Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Grymt agerat av Wiken att även stå emot Micces försök att klänga kvar med Hävelid..
Silly Season 2025/26
Förumsanningarna här får Flashback att verka nyktert. 
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
GULD
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Är det någon som vet varför Daniel har ett så udda nr som målvakt ? ( 74 )
The DIF ONE
Silly Season 2025/26
Nej men ändå beprövad på senior- och SHL-nivå.Jim Morrison skrev: ↑2025-11-18 10:27:52 Förväntar mig ingen mirakelmålvakt utan snarare en ”vanlig” andrekeeper med allt att vinna istället för allt att förlora.
Frågetecken för senaste tiden men sånt kan vända.
Hugo skulle jag säga är frågetecken även på HA-nivå. Inte superimponerande med ett väldigt stabilt spel framför sig där.
Silly Season 2025/26
Dagen är här. Då vi äntligen med säkerhet kan säga att vi slipper ställa någon av Hävelid eller Andrén i målet...
Känns konstigt! Har det gått 10 år med dessa svaga målvakter? Det är känslan.
Hoppas verkligen att Hävelid väntar med att spela bra ert par matcher så vi hinner avsluta hans avtal först. Så inte Wikegård får för sig att testa samma dödsdömda projekt även nästa säsong.
Välkommen Marmenlind. Vi kräver ett okej målvaktsspel. Du får inte förlora matcher åt oss. Ge oss hopp!
Känns konstigt! Har det gått 10 år med dessa svaga målvakter? Det är känslan.
Hoppas verkligen att Hävelid väntar med att spela bra ert par matcher så vi hinner avsluta hans avtal först. Så inte Wikegård får för sig att testa samma dödsdömda projekt även nästa säsong.
Välkommen Marmenlind. Vi kräver ett okej målvaktsspel. Du får inte förlora matcher åt oss. Ge oss hopp!
Silly Season 2025/26
Influerad av MiCCCCCCCCCCCE ? Det ska vara lite häftigt och annorlunda vettu.
Ger vi han friitt spelrum så döper han om förmodligen om oss till Djurgår'n Rattle Snakes. Eller Djurgårn Pimps.
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
-
GULD
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Överraskning imorgon enligt Wikegård.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2025/26
Center/forward spännande undra vad det kan vara inget som läckt ut
Silly Season 2025/26
Dick. 5 år och ska gå som center.
Kom ihåg var ni hörde det först!
Kom ihåg var ni hörde det först!
-
DIFinmyheart
Silly Season 2025/26
Sägs var
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.