Pettsson skrev: ↑2025-04-20 18:07:18
Verkar inte som vi kommer få någon superinsats från Hugo idag heller.
Vilken tur att Brattström är under isen då
Det är ju just delvis det som är anledningen till att vi leder med 2-0 i matcher.
Han har varit lika dålig/sämre än Hugo.
Ingen av dem har varit över godkänt.
Bara för att motståndarens målvakt är kass så är det inte obligatoriskt för vår att vara det. Folk har blivit marinerade i mediokert målvaktsspel för länge
Fortsätter vi göra fler mål än motståndaren så skiter jag faktiskt i statistiken. Vi kan unna oss det.
Det är väl att man inte vet hur länge det varar som är oroande.
Om Brattström steppar upp så måste Hugo också göra det.
coden skrev: ↑2025-04-20 18:19:19
Ni som kan reglerna...blir det ALLTID avstängningar efter en 5+game? Jag drömmer om att Thore står på isen omklädd efter fjörde segern så man kan skicka den bilden till Wessner med en hälsning "Döm aldrig någon mer match"
Nej, bara automatisk avstängning vid Match Penalty, inte vid 5+Game.
Ni som kan reglerna...blir det ALLTID avstängningar efter en 5+game? Jag drömmer om att Thore står på isen omklädd efter fjörde segern så man kan skicka den bilden till Wessner med en hälsning "Döm aldrig någon mer match"
Nej det blir det inte. Förhoppningsvis ska inte ligan försvara sina värdelösa domare utan låter den vara.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Med tanke på att det inte skulle varit utvisning från början så ska det aldrig bli någon avstängning.
Inför i år tog de bort "match-penalty". Det är domarteamet som väljer om de ska göra en anmälan efter varje "game" som de tar. Sedan är det upp till disciplinnämnden att besluta. Så med tanke på att de av någon anledning hittade en 5a på den så känns det ju som säkert att de stänger av honom i minst 4 matcher bara för att.
"100% av alla skott du inte skjuter blir inte mål"
Fan vad glad jag är att det inte står någon "Djurgårdare" och blir intervjuad på våra hemmamatcher för att kunna köra med "en av mina mål är att spela med Djurgården i SHL". Vilken jävla spottloska i ansiktet. Duger det inte nu så duger det fan inte sen.
Senast redigerad av jsson den 2025-04-20 18:22:10, redigerad totalt 1 gånger.
Nej, bara automatisk avstängning vid Match Penalty, inte vid 5+Game.
Tyvärr ser de samma påhittade huvudtackling så är det nog avstägning.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz