Kristofer Ottosson-Insamling

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
MGC
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av MGC »

300:-
mb81

Re: Kristofer Ottosson-Insamling

Inlägg av mb81 »

mb81 skrev:Vore bra om DIF la upp en länk på deras dn sida. Då är det över 80000 djurgårdare som ser. Tror det kan betyda mycket!
Ska såklart stå fb-sida. Skrev med mobilen! Men viktigt att få upp den där för maximal spridning.Speiellt till marginalare. Kanske inte många av de som ger iaf men blir alltid något. Bara en promille så är det nästan 100 pers!
Användarvisningsbild
cCat

Sv: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av cCat »

Det kommer en uppdatering av insättningar imorgon bitti.. Sitter på telefonen nu! Fortsätt bidra djurgårdare!

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Användarvisningsbild
John Terry
Djurgården Hockey

Inlägg av John Terry »

Axel_K skrev:
John Terry skrev:
DIF_Soldier skrev:JK framstår mer och mer som ett gäng deghögar. Dags att avskaffa skiten om de inte slutar sura.
Slutar sura? Du har helt missat målet. Det JK försöker få till är att alla kan gå och kolla på Hockey utan att riskera övergrepp. Människors säkerhet är hur man än vrider och vänder på det viktigare än ett direkt återtåg till ES. Så tycker iaf jag.
Vad har det för betydelse om man blir misshandlad om DIFhockey går i konkurs? Vi slåss för vår överlevnad, det är inte rätt tid för att strejka.
Det där var så jävla dumt så jag vet inte vad.
Användarvisningsbild
Jonas1891

Re: Sv: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Jonas1891 »

cCat skrev:Det kommer en uppdatering av insättningar imorgon bitti.. Sitter på telefonen nu! Fortsätt bidra djurgårdare!

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Spännande! Jag hoppas verkligen att det här går vägen. Jag vill se Otto på isen!
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Det börjar bli tryck i insamlingen nu.

Det flyter in donationer i en jämn takt verkar det som. Dessutom har initiativet fått bra uppmärksammhet i media och i blogsfären.

Man blir glad och rörd.

Nu lägger vi ett par timmar allihopa i morgon för att sprida informationen vidare.

Ingen insats är för liten:

- Ring, maila, smsa och använd sociala medier för att få alla med DIF hjärta du känner att både bidra och sprida informationen vidare.

- Kommentera och gör inlägg på Twitter, forum, hemsidor och i medias kommentarsfält etcetera.

- När du dragit med familj och vänner kontaktar du alla i ditt perifierera nätverk som antingen kan bidra med större summor eller hjälpa till att sprida info. Våga skicka det där mailet eller ta den där kontakten.

Alla kan (och ska) hjälpa till!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Stentuff

Inlägg av Stentuff »

Vi måste ju vara upp emot nästan 30 000 för tillfället? Med tanke på att OP:n inte är uppdaterad än, om man räknar ihop trådarna.

Hur som helst så gör detta mig till en förjävla stolt Djurgårdare.

ALLTID OAVSETT!
Zamboni99

Inlägg av Zamboni99 »

450kr överfört fr mr zamboni
mb81

Inlägg av mb81 »

Stentuff skrev:Vi måste ju vara upp emot nästan 30 000 för tillfället? Med tanke på att OP:n inte är uppdaterad än, om man räknar ihop trådarna.

ALLTID OAVSETT!
Ja och det är bara av folk som är aktiva på forumet efter en dag. Många andra kommer också bidra!
gurra

Inlägg av gurra »

300:-

Otto, jag har inte vågat sagt det till dig men jag älskar dig.
mb81

Inlägg av mb81 »

Hur mycket fick ssk ihop? Så man har nåt att jämföra med. Vi har så mycket större förutsättningar!
Användarvisningsbild
Jonas1891

Inlägg av Jonas1891 »

"-Det stöd och den uppslutningen som våra fans och sponsorer visat SSK genom Fansens Lirar-insamlingen är otroligt. Sedan Fansens-insamling startade i början av oktober har den sammanlagt gett över en miljon kronor från fans och sponsorer, varav den största andelen från privatpersoner. Detta stöd för SSK är helt fantastiskt och såvitt vi vet är omfattningen på insamlingen unik och saknar motstycke, säger Maria Andark, klubbdirektör i Södertälje Sportklubb."

SSK lyckades dra in över en miljon! Hoppas vi lyckas slå det!

http://www.sodertaljesk.se/2005_news.asp?NPK=4548
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Jonas1891 skrev:"-Det stöd och den uppslutningen som våra fans och sponsorer visat SSK genom Fansens Lirar-insamlingen är otroligt. Sedan Fansens-insamling startade i början av oktober har den sammanlagt gett över en miljon kronor från fans och sponsorer, varav den största andelen från privatpersoner. Detta stöd för SSK är helt fantastiskt och såvitt vi vet är omfattningen på insamlingen unik och saknar motstycke, säger Maria Andark, klubbdirektör i Södertälje Sportklubb."

Vi får satsa på att dubbla SSK :-)
mb81

Inlägg av mb81 »

Jonas1891 skrev:"-Det stöd och den uppslutningen som våra fans och sponsorer visat SSK genom Fansens Lirar-insamlingen är otroligt. Sedan Fansens-insamling startade i början av oktober har den sammanlagt gett över en miljon kronor från fans och sponsorer, varav den största andelen från privatpersoner. Detta stöd för SSK är helt fantastiskt och såvitt vi vet är omfattningen på insamlingen unik och saknar motstycke, säger Maria Andark, klubbdirektör i Södertälje Sportklubb."

Om ssk kan skramla ihop en mille borde väl vi klara hälften utan problem iaf!
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Stentuff skrev:Vi måste ju vara upp emot nästan 30 000 för tillfället? Med tanke på att OP:n inte är uppdaterad än, om man räknar ihop trådarna.

ALLTID OAVSETT!
Framför allt är det rörande att se studenter lägga en slant och föräldrar knapra på barnbidraget.

Det är engagemang!

Vänta tills någon av näringslivets många urdjurgårdare väljer att matcha det!
Skriv svar