Allsvenskan 2013/2014
Re: Allsvenskan 2013/2014
Vad i helvete. Jag har inte orkat bry mig om Elitserien sedan Djurgår'n åkte ur, men vad fan är det där? Lag 7-10 spelar någon jipposerie om den sista slutspelsplatsen.
Vad i helvete.
Vad i helvete.
Enbom skrev:Vad i helvete. Jag har inte orkat bry mig om Elitserien sedan Djurgår'n åkte ur, men vad fan är det där? Lag 7-10 spelar någon jipposerie om den sista slutspelsplatsen.
Vad i helvete.

Kunde inte låta bli!

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hahah underbar bild... 

- SirDIFalot
http://www.barometern.se/blogg/christia ... 8694%29.gm
Verkar gå sisådär med transatlanterna i IKO. De får gärna dumpa Soares här.
Rätt avis på att dom landade Styrman. Hade varit en perfekt back för oss att få in.
Verkar gå sisådär med transatlanterna i IKO. De får gärna dumpa Soares här.
Rätt avis på att dom landade Styrman. Hade varit en perfekt back för oss att få in.
Expert.
Var på kräftskiva med jobbet igår. Det faktum att jag missade en otroligt viktig VM-kvalmatch bekom mig inte särskilt, att jag däremot missade att sitta hemma och titta på en halvkass stream på en träningsmatch mellan Brynäs och DIF en fredagskväll grämde mig något alldeles otroligt.
DIF är ett opium, man är euforisk när det går bra, och när det går dåligt så är man verkligen nere i källaren, men man kommer alltid tillbaka efter mer.
Kan inte säsongen bara ta och börja nu?
DIF är ett opium, man är euforisk när det går bra, och när det går dåligt så är man verkligen nere i källaren, men man kommer alltid tillbaka efter mer.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Alla får medalj!Enbom skrev:Vad i helvete. Jag har inte orkat bry mig om Elitserien sedan Djurgår'n åkte ur, men vad fan är det där? Lag 7-10 spelar någon jipposerie om den sista slutspelsplatsen.
Vad i helvete.
- Daniel942
Oroväckande lite sålt till premiären som det är mindre än en vecka till (!).
Hypen från DIF Hockey är såklart lika med noll.
DIF!
- minalman
Sv: Re: Allsvenskan 2013/2014
Det skulle inte behövas om alla sommar-Djurgårdare kunde lära sig att DIF finns på vintern också.Daniel942 skrev:Oroväckande lite sålt till premiären som det är mindre än en vecka till (!).
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: Re: Allsvenskan 2013/2014
Hur lite är oroväckande lite?minalman skrev:Det skulle inte behövas om alla sommar-Djurgårdare kunde lära sig att DIF finns på vintern också.Daniel942 skrev:Oroväckande lite sålt till premiären som det är mindre än en vecka till (!).
Victory is sweetest when you've known defeat.
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Allsvenskan 2013/2014
Jag missar premiären medelst Jimmie-hyllning, funderar på att skjuta mig själv.Edin skrev:Var på kräftskiva med jobbet igår. Det faktum att jag missade en otroligt viktig VM-kvalmatch bekom mig inte särskilt, att jag däremot missade att sitta hemma och titta på en halvkass stream på en träningsmatch mellan Brynäs och DIF en fredagskväll grämde mig något alldeles otroligt.
- SirDIFalot
- -daniel-
Den stora frågan jag fnulade på hela vägen hem var "vem ställer vi i mål på torsdag?". Inte alls helt självklart. Kommer vi liksom rulla och låta Adam & Johan spela varannan match?
- -daniel-
Re:
Mm tror så också.JohanPez skrev:Förmodligen kör vi varannan tills dess att någon utav dem dippar eller toppar formen markant.-daniel- skrev:Den stora frågan jag fnulade på hela vägen hem var "vem ställer vi i mål på torsdag?". Inte alls helt självklart. Kommer vi liksom rulla och låta Adam & Johan spela varannan match?