detta är väl samma personer (säkert nån) som stod på Hovet och skrek "Nisse Ekman finns inte längre"? Att publiken kastar in saker på isen i kaffehallen skrivs det heller inget om i våra "kära" tidningar, men kommer det komma in nått så litet som lite saliv imorgon på isen så kommer det väl stå att "DIF publiken gör bort sig igen".
Var tvungen att skriva av mig lite, blev så fruktansvärt irriterad när jag hörde detta.
Mot Hovet imorgon och hälsa Svinberg välkommen till Stockholm!
Var tvungen att skriva av mig lite, blev så fruktansvärt irriterad när jag hörde detta.
Mot Hovet imorgon och hälsa Svinberg välkommen till Stockholm!
2014-04-07, vad hände?
No Rules In The Animal Kingdom
Widing (och Gynge) kommer till morgondagens 08. Frågor?
-
- Säsongskort: Ja
Vilka han helst spelar med? Om han tror Kruger kommer lyckas i NHL? Vad som klickar i spelet?
Djurgårdens IF
Om han kan tänka sig att spela för DIF i ytterligare några säsonger. Han är en järnkamin per definition och jag skulle i alla fall bli jävligt glad om han stannade.WilleB skrev:Widing (och Gynge) kommer till morgondagens 08. Frågor?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hälsa att han är en riktig järnkamin och att hans slit uppskattas.
Fråga:
Kan han tänka sig stanna i DIF?
Fråga:
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ja det är nog den viktigaste frågan. Om han kan tänka sig en fortsättning i Djurgårn.
Jädra copy cat-mäklarjä*el!Mäklaren skrev:Hälsa att han är en riktig järnkamin och att hans slit uppskattas.
Fråga:

Senast redigerad av Magnutz den 2011-01-25 20:59:22, redigerad totalt 1 gånger.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.