Självklart önskar vi båda lycka till i Haninge! Tack för de härliga minnena ni gett oss under alla år!!18DIF91 skrev:Verkar som Fimpen och Bremberg skrivit på för Haninge Anchors, förvisso i division 2 men ändå, skulle inte de herrarna lägga skridskorna på hyllan?
Fast inget ont om detFår önska åtminstone Fimpen lycka till.. Bremberg är jag lite kluven till.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
Lycka till? Svikare är dom båda två som går till en annan Stockholmsklubb. Fimpen som hela tiden sagt att det är Djurgården eller inget, och så går han till Haninge. Vad hände med Djurgårdshjärtat?pulverapa skrev:Självklart önskar vi båda lycka till i Haninge!
Bremberg säger att han slutar med hockeyn, för att kunna gå med hedern i behåll och bli hyllad. Sen skriver han på för Haninge han med.
Nej, jag kräks. Det finns fan inget hjärta i dagens sportvärld. Tragiskt att det är så här, man trodde ju framförallt att Fimpen var annorlunda, men man kunde ju inte ha haft mer fel...
Var jag ironisk? Givetvis inte!
I Linkans fall tror jag det handlar om egot, han hade förväntat sig att dominera i HA - gjorde inte det och gnällde därmed på allt runtomkring (klassisk försvarsmekanism)
Han vill inte avsluta förrän han återigen kunnat briljera och i detta fall tyvärr på trsgisk div 2-nivå.
När det gäller Fimpen har han valet att antingen fortsätta knega som rörmokare eller fortsätta göra det han älskar i hans hemort.
Han vill inte avsluta förrän han återigen kunnat briljera och i detta fall tyvärr på trsgisk div 2-nivå.
När det gäller Fimpen har han valet att antingen fortsätta knega som rörmokare eller fortsätta göra det han älskar i hans hemort.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Jag tror Salas var högst ironisk i sitt inlägg, bara så du vetJohanPez skrev:I Linkans fall tror jag det handlar om egot, han hade förväntat sig att dominera i HA - gjorde inte det och gnällde därmed på allt runtomkring (klassisk försvarsmekanism)

Expert.
hnaha sån skulle vi behövaDIFtomppa skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11899
Kanske någon Challe skulle ta kontakt med? Kolla bara hans poängsaldo året 01/02![]()

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jag är övertygad om att han var det, mitt inlägg var inte riktat mot honom men tack ändåSirDIFalot skrev:Jag tror Salas var högst ironisk i sitt inlägg, bara så du vetJohanPez skrev:I Linkans fall tror jag det handlar om egot, han hade förväntat sig att dominera i HA - gjorde inte det och gnällde därmed på allt runtomkring (klassisk försvarsmekanism)

Derby mellan DIF och Haninge om några år? Inte omöjligt. Tyvärr så tror jag dock att det är troligast att det blir på Division 1-nivå och inte i Allsvenskan.... Smålustigt ändå att ett lag som Haninge lär ha sexigare trupp än Djurgården
Linkan
Tim
Fimpen
Stefan Pettersson
VS
Random Sundberg
Random Mattsson
Random Heinerö
Random Ahlén¨
Hmm

Linkan
Tim
Fimpen
Stefan Pettersson
VS
Random Sundberg
Random Mattsson
Random Heinerö
Random Ahlén¨
Hmm
Snälla Frasse .. Ge oss nått ..
Sjukt seg silly !!
Sjukt seg silly !!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIFtomppa skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11899
Kanske någon Challe skulle ta kontakt med? Kolla bara hans poängsaldo året 01/02![]()
Stämmer verkligen det där?
10 p/match ??

- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Norska tredjeligan för 11 år sedan, ja det var nog möjligt.1962FenderStrat skrev:DIFtomppa skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11899
Stämmer verkligen det där?
10 p/match ??
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
.Manijock skrev:Derby mellan DIF och Haninge om några år? Inte omöjligt. Tyvärr så tror jag dock att det är troligast att det blir på Division 1-nivå och inte i Allsvenskan.... Smålustigt ändå att ett lag som Haninge lär ha sexigare trupp än Djurgården![]()
Linkan
Tim
Fimpen
Stefan Pettersson
VS
Random Sundberg
Random Mattsson
Random Heinerö
Random Ahlén¨
Hmm
För tio år sedan hade den kanske varit sexigare. Men nu nu nej! Bara massor gubbar!
Bara hoppas att våra nya "kids" inte är lika bortskämda och nonchalanta som våra gamla "kids". Annars föredrar jag gubbar alla dar i veckan....bastis7 skrev:.Manijock skrev:Derby mellan DIF och Haninge om några år? Inte omöjligt. Tyvärr så tror jag dock att det är troligast att det blir på Division 1-nivå och inte i Allsvenskan.... Smålustigt ändå att ett lag som Haninge lär ha sexigare trupp än Djurgården![]()
Linkan
Tim
Fimpen
Stefan Pettersson
VS
Random Sundberg
Random Mattsson
Random Heinerö
Random Ahlén¨
Hmm
För tio år sedan hade den kanske varit sexigare. Men nu nu nej! Bara massor gubbar!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vad fan hände med forwarden som typ var klar challe?
Expert.
Oklar-tSirDIFalot skrev:Vad fan hände med forwarden som typ var klar challe?
Presenteras nog på det kommande infomötet, kanske.SirDIFalot skrev:Vad fan hände med forwarden som typ var klar challe?