SHL 2016-17
Re: SHL 2016-17
Vinner vi alla matcher som är kvar på säsongen blir det SM-Guld, just saying. 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Inte ens det är säkert. Vinner Karlskrona också resten och Luleå bara förlorar mot oss och Karlskrona så missar vi ändå slutspel.Praetori skrev:Vinner vi alla matcher som är kvar på säsongen blir det SM-Guld, just saying.
Men det borde räcka till SM-guld att vinna resten av säsongens matcher.

Vinner Leksand resten hamnar de på 60 poäng.
Vinner Rögle resten hamnar de på 59 poäng.
De ska dock möta varandra. I vilket fall som helst så är vi 6 poäng från säkrat kontrakt oavsett målskillnad. 6 matcher kvar. Kör.
De ska dock möta varandra. I vilket fall som helst så är vi 6 poäng från säkrat kontrakt oavsett målskillnad. 6 matcher kvar. Kör.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Och bara en poäng så går vi förbi KHK. Ja jag tittar uppåt istället för nedåt.jsson skrev:Vinner Leksand resten hamnar de på 60 poäng.
Avskaffa tre mot tre.
Mattias_87 skrev:Och bara en poäng så går vi förbi KHK. Ja jag tittar uppåt istället för nedåt.jsson skrev:Vinner Leksand resten hamnar de på 60 poäng.
Vågar inte vara så positiv än... inte här på forumet. Men privat så är jag positiv, i smyg.
Wikegårds järnkaminer
Såklart att konstraket är räddat. Nu är det Karlskrona och Luleå de ska sikta in sig på.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För TV-älskare: CMore visar just nu reprisen av när kaffe och khk sitter och väntar i omklädningsrummen på att jumbotronen skall lagas. Det har pågått i en kvart nu. I eftersändning alltså. CMores musikslinga gör upplevelsen fullständig.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
2 poäng krävs väl för det pga. den pissiga målskillnad vi har?Mattias_87 skrev:Och bara en poäng så går vi förbi KHK. Ja jag tittar uppåt istället för nedåt.jsson skrev:Vinner Leksand resten hamnar de på 60 poäng.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Så härligt att någon annan gjorde samma iakttagelse, så bisarrt på något sätt.minalman skrev:För TV-älskare: CMore visar just nu reprisen av när kaffe och khk sitter och väntar i omklädningsrummen på att jumbotronen skall lagas. Det har pågått i en kvart nu. I eftersändning alltså. CMores musikslinga gör upplevelsen fullständig.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Nu såg jag det. Tabellen var inte uppdaterat när jag kollade :/Henke_F skrev:2 poäng krävs väl för det pga. den pissiga målskillnad vi har?Mattias_87 skrev:Och bara en poäng så går vi förbi KHK. Ja jag tittar uppåt istället för nedåt.jsson skrev:Vinner Leksand resten hamnar de på 60 poäng.
Avskaffa tre mot tre.
-
Äsch, nog kan väl coco förlora med 13 baljor mot ett taggat fuleå?Mattias_87 skrev:Nu såg jag det. Tabellen var inte uppdaterat när jag kollade :/Henke_F skrev:2 poäng krävs väl för det pga. den pissiga målskillnad vi har?Mattias_87 skrev:Och bara en poäng så går vi förbi KHK. Ja jag tittar uppåt istället för nedåt.jsson skrev:Vinner Leksand resten hamnar de på 60 poäng.
Bättre om vi vinner en match med en 15 plusmål.Skidlöparn skrev:Äsch, nog kan väl coco förlora med 13 baljor mot ett taggat fuleå?Mattias_87 skrev:Nu såg jag det. Tabellen var inte uppdaterat när jag kollade :/Henke_F skrev:2 poäng krävs väl för det pga. den pissiga målskillnad vi har?Mattias_87 skrev:Och bara en poäng så går vi förbi KHK. Ja jag tittar uppåt istället för nedåt.jsson skrev:Vinner Leksand resten hamnar de på 60 poäng.

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- MarcusDaze
Helst mot Lyxfällan eller Örebro.Henke_F skrev: Bättre om vi vinner en match med en 15 plusmål.
Klart lyxfällan leder mot frölunda........
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Frölunda får inget nytt guld i år. Grattis köpelaget Växjö. Ruggigt låg lägstanivå på årets lag.