DIF Fotboll
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
SÅ JÄVLA SKÖNT! JAG HÖLL PÅ ATT BÖRJA GRINA VID FJÄRDE!!!
Är på affärsresa i götet och tänkte fördriva en kväll med lite fotboll. Okej fotbollen var inte strålande och IFK var rent ut sagt usla, man kunde tro att dom hade för avsikt att bänka sina innermittfältare då man inte lät dom ha bollen en enda gång, men....fy fan vad underbart att se DIF göra 4 mål och inte släppa till några riktigt farliga chanser. Var helt ensam difare där jag satt och efter 3-0 målet fick jag höra "sätt dig ner" från några rader uppifrån. Tror mitt leende just då var priceless.
Så underbart med 4-0!
Who's that twat in Syrianska?
- SirDIFalot
Sharbel Touma - En Hansson! En Hansson!lajjnus skrev:Who's that twat in Syrianska?
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Blir nog att se matchen på TV... hoppas det fullt dugliga spelet från Götet följs upp av en stabil "hemma"-match!
- Daniel942
Avgå!-daniel- skrev:Blir nog att se matchen på TV... hoppas det fullt dugliga spelet från Götet följs upp av en stabil "hemma"-match!
DIF!
- -daniel-
Tycker alltsom oftast det är en tillräckligt stor uppoffring att se Allsvenskan på TV. Men låt oss inte gå in i den diskussionen....Daniel942 skrev:Avgå!-daniel- skrev:Blir nog att se matchen på TV... hoppas det fullt dugliga spelet från Götet följs upp av en stabil "hemma"-match!
- Daniel942
Lite kul att du tycker att det är en uppoffring att kolla på DIF.-daniel- skrev:Tycker alltsom oftast det är en tillräckligt stor uppoffring att se Allsvenskan på TV. Men låt oss inte gå in i den diskussionen....Daniel942 skrev:Avgå!-daniel- skrev:Blir nog att se matchen på TV... hoppas det fullt dugliga spelet från Götet följs upp av en stabil "hemma"-match!
DIF!
- -daniel-
Folk gnäller på att det skapas debatt kring hockey vs fotboll osv på det här forumet, men hur konstigt är det när man får hjärndöda kommentarer som den här slängd i ansiktet?Daniel942 skrev:Lite kul att du tycker att det är en uppoffring att kolla på DIF.-daniel- skrev:Tycker alltsom oftast det är en tillräckligt stor uppoffring att se Allsvenskan på TV. Men låt oss inte gå in i den diskussionen....Daniel942 skrev:Avgå!-daniel- skrev:Blir nog att se matchen på TV... hoppas det fullt dugliga spelet från Götet följs upp av en stabil "hemma"-match!
Tänker inte fördjupa mig i ämnet. Nöjer mig bara med att fråga; när kollade du på Amerikansk fotboll, fäktning eller DIF Varpa senast?
Over and out.
- Daniel942
Hjärndött om något är att hela tiden skriva om att DIF är så dåliga i Fotboll och att Allsvenskan suger pung.-daniel- skrev:Folk gnäller på att det skapas debatt kring hockey vs fotboll osv på det här forumet, men hur konstigt är det när man får hjärndöda kommentarer som den här slängd i ansiktet?Daniel942 skrev:Lite kul att du tycker att det är en uppoffring att kolla på DIF.-daniel- skrev:Tycker alltsom oftast det är en tillräckligt stor uppoffring att se Allsvenskan på TV. Men låt oss inte gå in i den diskussionen....Daniel942 skrev:Avgå!-daniel- skrev:Blir nog att se matchen på TV... hoppas det fullt dugliga spelet från Götet följs upp av en stabil "hemma"-match!
Tänker inte fördjupa mig i ämnet. Nöjer mig bara med att fråga; när kollade du på Amerikansk fotboll, fäktning eller DIF Varpa senast?
Over and out.
Det är ju inte så konstigt att det blir debatt när man yttrar sig som du gör hela tiden.
Jag har inte kollat på DIF Amerikansk Fotboll, Fäktning eller Varpa - Men jag skulle inte tycka att det var en uppoffring att kolla på något av dem eftersom det är DIF.
Millwall?
ÄLSKA DJURGÅR'N - HATA AIK!

DIF!