Beslutet måste ju överklagas. Finns ju ingen rim o reson o stänga av spelaren i två matcher

Ja, inte bara domarkåren.Daniel942 skrev:Avstängningen är ett skämt. Domarkåren är totalt värdelösa och hela Sverige ser det.Lee Harvey Oswald skrev:Denna CP-säsong i ett nötskal![]()
Dick, som nu äntligen börjat komma igång, avstängd i en av säsongens viktigaste bortamatcher.
Jag tror spelarna skiter i tabellen vid den här tiden på säsongen. Det som lär gnaga är vilken medstuds motståndarna har och att vi har förtvivlat svårt att få lägen i skottsektorn även de gånger som spelet inte hackar.pulverapa skrev:Det här kanske är ren och skär spekulation... Men vi ligger ständigt en match efter alla andra lag i spelschemat, kan det vara så att det skapar en stress hos spelarna? Tabellen är sagoligt jämn och 3p gör ganska mycket i tabellen.
Tycker Petter summerar det rätt bra på TwitterMattias_87 skrev:I grunden tycker jag inte domarna ska bli behandlade som dom blir på isen men att Dick straffas men många andra slipper undan gillar jag inte.
För mig får man gärna införa en oskriven regel där man inte gnäller på domarna under match.