Hemsidan
Sv: Förbättra sidan
Väldigt bra initiativ att låsa trådarna. Det känns som att forumet har blivit mer konstruktivt.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Förbättra sidan
Ja, förut så fortsatte one-liners inläggen med avgå alla och sånt efter slutsignalen. Var rädd att folk skulle ta ut all sin frustration i samma inlägg när det öppnar. Men idag var det sansat. Folk andas ut. Sen skriver lite med övergripande om hela matchen vad det tycker. När man fått perspektiv på HELA matchen.pulverapa skrev:Väldigt bra initiativ att låsa trådarna. Det känns som att forumet har blivit mer konstruktivt.
Expert.
- SirDIFalot
Re: Förbättra sidan
Nå Jimmy?seppuko skrev:Bra idé. En omklädnings och rinksideblogg med humor. Why notSirDIFalot skrev:Nils verkar vara jävlig skön och skämtsam om vad som händer i omklädningsrummet. Skulle vara perfekt om han kunde blogga lite.Daniel942 skrev:Bloggen bör uppdateras oftare, känns inte aktuellt att ha nåt inför almtuna-matchen liggandes där.
Kan ni inte låta Nils blogga på hemsidan om återhämtningen likt Riddez på DIF.se?
Fimpen kan säkert komma med några inlägg. Linkan är en bra twittrare, han skulle säkert kunna prestera där också. Är nog inte helt omöjligt att få ihop nåt spelarinlägg då och då.
Nils är väl den som har mest tid dock.
Bra eller anus?
Expert.
- SirDIFalot
Är detta en slump eller läser han forumet?
Nils Andersson ?@nilsandersson
Lite rastlös med 6-7 månader rehab framför mig. Vill skriva av mig någonstans. Bra/dåligt? Och vart?
Lite rastlös med 6-7 månader rehab framför mig. Vill skriva av mig någonstans. Bra/dåligt? Och vart?
Expert.
Tror han läser forumet eller har någon som gör det, polare eller så.SirDIFalot skrev:Är detta en slump eller läser han forumet?
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Förbättra sidan
Hatar folk som skriver sånt här men... +1Daniel942 skrev:Kom igen nu. Nils vill blogga, låt han göra det.
(alltså inte det du daniel skriver utan +1 skiten)
2014-04-07, vad hände?
Smäll upp en blogg direkt på difhockey.se. Det är ju en perfekt chans. Han hänger ju med laget så han kan blanda sin egen rehab med berättelser/bilder med övriga laget. Plus att det är en unik chans att skapa en riktig publikfavorit här (även fall han inte lirat många matcher).
- SirDIFalot
Ordna Landeskog-banner och splash också. Finns ingen anledning att inte hype:a det på samma sätt som med Murray.
Expert.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Japp, börja redan nu. Ge det chansen att bli över 6000+.SirDIFalot skrev:Ordna Landeskog-banner och splash också. Finns ingen anledning att inte hype:a det på samma sätt som med Murray.
DIF!
- Daniel942
Kom igen nu, dessa grejer måste marknadsföras.Daniel942 skrev:Japp, börja redan nu. Ge det chansen att bli över 6000+.SirDIFalot skrev:Ordna Landeskog-banner och splash också. Finns ingen anledning att inte hype:a det på samma sätt som med Murray.
DIF!
De här grejerna är uppenbara och viktigt att de kommer upp fort. Varför kom det inte upp så fort det blev klart att Landeskog gör debut på onsdag? Det börjar bli för sent snart.
SE LANDESKOGS DEBUT PÅ ONSDAG - TVÅ NHL-STJÄRNOR PÅ IS... FLÄSK FLÄSK. Köp din biljett här osv.
Ser jobbigt tomt ut på ticnets sida. Kom igen nu.
SE LANDESKOGS DEBUT PÅ ONSDAG - TVÅ NHL-STJÄRNOR PÅ IS... FLÄSK FLÄSK. Köp din biljett här osv.
Ser jobbigt tomt ut på ticnets sida. Kom igen nu.
- -daniel-
För fan, pusha för Landeskogs debut nu!!!