DIFTV - frågor och önskemål
Re: DIFTV - frågor och önskemål
TACK! Sådant här är kul att se! (Hem till Claesson!)
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Glöm inte inslaget med Kyle.Enbom skrev:TACK! Sådant här är kul att se! (Hem till Claesson!)
http://www.elitserienplay.se/video.1201102542001
Expert.
Håller med. Satt med ett leende på läpparna från början till slut. Fredrik verkar vara en brutalt bra kille. Mer sånt här!Enbom skrev:TACK! Sådant här är kul att se! (Hem till Claesson!)

Inslagen med Kyle och Fat C var kul. Det är såna inslag man har saknat. Tumme upp!
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Synd att han verkar ha brutalt dålig musik- och klädsmak
Tur att man bara behöver se honom i Djurgårdströjan 

100% DJURGÅRDSJ***L
- DIF_Soldier
Haha, värst är väl Kyle som inte tål metal. Wtf?Jockmaniac skrev:Synd att han verkar ha brutalt dålig musik- och klädsmakTur att man bara behöver se honom i Djurgårdströjan
Är väl som George Carlin säger;
"Soft names make soft people! I'll bet you anything that ten times out of ten, Nicky Vinnie and Tony
will beat the shit out of Todd, Kyle and Tucker!"
Säg den glädje som varar
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Metal är ju skit så jag förstår Kyle.DIF_Soldier skrev:Haha, värst är väl Kyle som inte tål metal. Wtf?Jockmaniac skrev:Synd att han verkar ha brutalt dålig musik- och klädsmakTur att man bara behöver se honom i Djurgårdströjan
Är väl som George Carlin säger;
"Soft names make soft people! I'll bet you anything that ten times out of ten, Nicky Vinnie and Tony
will beat the shit out of Todd, Kyle and Tucker!"

DIF!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Vilken otroligt sympatisk kille Kyle verkar vara. Alltid lika trevlig i varje intervju.SirDIFalot skrev:Glöm inte inslaget med Kyle.Enbom skrev:TACK! Sådant här är kul att se! (Hem till Claesson!)
Bär vårt klubbmärke på ett exemplariskt sätt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Förutom när han dräller som siste man vid egen blå då..BOMBOM BOUCHARD skrev:Vilken otroligt sympatisk kille Kyle verkar vara. Alltid lika trevlig i varje intervju.SirDIFalot skrev:Glöm inte inslaget med Kyle.Enbom skrev:TACK! Sådant här är kul att se! (Hem till Claesson!)

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bra initiativ med Claesson, men fortfarande något torftigt kan jag tycka. Känns som en intervju efter någon random träning. Borde kunna vara mer personligt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Lee Harvey Oswald
Om jag var tvungen att välja hade jag dock hellre sett en dryg elak men väldigt bra Transatlant iBOMBOM BOUCHARD skrev: Vilken otroligt sympatisk kille Kyle verkar vara. Alltid lika trevlig i varje intervju.
DIF
Men visst, sympatisk är bara förnamnet..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ok, det har du helt rätt i.Magnutz skrev:Förutom när han dräller som siste man vid egen blå då..BOMBOM BOUCHARD skrev:Vilken otroligt sympatisk kille Kyle verkar vara. Alltid lika trevlig i varje intervju.SirDIFalot skrev:Glöm inte inslaget med Kyle.Enbom skrev:TACK! Sådant här är kul att se! (Hem till Claesson!)

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hade kanske varit kul att lyssna till. Men jag föredrar som sagt Kyles personlighet före det.Lee Harvey Oswald skrev:Om jag var tvungen att välja hade jag dock hellre sett en dryg elak men väldigt bra Transatlant iBOMBOM BOUCHARD skrev: Vilken otroligt sympatisk kille Kyle verkar vara. Alltid lika trevlig i varje intervju.
DIF
Men visst, sympatisk är bara förnamnet..
På isen ska vi däremot alltid vara störst, elakast och drygast.
Claesson : ) Skön gubbe.
"det här är min hylla då"
"det här är mitt rum då"
Hehe
"det här är min hylla då"
"det här är mitt rum då"
Hehe