HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Grabbarna har klurat på frontersidan länge, kanske därför vi förlorade idag...
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är fan att man skulle behöva sätta sitt hopp till Modo när våra jävla mongolider vägrar ta på sig blåsstället en enda jävla gång den här säsongen. Kärringar i hockeykläder! Håller Aik-lirarna högre än er. Ölvestad som kan ta och hoppa från eiffeltornet, hur i hela helvete tänker han när han ger sig in i den tacklingen? Du är ingen Djurgårdare, du är en katastrof. Vill fan inte ens ha kvar dig i Allsvenskan nästa år. En skam för ditt forna jag som jag hade respekt för!
Konka bara, försvinn, vill minnas de goda årena jag haft med den här föreningen sen slutet på 90-talet, inte ett gäng knarkare som kör emblemet i avgrunden.
Konka bara, försvinn, vill minnas de goda årena jag haft med den här föreningen sen slutet på 90-talet, inte ett gäng knarkare som kör emblemet i avgrunden.
100% DJURGÅRDSJ***L
Hur kan folk tro att vi ska klara KS? Vi har varit HELT värdelösa alla sista matcherna. Varför skulle det helt plötsligt vända nu?
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
- SkönaDjurgårn
Re: Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Håller helt och fullt med. Det här är precis vad vi är värda. Man får se det SOM ÄNNU EN RÄDDNINGSPLANKA för att få spela elitseriehockey nästa säsong. Det är typ svårt att åka ur. Men nu är det snart sista chansen...Lee Harvey Oswald skrev:Upp med ny matchtråd nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sportsligt sett förmodligen det mest rättvisa som hänt i idrott de senaste 100 åren.
Vi är skit rakt igenom & ska i skit dras tills sista matchen är spelad, inget halvhjärtat här inte.
första perioden i första ks matchen kommer jag sitta ner och hålla käft, bua så fort någon slår ett felpass, bua så fort någon gör ett misstag, ni har haft 55 omgångar på err att vinna mitt förtroende och misslyckats, FUCK OF
-
Så är det då ett faktum. Med detta skitgäng utan målskyttar så får vi spela kvalserien. Är inte säker på att vi spelar i ES nästa säsong. Alla naivt överoptimistiska snackare härinne som inte sett den dåliga tendens våra fina förening har haft med fel ledning kanske har sett mina inlägg under åren och nu är det ett faktum.
Det handlar om miljoner i förlust i sponsor/liga pengar vid AS spel nästa år. För AIK tog det 8 år upp.
AVGÅ JÄRLEFÄLT/LARSSON!!!!!!!!!!!!!!
Det handlar om miljoner i förlust i sponsor/liga pengar vid AS spel nästa år. För AIK tog det 8 år upp.
AVGÅ JÄRLEFÄLT/LARSSON!!!!!!!!!!!!!!
- super djurgårn
Nä kvalserien blir svårt och om DIF klarar det så är det andra platsen man tar
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Får tänka på att det är stor skillnad mellan Elitserien och Allsvenskan. Jag försöker iallafall inbilla mig att vi har en chans.Remy Lebeau skrev:Viktigaste jävla matchen på 30 år och dom viker ner sig som vanligt. 1 (!) mål mäktar man med.
Kul att folk tror att vi kommer klara av kvalserien. Vi har inte haft en vinnarkultur på hela säsongen, och vunnit två trepoängare på rad som mest.
Har svårt och tro att vi kan vinna 7-8 matcher som krävs i kvalserien.
Avskaffa tre mot tre.
-
Jag klagar på hans person? Han är en bajare! En sån har inte ens spån i huvudet, jag hoppas att han låses in bakom lås och bom, vill inte ha nått drägg på folkets gator...Tänkaren skrev:Vi klagar inte på han som person, vi klagar på hans jobb eller avsaknad av arbete. Om det sedan är styrelsen som drar i honom likt Televinken så får han stå för det.Magnutz skrev:Inlägg riktade mot Janne Järlefelts person kommer att tas bort omedelbart. Skärp er nu.
Nej, Vi var många som i alla fall uteslöt kvalserien i början av säsongen men när man sedan såg vart det barkade iväg i januari så var det så jävla fel att sitta still i båten. Värva en reservmålis som inte ens platsade i Mora när man var akut behov av målskyttar och backar. Lag som LHC, Modo, mfl värvade, de lag som låg runt DIF. Ett tjänstefel av JJ som vi nu alla får betala för.
Avgå JJ!
100% DJURGÅRDSJ***L
Smaka på det här ordet:
"Kvalseriekortet"...
Nästan ett äckligare ord än "Järlan"
"Kvalseriekortet"...

Nästan ett äckligare ord än "Järlan"
- Lee Harvey Oswald
Mmh, & då återstår ändå det "gosigaste".-daniel- skrev:Kvalserien förtjänar Djurgården.
Djurgården förtjänar Kvalserien.
Enkel logik.
Jag är förkrossad. Mördad. Slagen. Torterad. Utblåst. Tom.
Ärligt talat så vet jag inte ens vilka som kommer spela KS.
Kanske inte spelar nån roll, tror DIF klarar att spela ut sig själva på egen hand.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Faaan, modo ni kunde väl hållt tätt! FUck!!
blir inte kul att gå till jobbet imorgon efter en sömnlös natt. helvette.
Tack Hardy för att du körde med ditt system (då pratar jag inte v75) i 2 års övertid fast du kanske borde uppdaterat det en aning när du såg att det inte gick vägen. Tack JJ för att du inte tog in ett av våra största DIF-hjärtan genom tiderna. Tack för allt!
blir inte kul att gå till jobbet imorgon efter en sömnlös natt. helvette.
Tack Hardy för att du körde med ditt system (då pratar jag inte v75) i 2 års övertid fast du kanske borde uppdaterat det en aning när du såg att det inte gick vägen. Tack JJ för att du inte tog in ett av våra största DIF-hjärtan genom tiderna. Tack för allt!
- DIF_Soldier
Det är helt rättvist. Varför ödet valde att jävlas med oss så enda in i det fucking sista är bara... tortyr.
Idag känns det som vi åker ur för gott. Idag känns det som att det aldrig någonsin blir bra igen. Idag känns allt så oerhört tungt och gråtfärdigt.
Men imorgon har vi alla tagit nya tag. Vi sorgliga, patetiska individer kommer sitta där och hoppas i tio matcher till. Vi ses då.
Idag känns det som vi åker ur för gott. Idag känns det som att det aldrig någonsin blir bra igen. Idag känns allt så oerhört tungt och gråtfärdigt.
Men imorgon har vi alla tagit nya tag. Vi sorgliga, patetiska individer kommer sitta där och hoppas i tio matcher till. Vi ses då.
Säg den glädje som varar
Finns inge ord längre..
Vi klarar aldrig ett kval med detta lag. Finns inte en chans!
Vi klarar aldrig ett kval med detta lag. Finns inte en chans!
Sjukt att man fick den här bilden och att det stämde hur fan kommer det sig?
Börjar bli rätt lättläst nu.. Det här med hur folk har börjat med senaste tiden.. Just bara för den är Djurgården så går det inte vägen. Den bilden har jag sett i många matcher. Tex nån match med en sekund kavar... kände de på mig att det skulle bli nål då...
Kvalserien klarar vi inte!
Just bara för det ska hånas ett bra tag framöver mot ett storlag som Djurgården.
Börjar bli rätt lättläst nu.. Det här med hur folk har börjat med senaste tiden.. Just bara för den är Djurgården så går det inte vägen. Den bilden har jag sett i många matcher. Tex nån match med en sekund kavar... kände de på mig att det skulle bli nål då...
Kvalserien klarar vi inte!
Just bara för det ska hånas ett bra tag framöver mot ett storlag som Djurgården.