Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sajnat! Nu ska liken bort!
"Sent from my Brain XXL (HD)"
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Re: Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
Sådär, då var det gjort.
- minalman
160 signaturer så här långt. Hoppas alla och många till likasinnade kommer på årsmötet!
- -daniel-
Påskrivet sen tidigare, och gett ut länken till andra medlemmar som också instämmer.
Påskrivet.
Med tanke på våra riketroll som sitter i styrelsen så borde det inte vara mer än rätt att dessa ersätter DIF med de miljoner vi går förlust med om jag säger om vi slutar i ingenmansland. Antar det blir minus i kassan då det va budgeterat för slutspel i år.
Det är dem som har budgeterat för slutspel, det är våran sportchef som skulle se till att vi tog oss dit och vår förra tränare som inte hade ngn motivation tvingade de kvar x antal månader.
Med tanke på våra riketroll som sitter i styrelsen så borde det inte vara mer än rätt att dessa ersätter DIF med de miljoner vi går förlust med om jag säger om vi slutar i ingenmansland. Antar det blir minus i kassan då det va budgeterat för slutspel i år.
Det är dem som har budgeterat för slutspel, det är våran sportchef som skulle se till att vi tog oss dit och vår förra tränare som inte hade ngn motivation tvingade de kvar x antal månader.
There is no I in TEAM!!!!
- minalman
Finns det någon som kan tipsa kvällstidningarna om att det här upproret är på gång!
Avgå Järlan!
Avgå Järlan!
signat! det räcker nu
Jag tycker inte alla bör avgå men att Järlefält inte avgår och på så vis sparar pengar till klubben är förjävligt.
Vilka vill du ha kvar? Och med vilken motivering?pulverapa skrev:Jag tycker inte alla bör avgå men att Järlefält inte avgår och på så vis sparar pengar till klubben är förjävligt.
Född till sportchef.
Re: Re: Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
Jag är dåligt insatt i vad varje person i styrelsen har för uppgift. Av principskäl vill jag inte stå för något jag inte vet så mycket om. Järlan måste bort, det står jag för.android skrev:Vilka vill du ha kvar? Och med vilken motivering?pulverapa skrev:Jag tycker inte alla bör avgå men att Järlefält inte avgår och på så vis sparar pengar till klubben är förjävligt.
- minalman
Re: Re: Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
En del i styrelsen är inte ens uppe till nyval, men av självklara orsaker ska ALLA ställa sina platser till förfogande, så att valberedning och årsmöte kan ta ställning till personerna och nästa års styrelse kan börja arbeta med medlemmarnas förtroende med sig.pulverapa skrev:Jag är dåligt insatt i vad varje person i styrelsen har för uppgift. Av principskäl vill jag inte stå för något jag inte vet så mycket om. Järlan måste bort, det står jag för.android skrev:Vilka vill du ha kvar? Och med vilken motivering?pulverapa skrev:Jag tycker inte alla bör avgå men att Järlefält inte avgår och på så vis sparar pengar till klubben är förjävligt.
Avgå Järlan!
Avgå Alla!
- Ja-ke den andre
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4494553.ab
Klarar vi av kvalserien så var det kanske bara positivt.
Klarar vi av kvalserien så var det kanske bara positivt.