Manijock skrev: ↑2023-02-10 15:35:48
Va vare Hardy sa till Falken när han bröt näsbenet i finalen 2001? "Ingen idé att du spelar om du ska åka runt och känna efter"...
Idag är typ säsongen över om du bryter näsbenet. Tiden är ur led! Ät Ipren och kasta på dig ett galler.
Jag kommer att skämmas om han inte spelar
Kommer inte ihåg vem men nån Finne spelare slutet av matchen med helt avslaget käkben!
Va vare Hardy sa till Falken när han bröt näsbenet i finalen 2001? "Ingen idé att du spelar om du ska åka runt och känna efter"...
Idag är typ säsongen över om du bryter näsbenet. Tiden är ur led! Ät Ipren och kasta på dig ett galler.
Kommer inte ihåg vem men nån Finne spelare slutet av matchen med helt avslaget käkben!
Hockeyspelare är väldigt veka kontra andra idrottsmän nuförtiden.
Doyle skrev: ↑2023-02-10 21:48:20
Förhoppningsvis sparar man Klasen om han har småkänning i ljumskarna. Finns ingen anledning o toköra honom då matchen i princip är avgjord..
Ah nu fattar jag, den där "day 2 day" på Klasen innan var inte skador, det var hur många matcher han skulle lira innan han pajjade igen, it all makes sense now!
Kul med Arne på vilobänken också, undra om Theo har nån lillebrossa vi kan låna?
Är så J-A trött på alla våra J-A skador!!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).