HA 24/25: AIK - Djurgårdens IF 12/2
Lita på processen!
Sen glömde de att säga att processen består av en slumptalsgenerator som bara kastar runt tröjnummer. Andrén center idag boys, lita på processen!
Sen glömde de att säga att processen består av en slumptalsgenerator som bara kastar runt tröjnummer. Andrén center idag boys, lita på processen!
Har ju hittats till att vara en avgörande del till vår fördel i derbyn när han saknads så därför jag ifrågasätterRIP Djurgårn hockey skrev: ↑2025-02-12 20:45:17 Att man kan hitta Brodin och lasta honom det säger mer om hur mkt man letar än om nått annat. En sjukdom närmast
Illröd i Fejan och står och hoppar och skriker, lite skillnad mot Melin...Jim Morrison skrev: ↑2025-02-12 20:43:00 Kimby måste lugna ned sig. Han övertänker väldigt ofta och ska överkomplicera saker och ting.
Blixt är nog inte så blixtsnabb som vi trodde
Det säger tyvärr rätt mycket om hur hockeykunnandet i supporterled sjunkit med åren. Backa i forumet något decennium eller mer och kolla på gamla inlägg så ser man att förståelsen och tonen var en helt annan.DIF_Soldier skrev: ↑2025-02-12 20:40:17Att det skylls på Hävelid en sån här match säger mycket. Man "ska" skylla på målvakterna och då är alla mål hans fel.
Hive mind idioti.
Men det speglar väl samhället i stort antar jag. "Feels" för det man känner här och nu och bekräftelse av jagets åsikt i en liten textrad är viktigare än något annat. Hos vissa är det redan viktigare är föreningen. "Vi", dvs det egna egot eller en liten klick är viktigare än DIF när det kommer till kritan. Det är därför vi ser folk som eldar även fast föreningen ber att folk inte gör det osv.
Man externaliserar egot på omgivningen och känner sig personligen 'kränkt' när verkligheten inte möter egots förväntningar.
Att faktiskt ställa upp för något större utan att ställa egna krav, för egen vinning, är på väg att dö ut.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Nånstans gillar man ju tränare som vågar köra på med kedjor som man ser fungerar helt okej trotts att de kanske inte får utdelning. Kolla typ Karlin i Modo har egentligen samma kedjor idag som hur man började säsongen. Modo tog knappt en poäng första 15matcherna men går riktigt starkt sista 20.
Vi behöver en coach som vågar köra på när det går tungt och ta lite ansvar. Kimby ska alltid leta ursäkter
Vi behöver en coach som vågar köra på när det går tungt och ta lite ansvar. Kimby ska alltid leta ursäkter
Tacka vet jag Frondell som som vanligt bär hela laget på sina axlar som det färdigutvecklade NHL-monster han är....#10 skrev: ↑2025-02-12 20:47:58Har ju hittats till att vara en avgörande del till vår fördel i derbyn när han saknads så därför jag ifrågasätterRIP Djurgårn hockey skrev: ↑2025-02-12 20:45:17 Att man kan hitta Brodin och lasta honom det säger mer om hur mkt man letar än om nått annat. En sjukdom närmast
Kimby ska som sagt ställas mot väggen efter detta. Går vi inte upp så bör vi allvarligt överväga om han ska få en säsong till.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Melin är lugnet själv, det smittar av sig på spelarna. Lugnt och säkert plockar Melin ner lag efter lag trots att "topplagen" har bättre spelartrupper än vad han förfogar över. DIF hockey är en döende svan på en is som snart tar slut inne på Johanneshov. Hur fasiken ska detta bli med ett evigt harvande i AS på ett ödsligt Globen medans SHL lagen tar varje junior DIF fostrat upp.BigJ skrev: ↑2025-02-12 20:49:33Illröd i Fejan och står och hoppar och skriker, lite skillnad mot Melin...Jim Morrison skrev: ↑2025-02-12 20:43:00 Kimby måste lugna ned sig. Han övertänker väldigt ofta och ska överkomplicera saker och ting.
Kan någon vänlig själ ge mig lite hopp
Tack och godnatt.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Tror fan att det var Kimby jag hade bakom mig i bilkön, för han bytte fil 200 gånger så fort det gick snabbare i den andra.
Att jag kom fram först var inte så konstigt ........kontinuitet
Att jag kom fram först var inte så konstigt ........kontinuitet
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Han har då 2 assist…Manijock skrev: ↑2025-02-12 20:51:04Tacka vet jag Frondell som som vanligt bär hela laget på sina axlar som det färdigutvecklade NHL-monster han är....#10 skrev: ↑2025-02-12 20:47:58Har ju hittats till att vara en avgörande del till vår fördel i derbyn när han saknads så därför jag ifrågasätterRIP Djurgårn hockey skrev: ↑2025-02-12 20:45:17 Att man kan hitta Brodin och lasta honom det säger mer om hur mkt man letar än om nått annat. En sjukdom närmast
Kimby ska som sagt ställas mot väggen efter detta. Går vi inte upp så bör vi allvarligt överväga om han ska få en säsong till.
Shhh, kom inte här med fakta.#10 skrev: ↑2025-02-12 20:53:06Han har då 2 assist…Manijock skrev: ↑2025-02-12 20:51:04Tacka vet jag Frondell som som vanligt bär hela laget på sina axlar som det färdigutvecklade NHL-monster han är....#10 skrev: ↑2025-02-12 20:47:58Har ju hittats till att vara en avgörande del till vår fördel i derbyn när han saknads så därför jag ifrågasätterRIP Djurgårn hockey skrev: ↑2025-02-12 20:45:17 Att man kan hitta Brodin och lasta honom det säger mer om hur mkt man letar än om nått annat. En sjukdom närmast
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Att byta tränare varje säsong är inget vinnande koncept heller. Problemet DIF Hockey har är att vi ALLTID värvar orutinerade sportchefer och tränare som aldrig har lyckats.
Senast redigerad av Mattias_87 den 2025-02-12 20:54:23, redigerad totalt 1 gånger.
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
Måste vara den första coachen någonsin som har hur många raka vinster som helst och tänkerBigJ skrev: ↑2025-02-12 20:49:33Illröd i Fejan och står och hoppar och skriker, lite skillnad mot Melin...Jim Morrison skrev: ↑2025-02-12 20:43:00 Kimby måste lugna ned sig. Han övertänker väldigt ofta och ska överkomplicera saker och ting.
”Äh, jag byter kedjor nu”
Vad fan. Låt dom lira. Låt tåget rulla vidare utan att du ska in och peta i det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.